بازیگر نقش سارا در سریال چشم بندی کیست ؟ بیوگرافی و عکس های جنجالی

0

بازیگر نقش سارا در سریال چشم بندی کیست ؟ بیوگرافی و عکس های جنجالی

سارا در سریال چشم بندی کیست

مهسا هاشمی که در سریال چشم بندی نقش سارا سالاری را بازی می کند. او متولد ۱۸ فروردین ۱۳۷۷ بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.عکس و بیوگرافی مهسا هاشمی که در سریال چشم بندی نقش سارا سالاری را بازی می کند. مهسا هاشمی پیش از این در سریال های بازی نقاب ها و عروس تاریکی و آرام میگیریم به عنوان بازیگر حضور داشت.

خانم مهسا هاشمی دانش اموخته مهندسی عمران است و فعالیت هنریش را زمانی که تنها ۵ سال داشت با شرکت در تیزر های تبلیغاتی شروع کرد و و حالا به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون شناخته میشود.

بازیگر نقش سارا در سریال چشم بندی

بیوگرافی بازیگر نقش سارا در سریال چشم بندی

مهسا هاشمی که در سریال چشم بندی نقش سارا سالاری را بازی می کند. او متولد ۱۸ فروردین ۱۳۷۷ بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است.

خانم مهسا هاشمی دانش اموخته مهندسی عمران است و فعالیت هنریش را زمانی که تنها ۵ سال داشت با شرکت در تیزر های تبلیغاتی شروع کرد و و حالا به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون شناخته میشود.

بیوگرافی مهسا هاشمی بازیگر نقش سارا در سریال چشم بندی

بیوگرافی مهسا هاشمی

مهسا هاشمی از بازیگران زن سینمای ایران است که در هجدهم فروردین ۱۳۷۷ در تهران به دنیا آمده است. در رشته عمران تحصیل کرده و در حال حاضر دانشجو میباشد علاقه بسیار زیادی به بازیگری دارد و در کلاس های مختلف بازیگری نیز شرکت نموده و تا به حال چندین فیلم سینمایی هم بازی کرده است.

شروع بازیگری مهسا هاشمی

مهسا هاشمی زمانی که فقط ۵ سال داشت در یک تیزر تبلیعاتی بازی کرد. بعد از مدت کوتاهی، که استعداد و توانایی هنری اش را نشان داد، توسط شاهد احمدلو در سال ۸۷ در فیلم بهار قبل و بعد ایفای نقش کرد

سوابق بازیگری

مهسا هاشمی فعالیت هنریش را از ۵ سالگی با شرکت در تیزر های تبلیغاتی شروع کرد. پس از مدت کوتاهی که استعداد و تواناییهای هنریش را نشان داد توسط آقای شاهد احمدلو در سال ۱۳۸۷ در فیلم سینمایی بهار قبل و بعد بازی کرد.

مهسا هاشمی با وجود سن و سال اندکی که داشت توانست با کارگردان ها و اساطید بزرگی چون: علیرضا خمسه ،نیکی کریمی، حمید گودرزی و هم بازی شود و از تجربیات آنها استفاده کند.

بیوگرافی بازیگر نقش سارا در سریال چشم بندی

مهسا هاشمی در در سریال بازی نقاب‌ها به کارگردانی سیروس حسن پور و تهیه کنندگی علی مهام بازی کرده است. پخش سریال بازی نقاب ها سال ۱۳۹۷ از شبکه دو سیما بوده است.

او درباره ورود به بازیگری گفته: چون از ۵ سالگی بازیگری را تجربه کردم؛ دیگر کلاس های بازیگری را طی نکردم و هر آنچه که باید در کلاس ها می آموختم را با تجربه به دست آوردم.البته اگر نیازی باشد حتما کلاس بازیگری را خواهم گذراند.
سریال سرزمین کهن کار آقای کمال تبریزی ، سریال وضعیت سفید کار آقای نعمت الله ، فیلم سینمایی خیابان بیست وچهارم کار آقای سعید اسدی ، سریال گمشده کارآقای قویدل و سال ۹۳ در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان دیپلم افتخار بهترین بازیگر نوجوان را از این جشنواره دریافت کردم.

عکس شخصی سارا سالاری در چشم بندی

عکس و بیوگرافی مهسا هاشمی بازیگر سریال چشم بندی

مهسا هاشمی بازیگری که با بازی در سریال بازی نقاب ها و نقش صحرا در این سریال در میان مخاطبان تلویزیون شناخت شد

سریال بوی باران و سلام آقای مدیر دو سریال جدید مهسا هاشمی در تلویزیون است که این بازیگر جوان در آنها نقشی متفاوت با صحرا در بازی نقاب ها را بازی میکند.

بازیگر نقش سارا در سریال چشم بندی کیست ؟ بیوگرافی و عکس های بدون گریم

مجموعه تلویزیونی و سریال چشم بندی به کارگردانی شاهد احمدلو برای پخش از شبکه ۳ تولید شده است و در ژانر کمدی و طنز می باشد.
مهسا هاشمی در کنار بازیگرانی چون حمید لولایی،مرجانه گلچین،شهرام قائدی،سروش جمشیدی،سیاوش مفیدی،نعیمه نظام دوست،سعید پیردوست، شهین تسلیمی، مجید شهریاری، مختار سائقی، مهناز دادفر، شهریار حیدری، رضا امینیان، شهاب احمدلو، با معرفی مهدی خزلبانی، پرستو الماس، ملیکا منصوری به ایفای نقش پرداخته است.

خانواده

مهسا هاشمی میگوید من از آن دوران که شروع کردم شناختی نداشتم خانواده ام مرا به این راه بردند خیلی وقت ها مدرسه نتوانستم بروم سر فیلمبرداری بودم خانواده ام همیشه کنارم بود مخصوصا مادرم همیشه در هر روز دوازده ساعت کاری سرصحنه کنار من بود وقتش را می گذاشت و مراقبم بود همین الان هم دوست داشت اینجا باشد اما این اولین سفری بود که اجازه گرفتم تنها بیایم و روی پای خودم بایستم.

گفتگو با مهسا هاشمی

مهسا هاشمی بازیگر جوانی که از پنج سالگی وارد دنیای بازیگری شد و در جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان حضور دارد پای گفتگوی ما نشست و درباره نحوه ورودش به بازیگری و کارهای هنری اش گفت.

مهسا هاشمی بازیگر فیلم های «بیست و یک روز بعد» و «اگوست» در جشنواره فیلم کودکان و نوجوان در اصفهان است. وی درباره نقش ها و فعالیت هایش در عرصه سینما به گفت وگو نشست.

من مهسا هاشمی هستم نوزده ساله متولد سال ۷۷، از ۵ سالگی بازیگری کردم حدود چهل و اندی سابقه کار در نقش های مختلف را دارم، امسال هم برای جشنواره دو فیلم دارم فیلم سینمایی آگوست و فیلم سینمایی بیست و یک روز بعد.

من توسط یکی از آشنایان به یکی از تیزرهای تبلیغاتی دعوت شدم، همان باعث شد به عرصه سینما وارد شوم و به کارها و سریال های مختلف معرفی شدم و توانستم تا به الان بازی کنم.

 

نظرات