وضعیت تعطیلی مدارس تهران و البرز فردا یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ مشخص شد!

0

وضعیت تعطیلی مدارس تهران فردا یکشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۱ مشخص شد!

مدارس و دانشگاه های تهران یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی ۱۴۰۱ تعطیل شد

تعطیلی مدارس تهران فردا یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ به علت شدت آلودگی هوا مشخص شد + اسامی شهرها در تعطیلی مدارس استان تهران و البرز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ تعطیل شد و همچنین روز دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ نیز تعطیل است. جزئیات خبر را بخوانید

تعطیلی مدارس تهران فردا

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: در پی آلودگی شدید هوای پایتخت: آموزش در همه مدارس و دانشگاه های شهر تهران فردا یکشنبه ۱۱ و دوشنبه ۱۲دی ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می شود.

به علت شدت آلودگی هوا، آموزش و پرورش شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، آموزش در همه مدارس پایتخت، در روز یکشنبه (۱۱) و دوشنبه (۱۲) دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کلیه کودکستان‌ها و مراکز پیش دبستانی تهران نیز تعطیل خواهند بود.

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: در پی آلودگی شدیدهوای پایتخت:آموزش در همه مدارس شهر تهران در روز یکشنبه ۱۱ و دوشنبه ۱۲دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می شود.

دانشگاه‌ها و مدارس استان البرز غیرحضوری شد

در پی آلودگی شدید هوای البرز آموزش در همه مدارس استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

احمد افضلی عصر شنبه در حاشیه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان، کاهش سرعت باد و انباشت آلاینده‌ها را علت اصلی این وضعیت ذکر کرد و اظهار داشت: بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی، در پی آلودگی شدید هوای البرز، آموزش در همه دانشگاه‌ها و مدارس استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه، ۱۱ و ۱۲ دی ماه به صورت مجازی برگزار شده و امتحانات نهایی طبق برنامه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: بر این اساس مهدهای کودک و پیش دبستانی نیز تعطیل خواهد بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز تصریح کرد: آلودگی هوای استان تا روز دوشنبه ۱۲ دی ماه ادامه دارد. در این راستا از تمامی شهروندان تقاضا می‌شود از تردد غیرضروری در سطح شهرها خودداری کرده و تا حد امکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وضعیت امتحانات

بر اساس این اطلاعیه، امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه، بزرگسالان، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه و ایجاد سابقه تحصیلی برای ورود به آموزش عالی و ترمیم نمرات دروس نهایی شاخه‌های تحصیلی دی ماه ۱۴۰۱ و امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم داوطلبان آزاد، بزرگسالان، آموزش از راه دور و ارزشیابی جامع طبق برنامه اعلامی برگزار خواهد شد.

همچنین ارزشیابی و امتحانات داخلی نوبت دی ماه ۱۴۰۱ دوره‌های تحصیلی، در ایام آموزش غیر حضوری مدارس، برگزار نمی‌شود و زمان برگزاری امتحانات داخلی این ایام، توسط مدیر واحد آموزشی متعاقبا به اولیاء و دانش آموزان اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات