بازیگر نقش هانیه در سریال چشم بندی کیست ؟ بیوگرافی و عکس های بدون گریم

0

بازیگر نقش هانیه در سریال چشم بندی کیست ؟ بیوگرافی و عکس های بدون گریم

بازیگر نقش هانیه در سریال چشم بندی

فرزانه سهیلی بازیگر نقش هانیه در سریال چشم بندی متولد ۱۵ اردیبهشت ۱۳۶۵ در اصفهان میباشد و سابقه بازی در سریال باخنمان را در کارنامه هنری اش دارد او در سریال چشمبندی نقش هانیه را بازی میکند که یکی از نقش های مهم این سریال است که در دو فصل تولید و پخش شد.

فرزانه سهیلی در سریال چشم بندی نقش هانیه را بازی می کند که پیش از این در سریال های باخانمان و تبریز در مه و ایراندخت به عنوان بازیگر حضور داشت. فرزانه سهیلی بازیگر نقش هانیه در سریال چشم بندی است که که نقش دختر حمید لولایی را بازی میکند.

بیوگرافی فرزانه سهیلی

فرزانه سهیلی بازیگر نقش هانیه در سریال چشم بندی ۳۷ ساله است و لیسانس بازیگری و فوق لیسانس کارگردانی دارد او مدرک خود را از دانشگاه هنر و معماری تهران اخذ نموده است.

خانم سهیلی در خانواده ای ۵ نفره متولد شده است و فرزند سوم خانواده اش است. پدرش رجبعلی سهیلی است و به مدت ۲۵ سال کارمند فرودگاه شهید بهشتی اصفهان بوده است.

بیوگرافی بازیگر نقش هانیه در سریال چشم بندی

فرزانه سهیلی، بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱ فروردین ۱۳۶۵ در شهر اصفهان است.

او دانش آموخته کارگردانی در مقطع کارشناسی ارشد از دانشگاه هنر و معماری است که از سیزده سالگی وارد عرصه تئاتر شده است و سپس در قامت نویسنده نمایشنامه هم کار کرده و حالا به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون شناخته میشود.

بیوگرافی فرزانه سهیلی بازیگر نقش هانیه در سریال چشم بندی

سوابق بازیگری

فرزانه سهیلی در عرصه تئاتر بسیار فعال است و تاکنون نمایشنامه های بسیاری را نوشته و در برخی آثار نمایشی نیز روی صحنه رفته است.

خانم فرزانه سهیلی از کودکی شعر می گفته است و از نوجوانی به تئاتر علاقه مند بوده است و از ۱۳ سالگی در اصفهان به صورت حرفه ای در تئاتر بازی کرد. او در نوجوانی از بازی در تئاتر دستمزد داشته است و سالانه یک تا دو نمایش با بازی او در اصفهان برای عموم اجرا می شده است.

اولین بازی فرزانه سهیلی در اصفهان مربوط به نمایشی به نام “نقل آخر” بوده است. این نمایش نوشته آقای محمدرضا آریانفر بود که خانم پرویزی آن را با کاراکترهای زن اجرا کرده است. خانم سهیلی نقش یک قهوه‌چی را در آن نمایش بازی می‌کرد که برایش تجربه عجیبی بود.

بیوگرافی بازیگر نقش هانیه در سریال چشم بندی

بعد از آن هم در یک نمایش به نویسندگی خانم اعظم بروجردی به ایفای نقش پرداخته است که بعضی از بازیگران اصفهانی مثل آقای جمشید صدری نیز در آن بازی می‌کردند

او در سال ۱۳۸۳ به تهران کوچ کرد و فعالیت خود را در زمینه تئاتر آنجا ادامه داد. وی موفق شد برای بازی در نمایش کوکوی کبوتران حرم به کارگردانی افسانه ماهیان کاندید بهترین بازیگر زن در «جشنواره تئاتر فجر» شود.

هانیه در سریال چشم بندی
خانم سهیلی در سال ۱۳۸۹ در سن ۲۴ سالگی با بازی در سریال تبریز در مه در نقش گلناز وارد قاب تلویزیون شد. و بعد از آن در سال ۱۳۹۸ نیز با فیلم سینمایی صحنه زنی به کارگردانی علیرضا صمدی و در کنار مهتاب کرامتی ، بهرام افشاری و لیندا کیانی اولین تجربه سینماییش را به دست آورد.

او با بازی در سریال «ایراندخت» به کارگردانی محمدرضا ورزی در سال ۱۳۹۸ به چهره ای شناخته شده برای مخاطبان تلویزیون مبدل شد.

فرزانه سهیلی در سال ۱۳۹۹ با بازی در نقش نگار در سریال طنز تلویزیونی با خانمان به تلویزیون برگشت.

عکس شخصی هانیه در چشم بندی

فرزانه سهیلی بازیگر سریال چشم بندی

سریال چشم بندی به کارگردانی شاهد احمدلو برای پخش از شبکه ۳ تولید شده است و در ژانر کمدی و طنز می باشد.
فرزانه سهیلی در کنار بازیگرانی چون حمید لولایی،مرجانه گلچین،شهرام قائدی،سروش جمشیدی،سیاوش مفیدی،نعیمه نظام دوست،سعید پیردوست، شهین تسلیمی، مجید شهریاری، مختار سائقی، مهناز دادفر، شهریار حیدری، رضا امینیان، شهاب احمدلو، با معرفی مهدی خزلبانی، پرستو الماس، ملیکا منصوری در سریال چشم بندی به ایفای نقش پرداخته است.

ازدواج و همسر

فرزانه سهیلی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است و در صورت اانتشار هر گونه خبری مبنی بر ازدواج وی بروز خواهد شد.

پیج اینستاگرام فرزانه سهیلی

پیج اینستاگرام خانم فرزانه سهیلی به آدرس زیر فعال است :

instagram.com/farzanehsoheili

نظرات