آیا مدارس فردا تعطیلند؟| آخرین خبر از تعطیلی مدارس فردا ۱۱ دی ۱۴۰۱ آلودگی هوا

0

آیا مدارس فردا تعطیلند؟| آخرین خبر از تعطیلی مدارس فردا ۱۱ دی ۱۴۰۱ آلودگی هوا (جدید)

مدارس استان قزوین تعطیل شد

براساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان قزوین، فعالیت مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی شهرستان آبیک و البرز طی نوبت صبح و بعدازظهر و نیز مراکز پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی نواحی یک و ۲ شهر قزوین در نوبت صبح روز یکشنبه ۱۱ دی ماه تعطیل است.

بنابر اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری و در بستر نرم‌افزار شاد برگزار خواهد شد.

مدارس کاشان فردا یکشنبه ۱۱ دی تعطیل شد

آموزش حضوری مدارس ابتدایی دوره اول و دوم کاشان فردا یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ تعطیل شد.

منصور شیشه‌فروش ضمن اشاره به استمرار آلودگی در استان اصفهان اظهار داشت: با تشکیل کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای استان اصفهان، مدارس دوره اول و دوم ابتدایی شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل به صورت غیرحضوری و مهدهای کودک و پیش دبستانی این دو شهرستان‌های تعطیل است.

وی با بیان اینکه این تصمیم به منظور حفظ سلامت دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است، افزود: از عموم مردم شهروندان به گروه‌های حساس از جمله دانش‌آموزان، کودکان، سالمندان و افراد دارای بیماری خاص درخواست داریم تا از تردد غیرضروری خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استان اصفهان ضمن تاکید بر کاهش حضور در فضای باز ابراز داشت: توصیه می شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.

وی با بیان اینکه آموزش در این‌ مقاطع تحصیلی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل به صورت مجازی پیگیری می‌شود، گفت: کارگروه اضطرار به صورت مستمر در استانداری اصفهان فعال است و شرایط بررسی می‌شود.

تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا

تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا در برخی شهرها مدارس در روز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ به خاطر آلودگی هوا تعطیل شد:

بروزرسانی جدید…

مدارس ابتدایی و مهدکودک های قم تعطیل شد

مدارس ابتدایی و مهد کودک های شهرستان قم به علت آلودگی هوا به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.
کارگروه اضطرار شهرستان قم اعلام کرد فعالیت مهدکودک ها، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی شهرستان قم در نوبت بعدازظهر فردا یکشنبه ۱۱ دی به صورت مجازی برگزار می‌گردد.

جزئیات تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ با توجه به شاخص بالای آلاینده ها و نگرانی برای تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۱۱ دی۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا تکلیف دانش آموزان را زودتر مشخص کنید تا تا بدانند آیا باید سر کلاس ها حاضر شوند یا تعطیلند؟

به علت آلودگی هوا فردا یکشنبه ۱۱ دی ماه مدارس شهرها و مهدکودک ها و پیش دبستانی های در برخی شهرها تعطیل اعلام شد…

🔹 هنوز خبری از اعلام تعطیلی برای روز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ نشده است و در صورت اعلام تعطیلی در این بخش به اطلاع شما می رسد.

در حال تکمیل…

مدارس و دانشگاه های تهران یکشنبه و دوشنبه ۱۱ دی به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: در پی آلودگی شدید هوای پایتخت: آموزش در همه مدارس و دانشگاه های شهر تهران فردا یکشنبه ۱۱ و دوشنبه ۱۲دی ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می شود.

به علت شدت آلودگی هوا، آموزش و پرورش شهر تهران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، آموزش در همه مدارس پایتخت، در روز یکشنبه (۱۱) و دوشنبه (۱۲) دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کلیه کودکستان‌ها و مراکز پیش دبستانی تهران نیز تعطیل خواهند بود.

آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: در پی آلودگی شدیدهوای پایتخت:آموزش در همه مدارس شهر تهران در روز یکشنبه ۱۱ و دوشنبه ۱۲دیماه ۱۴۰۱ به صورت مجازی برگزار میشود.

دانشگاه‌ها و مدارس البرز تعطیل شد

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: در پی آلودگی شدید هوای البرز آموزش در همه مدارس استان در روزهای یکشنبه و دوشنبه ۱۱ و ۱۲ دی ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

تداوم آلودگی هوا تا دوشنبه

در پی آلودگی هوای تهران طی روزهای اخیر، مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران کاهش سرعت باد و انباشت آلاینده‌ها را علت این وضعیت ذکر کرد و از تداوم آلودگی تا دوشنبه (۱۲ دی ماه) خبر داد.

به علت کمتر بودن سرعت باد و انباشت بیشتر آلاینده‌ها شاخص با رسیدن به عدد ۱۵۴ برای همه اقشار جامعه شرایط ناسالم شد و با توجه به استمرار پایداری جوی، امروز نیز دوباره کیفیت ناسالم برای تمام گروه‌ها ثبت شده است.

مدیر واحد پایش شرکت کنترل کیفیت هوای تهران درباره آلاینده شاخص این روزها گفت: آلاینده شاخص هر روز ذرات معلق کوچکتر از ۲.۵ میکرون بوده است و آلاینده دیگری بالاتر از حد مجاز قرار نگرفته است.

وی درباره احتمال تداوم چنین شرایط توضیح داد: این شرایط حداقل تا دوشنبه (۱۲ دی‌ماه) ادامه خواهد داشت. پس از آن نیز احتمال شرایط نامطلوب وجود دارد اما اینکه ناسالم برای همه یا تنها ناسالم برای گروه‌های حساس باشد را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

روشنی در پایان باتوجه به آلودگی هوای این روزهای تهران به ارائه توصیه‌ای پرداخت و گفت: شهروندان از وسایل نقلیه شخصی به‌ویژه وسایل فرسوده و فاقد معاینه فنی تا حد امکان کمتر استفاده کنند.

تعطیلی مدارس فردا آلودگی هوا در هفته جاری

تداوم آلودگی هوا در برخی شهرها مخصوصا تهران و البرز و اصفهان و مشهد، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان گفت: حل ریشه‌ای آلودگی هوای پایتخت پیشکش؛ لااقل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را زودتر تشکیل دهید؛ اگر قرار است اوایل هفته آتی تعطیل شود، الآن اعلام کنید!

محسن دهنوی نماینده تهران در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «حل ریشه‌ای آلودگی هوای پایتخت پیشکش؛ لااقل جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران را زودتر تشکیل دهید و اگر قرار است اوایل هفته آتی تعطیل شود، الآن اعلام کنید! تکلیف شهروندانی را که از آلودگی به بقیه شهرها پناه برده‌اند، زودتر مشخص کنید تا بیهوده به تهران برنگردند.

نظرات