عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پله را کامل ببینید + محل دفن پله

0

عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پله را کامل ببینید + محل دفن پله

عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پله کامل ببینید که پس از درگذشت و فوت بر اثر سرطان، در روز سه شنبه ۳ ژانویه ۲۰۲۳ از ورزشگاه در گورستان Ecumenical Necropolis گورستان عمودی برزیل خاک سپرده خواهد شد. در این مراسم خانواده وی و مقامات و چهره ها و فوتبالیست های مشهور حضور خواهند داشت.

عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری پله با حضور کامل ببینید

باشگاه سانتوس اعلام کرد، مراسم تشییع جنازه پله اسطوره فوتبال برزیل ۳ ژانویه ۲۰۲۳ در ورزشگاه اوربانو کالدیرا در ۸۰ کیلومتری ایالت سائوپائولو برگزار خواهد شد.

به گزارش ‌رسانه‌های برزیل، پس از پایان مراسم در ورزشگاه، مراسم تشییع پله با حضور مردم و هواداران این ستاره جهان فوتبال ترتیب داده خواهد شد.

پیکر وی به خانه مادر ۱۰۰ ساله‌اش، که در منطقه کانال ۶ زندگی می‌کند، برده و سپس با حضور اعضای خانواده‌اش در قبرستان نکروپلیس اکومنیکا Ecumenical Necropolis دفن خواهد شد.

گورستان عمودی برزیل

بر اساس پیش بینی ها، شخصیت های زیادی در این مراسم حضور خواهند داشت. مراسم تشییع از خیابان‌های سانتوس و از خانه دونا سلست مادر پله شروع و تا گورستان Ecumenical Necropolis که ۸۰۰ متر با ورزشگاه سانتوس فاصله دارد حمل و به خاک سپرده خواهد شد.

این گورستان از سال ۱۹۹۱ در کتاب گینس به عنوان مرتفع‌ترین گورستان در جهان ثبت شده است.

این خبر در حل تکمیل است…

محل دفن پله

پله قبلا در مصاحبه ای با روزنامه «تریبونا» توضیح داد که چرا این مکان را انتخاب کرده است: او گفت من آن را به دلیل سازماندهی، تمیزی و ساختار آن انتخاب کردم. اینجا مکانی است که آرامش را منتقل می‌کند، جایی که فرد احساس افسردگی نمی‌کند چون شبیه گورستان نیست.

لازم به یاداوری است پله، اسطوره فوتبال برزیل و جهان شب گذشته در سن ۸۲ سالگی در بیمارستانی در سائوپائولو درگذشت. او از ۲۹ نوامبر گذشته در بیمارستان آلبرت انشتین شهر سائوپائولو بستری بود.

ادسون آرانتس دو ناسیمنتو، مشهور به پله به دلیل ابتلا به سرطان روده بزرگ طی یک سال گذشته تحت درمان قرار داشت.

نظرات