مادر پله کیست و الان کجاست؟ بیوگرافی و عکس های مادر پله + فرزندان

0

مادر پله کیست و الان کجاست؟ بیوگرافی و عکس های مادر پله + فرزندان

مادر پله کیست و الان کجاست؟ و آیا زنده است؟ بیوگرافی و عکس های سلستی آرانتس (سلست) مادر پله اسطوره فوتبال بزریلی در ادامه صفحه میخوانید

مادر پله کیست و الان کجاست؟ بیوگرافی و عکس های مادر پله + فرزندان

بیوگرافی مادر پله کیست و آیا زنده است؟

سلستی آرانتس (Celeste Arantes) مادر پله متولد در ۲۰ نوامبر ۱۹۲۲ و هم اکنون ۱۰۰ سال سن دارد. او دارای فرزندان زیادی است که یکی از آنها پله می باشد. او پله را در ۲۳ اکتبر ۱۹۴۰ و سن ۱۷ سالگی به دنیا آورد و گفته میشود که هیچ علاقه ای نداشته تا پله فوتبالیست شود

سلست جایزه بهترین مادر سال برزیل را توسط O Globo برای رابطه اش با پسرش دریافت کرد.

مادر پله کیست و آیا زنده است؟

سلسته مادرپله، در ۲۰ نوامبر ۲۰۲۲، صد ساله شد و پادشاه فوتبال برزیل نیز پیام تبریک تولد مادرش را همراه با سه عکس از آنها در کنار هم منتشر کرد. مامان پله هم زمان با افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۱۰۰ ساله شد.

او در اینستاگرام نوشت: «امروز، ۱۰۰ سال از زندگی دونا سلست را جشن می‌گیریم. او از کودکی ارزش عشق و آرامش را به من آموخت. من بیش از صد دلیل دارم که از اینکه پسرش هستم سپاسگزارم. من این عکس ها را با شما به اشتراک می گذارم، برای هر روزی که در کنارم هستی ممنونم، مامان.»

عکس جوانی مادر پله

سلست سالهای اخیر زندگی خود را در منطقه سانتوس سائوپائولو، جایی که پله به یک اسطوره تبدیل شد، گذارند. او هنوز از مرگ فرزندانش خبر ندارد و به دلیل سن بالا و وضعیت جسمانی هنوز او را از مرگ پسرش با خبر نکردند.

طبق گفته: خانواده پله تصمیم گرفته مرگ او را به مادرش که ۱۰۰ ساله و در قید حیات است، اطلاع ندهد.
به گزارش “ورزش سه”، سلسته آرانتس، مادرپله، هنوز از مرگ پسرش، اطلاعی ندارد. خانواده پادشاه فوتبال به دلیل نگرانی برای سلامتی او، تصمیم گرفتند مادر پله را از خبر مرگ فرزندش دور نگه دارند.

مادر پله

جشن تولد ۱۰۰ سالگی

او همزمان با افتتاحیه جام جهانی در قطر، ۱۰۰ ساله شد و همراه ماریا لوسیا، دختر ۷۸ ساله‌اش، تحت مراقبت شدید در خانه‌ای که به امکانات بیمارستانی مجهز شده، زندگی می‌کند.

ماریا لوسیا، خواهر کوچکتر پله که از مادرش مراقبت می‌کند، هفته گذشته آخرین دیدار خود را در بیمارستان با برادرش داشت و به ESPN می‌گوید: «او خودش این احساس را می‌کرد که زندگی‌اش در حال پایان است.»

پله پدر هفت فرزند بود. او در طول زندگی وارد چندین رابطه شد، برخی از آنها عاشقانه و برخی دیگر پر از جنجال و کشمکش بود. پله سه بار ازدواج کرد، اولینش با رزمری دوس ریس چلبی در دهه ۱۹۶۰ بود. آنها صاحب سه فرزند شدند: دو دختر به نامهای کلی و جنیفر و یک پسر به نام ادینیو ناسیمنتو. چند دهه بعد، وقتی پله رابطه عاشقانه‌ای با خواننده برزیلی «شوشا» آغاز کرد، از رزمری جدا شد. قهرمان جام جهانی به مدت ۴ سال با ستاره پاپ در رابطه بود تا اینکه در سال ۱۹۸۶ از هم جدا شدند.

نظرات