زمان پخش و تکرار سریال زیر خاکی ۲ از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

1

سریال زیر خاکی ۲ از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال زیر خاکی ۲ برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال زیر خاکی 2

این مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر کمدی،اجتماعی و خانوادگی است. این سریال در ۷ خرداد همان سال پخش شد. حالا قرار شده فصل دوم این مجموعه برای بار اول از ۱۲ دی ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش می شود و جایگزین سریال زیر خاکی ۱ می شود. در واقع می توان گفت پس از موفقیت سریال زیرخاکی ۱ در جذب مخاطب، عده بسیاری در انتظار پخش فصل دوم این مجموعه بودند. این سریال قرار بود ماه رمضان به روی آنتن برود، اما پیش از آغاز ماه رمضان اعلام شد که به دلیل طولانی شدن زمان فیلمبرداری و مراحل فنی، این سریال به پخش در ماه رمضان نمی‌رسد. در نهایت زیرخاکی ۲ از هفتم خرداد ماه سال جاری در کنداکتور شبکه یک پخش شد.

از بازیگران این سریال می توان به پژمان جمشیدی،ژاله صامتی،رایان سرلک،نادر فلاح،امید روحانی،گیتی قاسمی،اصغر نقی‌زاده،ستاره پسیانی،هومن برق نورد،فروغ قجابگلی،مریم سرمدی ،محمدرضا فرزام و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده مربوط به دهه‌های ۱۳۵۰ و ۱۳۶۰ خورشیدی است، داستان مردی را به تصویر می‌کشد که به دنبال زیرخاکی می‌گردد. او در طی داستان درگیر مسائلی همچون؛ دستگیری به جرم پخش اعلامیه ضد شاه، کمک به برادرش در تعمیر موشک ارتش و… می‌شود. جالب است که در همهٔ این موارد او از ماجراهایی که پیرامون تحولات ایران رخ می‌دهد بی‌خبر و بی اطلاع و مشغول به کار خودش است.

زمان پخش سریال زیر خاکی 2 از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال زیر خاکی ۲ از شبکه آی فیلم

این سریال ۱۶ قسمتی از ۱۲ دی ۱۴۰۱ هرشب ساعت ۲۲ و تکرار آن روز بعد ساعت ۶ بامداد و ۱۴ ظهر از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

1 دیدگاه در “زمان پخش و تکرار سریال زیر خاکی ۲ از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

  1. شه جانه مازرونه دور گفت:
    1
    1

    مگه به جز پنجشنبه ها نبود؟ پس چرا امشب که جمعه هست از ساعت ۱۰ داره گیلدخت میده و زیر خاکی نمیده؟

نظرات