جدیدترین مدل های لباس خواب شیک زنانه و دخترانه ۱۴۰۲

0

لباس خواب زنانه : امروزه لباس خواب صرفا برای خوابیدن نیست. بسیاری از افراد به‌محض رسیدن به خانه، لباس خواب می‌پوشند تا راحتی و آرامش را از ساعت‌ها قبل از خواب احساس کنند. به همین جهت ما مدل های جدید لباس خواب ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشد.

لباس خواب زنانه

جدیدترین مدل های لباس خواب شیک زنانه و دخترانه ۱۴۰۲

انواع لباس خواب :

لباس خواب سرهمی : لباس خواب سرهمی بیشتر شبیه لباس سرهمی معمولی است؛ با این تفاوت که از پارچه‌های مخصوص خوابیدن تهیه شده است. لباسی کاملا سبک که پارچه اضافی در آن وجود ندارد و بنابراین درهنگام خواب اذیت‌تان نمی‌کند. البته این بدان معنا نیست که تنگ است، اتفاقا اندازه آن طوری است که گردش‌خون بدنتان در زمان خواب به‌راحتی صورت می‌گیرد.

لباس خواب دخترانه

راهتمای خرید

لباس خواب نایتی : این لباس خواب نازک است و بیشتر مدل‌های آن کوتاه هستند. معمولا از انواع تور مانند شیفون، حریر یا ابریشم نازک تهیه شده و به همین دلیل بسیار سبک است. این لباس خواب گاهی با سوتین یا لباس زیر همراه است و روی آن را با تور تزئین می‌کنند. ازآنجاکه اغلب بدن‌نما و شفاف است، برای خوابیدن مناسب است و برای پوشیدن در منزل مناسب نیست. معمولا گشاد هستند و این باعث می‌شود هوا به‌خوبی در آن جریان یابد و احساس خوبی روی پوستتان داشته باشید.

انواع لباس خواب

لینگری؛ لباس خواب با جزئیات زیاد : این لباس خواب بیشترین شباهت را به لباس زیر دارد. می‌تواند یک‌تکه یا دوتکه باشد.

پیراهن مردانه‌ای : این لباس خواب شبیه پیراهن مردانه با شلوار است. به‌شکل سنتی آنها را از پارچه‌های ضخیم‌تری مانند فلانل تهیه می‌کنند و آستین آنها بلند است. ممکن است چهارخانه، راه‌راه یا با الگوی متفاوتی باشند، اما معمولا بلوز و شلوار از یک پارچه مشابه هستند.

ست لباس خواب زنانه

جنس پارچه

یکی از نکات بسیار مهم انتخاب و خرید لباس خواب انتخاب جنس پارچه آن است. پارچه لباس خواب باید طوری باشد که روی پوستتان حس خوبی ایجاد کند. برای مثال، برخی افراد با پارچه نخی راحت‌ترند؛ ولی برخی دیگر صافی ابریشم را دوست دارند. دقت کنید پارچه لباس خواب باید دمای بدنتان را در طول شب و حین خواب تنظیم کند. اگر فردی سرمایی هستید، شاید بهترین انتخابتان فلانل باشد؛ اما اگر گرمایی هستید، احتمالا ابریشم برایتان بهتر خواهد بود.

لباس خواب قرمز

سایز لباس خواب :

لباس خواب باید به‌اندازه کافی بزرگ و گشاد باشد تا به بدنتان فضای کافی بدهد. لباس‌های آزاد باعث می‌شوند بدن به‌راحتی در خواب حرکت کند. اگر لباس خواب تنگ انتخاب کنید ممکن است نیمه‌های شب از خواب بیدارتان کند. راحتی در هنگام خواب بسیار اهمیت دارد.

راهنمای خرید لباس خواب زنانه

نگهداری :

لباس خواب نخی را می‌توانید مانند لباس‌های روزمره بشویید و خشک کنید؛ بنابراین از همه انواع لباس خواب، فرایند نگهداری ساده‌تری دارد. لباس‌خواب‌های فانتزی، توری و حریر باید با مراقبت بیشتر شسته شوند. همچنین باید آنها را جایی قرار دهید که به زیپ دکمه یا قلاب‌های تیز لباس‌ها یا اکسسوری‌های دیگر گیر نکنند و پاره نشوند.

جنس لباس خواب

لباس خواب فانتزی

لباس خواب عروسکی

نگهداری لباس خواب

همراه ما باشید

نظرات