جهان فرود اولین شرکت خدمات کار در ارتفاع در ایران

2

جهان فرود اولین شرکت خدمات کار در ارتفاع در ایران

انواع خدمات نما با طناب در شرح این محتوا

اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان در اراک و همدان توسط شرکت جهان فرود در نهایت دقت و توسط افراد با تجربه و متخصص انجام می‌شود. اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان برای کاهش نفوذپذیری نما، بالا بردن دوام، داشتن ظاهر تمیز و کاهش مصرف انرژی به کار می‌رود. هنگامی که نفوذ رطوبت به داخل اجزای سازه‌ای با پایین آمدن مقاومت و خرابی مصالح همراه است، آب‌بندی کردن نما یک راه حل موثر برای ایمن‌سازی ساختمان می‌باشد. روش‌های زیادی جهت آبگریز کردن نمای ساختمان‌ است. از این روش‌ها با توجه به شرایط آب و هوایی و متریال مورد استفاده، در ساختمان‌های قدیمی یا جدید استفاده می‌شود. در این مقاله درباره مزایای آب‌بندی کردن نما و سایر روش‌های رایج صحبت می‌کنیم در ادامه همراه ما باشید.

 جهان فرود

آشنایی با اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان

اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان توسط شرکت جهان فرود و به منظور پیشگیری از نفوذ رطوبت به درزها و ترک‌های نما انجام می‌شود.

آشنایی با مزایای اب بندی سیمان و سنگ نما

⦁    جلوگیری از زیان‌های سازه‌ای مربوط به رطوبت
در مکان‌های مرطوب مانند شمال کشور که نما به طور مستقیم در معرض باران و هوای مرطوب است، رطوبت به آسانی به وسیله درزها به درون نما نفوذ می‌کند. این رطوبت به مرور زمان باعث خسارت‌های زیادی در سازه می‌شوند.
⦁    جلوگیری از اتلاف انرژی
انرژی زیادی از طریق درزهای موجود در ساختمان هدر می‌رود. اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان  از هدر رفتن انرژی تا حد زیادی جلوگیری می‌کند.
⦁    حفظ تمیزی و زیبایی ظاهر ساختمان
اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان باعث تمیز شدن ظاهر ساختمان می‌شود.
⦁    پیشگیری از شوره زدن
شوره و سفیدک در نمای ساختمان از بدترین مشکلاتی است که به زیبایی ظاهر نما لطمه زیادی می‌زند. برای از بین بردن این شوره و کپک باید از اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان در اراک و همدان استفاده کرد.

جهان فرود

آشنایی با روش‌های آب بندی نما ساختمان

برای اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان در اراک و همدان باید از روش‌های زیر استفاده کرد:
⦁    به کار بردن آبگریزکننده پایه آب
در نماهای چوبی، بتنی، کاهگل، آجر، سنگ و… می‌توان این محلول را به کار برد. این محلول از نفوذ آب به داخل نما جلوگیری می‌کند.
⦁    استفاده از رنگ مخصوص آب‌بندی نما
برای اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان  از رنگ‌های مخصوصی استفاده می‌شود. رنگ ضد آب، رنگ‌های اکریلیک، رنگ چوب، روکش ضدآب بتنی و … از مهمترین رنگ‌هایی است که برای اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان استفاده می‌شود. معمولاً ابتدا زیرسازی انجام می‌شود. بعد از زیرسازی رنگ روی نما زده می‌شود.

جهان فرود

اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان

⦁    به کار بردن چسب پلی اورتان
یکی دیگر از راه‌های اب بندی سیمان و سنگ نمای ساختمان ن استفاده از چسب پلی اورتان است. این چسب لای کلیه درزها و منافذ را پر می‌کند. به همین دلیل از نفوذ آب و سایر مواد به داخل نما جلوگیری می‌نماید.

عایق کاری نما و نقاشی نمای ساختمان توسط تیم راپل انجام می‌شود. این کاردر نهایت دقت و با بهترین مواد و رنگ‌ها انجام می‌شود. عایق کاری نما و نقاشی نمای ساختمان به ظاهر ساختمان شما جلوه‌ای ویژه می‌بخشد. نمای بسیاری از ساختمان‌‌ها در اثر عوامل محیطی و با گذشت زمان زیبایی خود را از دست می‌دهد. به همین علت باید مجدداً برای داشتن یک نمای زیبا از یک شرکت متبحر و متخصص در این زمینه مانند جهان فرود کمک گرفت. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی در این زمینه کسب نمایید.

