آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا)

64

باتوجه به اینکه آلودگی هوای اینروزهای بسیاری از شهرها مجدد بازگشته، احتمال تعطیلی مدارس شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ می رود و شاید مدارس روز شنبه تعطیل اعلام شود. اما حالا سوال دانش اموزان این است که شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ تعطیل است به علت بارش برف و آلودگی هوا در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان، تعطیلی مدارس شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا و بارش برف مدارس فردا تعطیل شد؟ یا نه نیست را از حرف تازه میخوانید.

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا)

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا)

تعطیلی مدارس فردا شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ (دهم دی ۱۴۰۱) و وضعیت تعطیلی مدارس فردا به علت آلودگی هوا باد و طوفان گردوغبار و بارندگی و بارش برف فردا شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ در پاسخ به سوال کاربران، فردا تمامی مدارس دایر بوده و کلاس ها حضوری تشکیل خواهد شد، مشخص شد: اسامی شهرها:

مدارس اصفهان شنبه ۱۰ دی غیر حضوری شد

مدارس دوره اول و دوم ابتدایی و مهدهای کودک و پیش دبستانی در اصفهان و برخی شهرستان های اصفهان به دلیل آلودگی هوا تعطیل شد.

منصور شیشه فروش در این خصوص اظهار داشت: به دنبال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی به دلیل ریزش هوای سرد، پایداری جو و وارونگی دما کمیته شرایط اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا شنبه دهم دی‌ماه مدارس دوره اول و دوم ابتدایی، مهدهای کودک، ِپیش دبستانی و استثنایی مناطق شش گانه آموزش و پرورش اصفهان، فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، شاهین شهر، نجف آباد، زرین‌شهر، فولادشهر و سجزی را تعطیل اعلام کرد.

وی ادامه داد: در این راستا توصیه می‌شود شهروندان از ورزش در فضای باز اجتناب کنند و تردد خود را در هسته‌های مرکزی و پر ترافیک شهرها کاهش دهند.

آلودگی هوا مدارس قزوین را تعطیل کرد

جلسه کارگروه اضطراری آلودگی هوا شامگاه امروز در فرمانداری قزوین تشکیل جلسه داد و در نهایت با توجه به ناسالم شدن هوای قزوین این کارگروه مدارس مقطع ابتدایی، استثنایی و مراکز پیش‌دبستانی را در نوبت صبح و عصر فردا شنبه ۱۰ دی‌ماه را تعطیل اعلام کرد و کلاس‌های به صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.

بر اساس مصوبه این کارگروه فعالیت معادن آلاینده و طرح‌های عمرانی شهرداری و سایر دستگاه‌های عمرانی هم فردا تعطیل خواهد بود و جلوی حرکت خودروهای آلاینده گرفته خواهد شد.

همچنین اداره‌کل آموزش و پرورش استان قزوین طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که فعالیت مهدکودک‌ها، مراکز پیش‌دبستانی، مدارس ابتدایی و استثنایی نواحی یک و ۲ شهرستان قزوین طی نوبت صبح و بعدازظهر روز شنبه ۱۰ دی‌ماه غیرحضوری بوده و کلاس درس دانش آموزان به صورت مجازی برگزار می‌شود. بر مبنای این اطلاعیه  عوامل اجرایی در مناطقی که آموزش‌ها مجازی است، جهت پاسخگویی به اولیا، دانش آموزان و ارباب رجوع در مدارس حاضر باشند.

بر اساس آخرین شاخص‌های پایش کیفی هوا در حال حاضر هوای قزوین و الوند برای همه گروه‌ها ناسالم است و شاخص آلایندگی هوا در این شهرها از ۱۵۰ پی‌پی‌ام عبور کرده است.

در صورتیکه مدارس هر استانی تعطیل اعلام شود در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

شنبه (۱۰ دی) فعالیت آموزشی مدارس تهران مجازی است

🔹استانداری تهران:
به‌دلیل آلودگی هوا فردا فعالیت آموزشی مدارس تهران به‌جز پردیس، دماوند و فیروزکوه غیرحضوری است اما امتحانات پایه دوازدهم طبق روال برگزار می‌شود.

♦️ فوری و بسیار مهم// فردا شنبه ۱۰ دی ماه صرفا مدارس ابتدایی شهر اراک در دو نوبت صبح و عصر غیر حضوری اعلام شده است .

بقیه مدارس طبق روال عادی برقرار خواهند بود.

🔹 با اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای استان مدارس ابتدایی شهر اراک در دو نوبت صبح و عصر فردا شنبه دهم دی ماه به علت آلودگی هوا غیر حضوری اعلام شده است در اطلاعیه این کمیته آمده است بقیه مقاطع تحصیلی طبق روال باید در کلاس های درس حضور داشته باشند

مدارس البرز هم مجازی شد

🔹کمیته اضطرار آلودگی‌ هوای البرز اعلام کرد که آموزش مدارس این استان در روز شنبه غیرحضوری است اما امتحانات کشوری برگزار می‌شود.

فردا امتحانات هماهنگ نهایی برگزار می‌شود

رئیس مرکز سنجش آموزش‌وپرورش:
🔹فردا امتحانات داخلی مدارس تهران برگزار نمی‌شود اما امتحانات نهایی پایه دوازهم و دیگر پایه‌ها برقرار است.

در حال تکمیل….

