آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا تعطیل شد

2

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا تعطیل شد

آیا فردا سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ مدارس تعطیل است

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس سه شنبه 13 دی 1401 بعلت آلودگی هوا تعطیل شد

با توجه به آلودگی شدید هوا دانشگاه‌ها و مدارس برخی شهرها روز سه شنبه ۱۳ دی ماه تعطیل شد و از طریق مجازی و شاد برگزار میشود. در حال حاضر آلودگی هوا در پایتخت به شدت بالا است و شاخص آلاینده ها در برخی مناطق بنفش است.

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

این خبر تکمیل می شود…

توجه: تا این ساعت تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۱۳ دی ماه فقط مدارس اصفهان مدارس فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل تعطیل است و تا ساعاتی دیگر درباره مدارس تهران و البرز ، قم ، قزوین ، خوزستان و اراک، ارومیه، آبیک، تبریز، کرمانشاه، ری تصمیم گیری خواهد شد به دلیل الودگی هوا درباره مدارس سایر شهرهای کشور تا ساعات پایانی شب دیگر اطلاع رسانی خواهد شد تا تکلیف مدارس دیگر شهرها مشخص شود.

تعطیلی مدارس استان تهران فردا ۱۳ دی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران از تداوم دورکاری کارمندان گروه‌های حساس خبر داد و گفت: براساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، دانشگاه‌ها و همه مقاطع تحصیلی استان‌ تهران به جز شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه نیز در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳و ۱۴ دی‌ غیرحضوری شد.

مدارس و دانشگاه‌های البرز سه شنبه و چهارشنبه غیرحضوری شد

تصمیم کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوا، کلیه فعالیت‌های آموزشی و کلاس‌های درسی در تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌ها در استان البرز، طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدارس و دانشگاه‌های تهران برای ۲ روز مجازی شد/ دورکاری بخشی از کارمندان و زوج و فرد از در منازل

🔹بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، ضمن دوری‌کاری بخشی از کارمندان در گروه‌های حساس و پرخطر، تمامی مقاطع تحصیلی و دانشگاه‌های استان‌ تهران به جز شهرستان‌های دماوند و فیروزکوه در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴ دی‌ماه غیرحضوری شد.

🔹همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و طی این دو روز نیز طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می‌شود./تسنیم

تعطیلی برخی مدارس استان اصفهان ۱۳ دیماه

همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری اعلام شد.

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اعلام این خبر، اظهار کرد: به دنبال استمرار شرایط آلودگی هوا، ریزش هوای سرد و سنگین، پایداری جو و وارونگی دما، کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان که به‌صورت مستمر درحال برگزاری است، با تشکیل نشست اضطراری، دانشگاه‌ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف آباد، زرین شهر، فولادشهر، سجزی، کاشان و آران و بیدگل را در روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۲ و ۱۳ دی‌ماه غیرحضوری اعلام کرد.

وی تصریح کرد: مهدهای کودک، پیش دبستانی و آموزش استثنایی در این مناطق طی دو روز اعلام شده تعطیل و نیز مطابق با برنامه ریزی آموزش و پرورش، امتحانات دوره اول و دوم متوسط براساس زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.

شیشه فروش افزود: به منظور کاهش ترافیک و انتشار آلاینده‌های خودرویی، طرح محدودیت تردد خودروهای با پلاک زوج و فرد در محدوده ترافیکی شهر اصفهان طی دو روز مذکور از درب منزل و از ساعت ۸ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۲۱ اعمال خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان اضافه کرد: طی این مدت هرگونه تخلف در بخش منابع آلاینده ثابت همچون صنایع، کارگاه‌ها و نیز منابع آلاینده سیار ازجمله خودروهای دودزا و فاقد معاینه فنی توسط محیط زیست و عوامل راهنمایی رانندگی اعمال قانون خواهند شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، شیشه فروش تأکید کرد: همچنان توصیه می‌شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته‌های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.

مدارس ابتدایی قم ۱۳ دی تعطیل شد

🔹با تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا تمام مدارس دوره اول و دوم ابتدایی شهر قم فردا سه شنبه نیز به صورت غیر حضوری فعالیت می‌کنند.

🔹مهدهای کودک ‌شهر قم نیز فردا سه شنبه تعطیل است./تسنیم

 

🔸مدارس برخی مناطق چهارمحال و بختیاری فردا بایک‌ساعت تاخیر آغاز می‌شود

روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:
▫️با توجه به برودت هوا فعالیت آموزشی مدارس ابتدایی، پیش دبستانی و مهدهای کودک در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، بن،کیار، فارسان و کوهرنگ به جز بخش بازفت با یک ساعت تاخیر در ساعت ۹ آغاز می‌شود./ ایرنا

♦️مدارس شهرستان‌های قزوین غیرحضوری شدند

🔹براساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان قزوین، فعالیت مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی، مراکز استثنایی ابتدایی در نواحی یک و ۲ شهرستان قزوین و شهرستان‌های البرز و آبیک طی نوبت صبح و بعدازظهر روز سه‌شنبه (۱۳ دی‌ماه)، غیرحضوری است./ایسنا

تداوم تعطیلی مدارس یزد در روز سه‌شنبه

🔹کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان یزد برای فردا سه‌شنبه تعطیلی کودکستان‌ها، مراکز پیش‌دبستانی، غیرحضوری بودن مدارس دوره ابتدایی و حضور دانش‌آموزان سایر مقاطع صرفا جهت شرکت در امتحانات را اعلام کرد./ایرنا

♦️مدارس ابتدایی اراک غیر حضوری شد

🔹در پی افزایش غلظت آلاینده‌های جوی، فعالیت حضوری مدارس مقطع ابتدایی در شهر اراک فردا سه‌شنبه در دو نوبت صبح و عصر تعطیل است و کلاس‌های این مقطع غیرحضوری برگزار خواهد شد.
فعالیت سایر مقاطع تحصیلی مدارس حضوری است‌.

❌مدارس و دانشگاه‌های کاشان روزهای ۱۳و ۱۴دی غیرحضوری است

فرماندار ویژه کاشان:

با توجه به تشدید وضعیت ناسالم هوای کاشان و خطرات موجود برای سلامت شهروندان، دانشگاه ها و مدارس همه مقاطع تحصیلی شهرستان در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۱۳ و ۱۴دی ماه غیرحضوری برگزار می‌شود./ایرنا

وضعیت آلودگی هوا شهرها فردا

سازمان هواشناسی با صدور هشدار افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهر‌های پُرجمعیت و صنعتی تا حد بسیار ناسالم از ورود سامانه بارشی به کشور طی روز سه‌شنبه خبر داد. بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی از امروز تا روز سه‌شنبه در بیشتر مناطق کشور جو پایداری حاکم است. در شهر‌های صنعتی و پُرجمعیت غلظت آلاینده‌های جوی افزایش می‌یابد.

از اواخر وقت سه‌شنبه و طی روز چهارشنبه با ورود سامانه بارشی در نیمه غربی کشور بارش برف و باران آغاز می‌شود.

2 دیدگاه در “آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا تعطیل شد

  1. بلک پینک گفت:

    بچه های تبریزی مدارس تبریز در سه شنبه ۱۳ دی آذر ماه غیر حضوری شد

  2. به بنده خدا گفت:
    3
    1

    شبکه شش اعلام کرده که چهار شنبه و سه شنبه مدارس تهران غیر حضوری است ، حتی دانشگاه ها . بعد شما میگید در حال تصمیم گیری

نظرات