جهان فرود

چرا عایق کاری نما و نقاشی نمای ساختمان در اراک و همدان توسط افراد متخصص باید انجام شود؟
بسیاری از افراد برای صرفه‌جویی در هزینه‌های خود در عایق کاری نما و نقاشی نمای ساختمان  به افراد غیر متخصص مراجعه می‌کنند. این افراد با انجام کار غیر تخصصی و با بی تجربه بودن به نمای ساختمان شما آسیب می‌زنند. به همین دلیل شما باید دوباره برای عایق کاری نما و نقاشی نمای ساختمان  هزینه نمایید. شرکت جهان فرود از آن دسته شرکت‌هایی است که پرسنل و کارشناسان خود را از میان افراد با تجربه و متخصص انتخاب می‌کند. این شرکت ارائه کار با کیفیت به مشتریان را رمز موفقیت خود می‌داند.

انتخاب روش عایق کاری نما و نقاشی نما

انتخاب روش عایق کاری نما و نقاشی نمای ساختمان  از اهمیت زیادی برخوردار است. در گذشته از روش‌های قدیمی مانند داربست برای انجام این کارها استفاده می‌شده است. اما این روزها از روش‌های جدیدی مانند راپل استفاده می‌شود. روش راپل نسبت به روش داربست مشکلات کمتری دارد. همچنین به نمای همسایه نیز آسیبی وارد نمی‌کند. معمولاً در ساختمان‌های خیلی مرتفع از روش راپل استفاده می‌شود.

جهان فرود

ویژگی‌های رنگ مناسب برای عایق کاری نما و نقاشی نما

برای عایق کاری نما و نقاشی نمای ساختمان در اراک و همدان باید رنگ مورد نظر ویژگی‌های زیر را داشته باشد:
⦁    دارام مقاومت بسیار زیاد در مقابل شرایط آب و هوایی
⦁    دارای مقاومت بالا در مقابل نور خورشید
⦁    دارای قابلیت شستشو و شو با مواد شوینده مناسب
⦁    دارای مقاومت بالا برای جذب نکردن گرد و غبار
⦁    عدم اشتعال با مواد احتراقی
⦁    دارای مقاومت بالا در برابر انواع باکتری و قارچ
⦁    دارای انعطاف زیاد در برابر ترک خوردن

جهان فرود

عوامل موثر در تعیین قیمت عایق کاری نما و نقاشی نمای ساختمان

عواملی زیادی روی قیمت عایق کاری نما و نقاشی نمای ساختمان  تاثیر دارد. از مهمترین این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
⦁    نحوه انجام کار و رنگ آمیزی
⦁    نوع رنگ و مواد اولیه انتخابی
⦁    مراحل انجام دادن کار
⦁    ارتفاع ساختمان

آشنایی با انواع رنگ برای نمای ساختمان

⦁    رنگ کنیتکس: رنگ کنیتکس از رنگهایی می‌باشد که به علت مقاومت بالا در مقابل رطوبت، اکثراً برای نمای بیرونی ساختمان به کار برده می‌شوند.
⦁    رنگ های روغنی :به خاطر انعطاف پذیری و ضد آب بودن به شدت استفاده می‌شود.
⦁    رنگ نانو: به علت ترکیبات نانو در مقابل سرما، گرما و… دوام بالایی دارد.
از دیگر رنگ‌ها می‌توان به رنگ اکریلیک و رنگ اپوکسی اشاره کرد.

نماشویی و شستشوی نما  توسط شرکت جهان فرود در نهایت دقت و با مناسب‌ترین قیمت انجام می‌شود. نماشویی نقش بزرگی در تمیزی نمای ساختمان دارد. این روزها برای نماشویی ساختمان از روش‌های جدیدی مانند روش راپل استفاده می‌شود. این روش توسط بسیاری از مردم با استقبال روبرو شده است. زیرا برای صاحب ساختمان سر و صدا و بسیاری از مشکلات دیگر را ندارد. همچنین قیمت آن بسیار مناسب است.

نماشویی و شستشوی نما

نماشویی و شستشوی نما  برای تمیز کردن نما و شستشوی شیشه‌ها به کار می‌رود. زندگی شهرنشینی و افزایش آلودگی باعث شده تا نما و شیشه‌های ساختمان در اثر عواملی مانند دود و ذرات آلودگی هوا به شدت کثیف شوند. بعضی از ساختمان‌ها نمای شیشه‌ای و بعضی نمای سنگ یا آجر دارند. به همین دلیل برای تمیز کردن نما باید با توجه به جنس از مواد ویژه و کارشناسان با تجربه استفاده کرد. همه ما فکر می‌کنیم نماشویی ساختمان یک کار ساده است. اما در حقیقت این طور نیست. این کار باید توسط افراد با تجربه و با استفاده از تجهیزات مدرن انجام شود تا به نما آسیبی وارد نشود.

نماشویی و شستشوی نما

البته موادی که برای نماشویی استفاده می‌شود دارای کیفیت‌های مختلفی هستند. شرکت‌هایی که کار نماشویی را انجام می‌دهند قبل از این کار با مشتریان درباره کیفیت مواد و میزان هزینه صحبت می‌کنند. شرکت جهان فرود با سال‌ها تجربه در زمینه نماشویی ساختمان و برخورداری از پرسنل با تجربه این کار را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. پرسنل و کارشناسان شرکت فرود باجهان ید حتماً در دوره‌های مخصوص این کار آموزش ببینند. همچنین پس از آموزش با طی دوره کارآموزی تجربه کافی را کسب نمایند.

مهمترین عوامل موثر روی قیمت نماشویی

نماشویی و شستشوی نما  با قیمت‌های مختلفی انجام می‌شود. در ادامه به عوامل موثر در تعیین قیمت نماشویی توسط شرکت جهان فرود و سایر شرکت‌ها اشاره می‌کنیم:
⦁    ارتفاع ساختمان

ارتفاع ساختمان تاثیر زیادی روی قیمت نماشویی و شستشوی نما دارد. هر چه ارتفاع ساختمان بیشتر باشد باید برای نماشویی و تمیز کردن آن هزینه بیشتری پرداخت شود.
⦁    میزان آلودگی موجود در سطح بیرونی ساختمان

در بعضی از مناطق شرایط آب و هوایی باعث شده تا بیشتر نیاز به نماشویی و نظافت نمای ساختمان باشد.
⦁    جنس و نوع سنگ مورد استفاده در نمای ساختمان
جنس و نوع سنگ ساختمان تاثیر زیادی روی قیمت دارد. شستشوی سنگ‌های گرانیتی نسبت به سایر سنگ‌ها هزینه بیشتری دارد.
⦁    مدت زمان و شرایط انجام عملیات نماشوی

هرچه نما کثیف‌تر باشد زمان بیشتری صرف این کار می‌شود.
⦁    روش انجام نماشویی (شستشوی نما با طناب، شستشو نما با داربست و یا شستشو با کمربند محافظ)
برای نماشویی از روش‌های مختلفی استفاده می‌شود. قیمت هر روش با روش دیگر متفاوت است.

نماشویی و شستشوی نما

کلام آخر

نماشویی و شستشوی نما  توسط شرکت جهان فرود به وسیله متبحر ترین کارشناسان و با استفاده از بهترین مواد انجام می‌شود. شما می‌توانید برای انجام کار نماشویی ساختمان با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید. کارشناسان این شرکت به بهترین نحو ممکن شما را راهنمایی می‌کنند.

منبع: پیچ و رولپلاک نما

2 دیدگاه در “جهان فرود اولین شرکت خدمات کار در ارتفاع در ایران

  1. بهنام 3 گفت:

    اببندی دیوار سیمانی و سنگی باید با طناب اجرا شود. کسانی که خدمات راپل را انجام میدهند خیلی اطلاعات خوبی راجع به چسب و دیوارهای ساختمان دارند چون خیلی از این کارها را انجام داده اند.
    قیمت این جور کارها هم بستگی به ساختمان دارد.

  2. رضا گفت:

    با سلام. بنده کیانیان هستم و سنگ ساختمان بنده دیشب بر اثر باد و بوران ریزش کرده و نیاز به پیچ و رولپلاک داره که داشتم توی گوگل سرچ میکردمن با مجله شما اشنا شدم. بیزحمت با من تماس بگیرید تا ادرس بدم. رضا کیانیان هستم از تهران تماس میگیرم.

نظرات