مدارس کدام شهرها فردا شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ تعطیل است؟

تعطیلی مدارس و مهد کودک ها به علت آلودگی هوا و بارش برف یکی از خبرهای مهم و حائز اهمیت برای خانواده ها و دانش اموزان است که آیا فردا مدارس شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ تعطیلند یا نه و تکلیف چیست.

در حال بروزرسانی جدید:

شما در این بخش اخبار تعطیلی مدارس شنبه ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ را دنبال می کنید: تا این ساعت خبر رسمی از تعطیلی مدارس شنبه ۱۰ دی ماه از منابع رسمی منتشر نشده است.

در صورت اعلام تعطیلی در این بسته خبری اطلاع رسانی خواهد شد.

در حال تکمیل….

وضعیت آلودگی هوا در شهرها

بر اساس تحلیل نقشه‌های سازمان هواشناسی، صادق ضیاییان درباره شرایط جوی کشور اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی طی پنج روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.
وی ادامه داد: طی دو روز آینده در سواحل دریای خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد. طی این مدت در شهرهای صنعتی قزوین، کرج، تهران، اصفهان، اراک و تبریز سکون نسبی هوا سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها جوی و کاهش کیفیت هوا خواهد شد.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۹ دی‌ماه) صاف و غبارآلود با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۱۰ دی‌ماه) صاف تا کمی ابری و غبارآلود با حداقل دمای یک و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از روز پنجشنبه تا اواسط هفته آینده غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش می‌یابد، همچنین خلیج فارس طی ۲ روز آینده و غرب دریای خزر روز پنجشنبه مواج است
افزایش غلظت آلاینده‌ها، افزایش شاخص‌های آلودگی هوا و کاهش کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در صورت عدم مهار منابع آلاینده (ثابت و متحرک) به‌ویژه در مناطق پرتردد تا حد ناسالم.

مدیریت بهینه در مصرف سوخت‌های فسیلی، کنترل فعالیت‌های صنعتی آلاینده، کاهش تردد غیرضروری و پرهیز از حرکات ورزشی در فضای باز، به‌ویژه سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری‌های قلبی و تنفسی.

 

64 دیدگاه در “آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ (آلودگی هوا)

  1. ارشیا گفت:

    اقا این چیه دیگه چقد تفاوت قاعل میشید من الان سه روزه گلو درد و سردرد دارم انقد هوا الودس بعد مدرسه ام که نمیریم میگم هوا الوده بود حالمون بد بود نتونستیم بیاییم میگن هوا که خیلی تمیزه اره بابا شما راست میگین تو یه روز شاخص از ۱۷۰ به ۵۰ میرسه خیلی درسته یکم فکر کنید

  2. خیری گفت:

    لطفا اراک رو تعطیل کنید هوای اراک واقعا بده

  3. پویا فرج نژاد گفت:

    با سلام چند هفته هست هوای تبریز آلوده است دیشب تو بیمارستان آمپول زدن الآنم هنوز ریه هام و گلوم درد می‌کنه نمی‌دونم یا از آلودگی یا از ویروس واس همینم اکثر مردم بیمار بودن و احتمال زیاد اکثر دانش آموزان واسه امتحان فردا آماده نیستن و وضعیت تبریز زرد می باشد که باید جدی گرفت ولی مطسفانه بعضی مسئولان دانش آموزان تهران و استان و شهر های دیگه رو حساب میکنن ولی …..
    با تشکر🙏🙏🙏

  4. مینا گفت:
    6
    1

    فقط ابتدایی های اصفهان تعطیل بشن ما دبیرستانیا مگه گلومون دودکش داره تو این آلودگی باید بریم مدرسه

  5. B گفت:
    6
    1

    خواهشاً زود اعلام کنید دیگه لاقل بدونیم تکلیفمون چیه ولی اینو هم بگم که دیشب تبریز در وضعیت قرمز بود یعنی شاخص۱۵۲ رو نشون میداد نمی‌دونم چی شد که الان رسید به کمتر از ۱۳۰ 😐

  6. ماواد🗿 گفت:
    3
    3

    چه گوییم🗿🌱؟

  7. B گفت:
    16
    1

    تبریز چی ؟ تعطیل میشه؟! 😭

  8. علیرضا گفت:
    17
    5

    بچه من ۲ ماه بخاطر این ویروس ها نرفته مدرسه و بعد از ۳ روز برگشتن به مدرسه الان دوباره بیماریش برگشته بنظرم کلا مدارس آنلاین باشه و توسط برنامه گوگل میت تشکیل بشه بهتره چون اگر بهترین نتیجه هم از تحصیل بگیرن ولی ریه های خرابی در سال های آینده داشته باشن فایده ای نداره

  9. یه بدبخت گفت:
    11
    2

    دوستان تهران تعطیله ولی بقیه شهرا رو نمیدونم.. تو شبکه خبر زد

  10. علی گفت:

    دوستان تمامی مدارس تهران به غیر از دوازدهمی ها فردا شنبه ۱۰ دی ۱۴۰۱ تعطیل شد.

  11. فاطمه گفت:
    6
    2

    تهران تعطیل شد درست
    ولی پس کرج چی شد ؟
    کرج هم شاخص الودگی تهران خوب؟
    لطفا اعلام کتید کرج

  12. امیر گفت:
    12
    3

    تعطیل کنید فکر میکنید مدرسه ها را با هر شرایطی باز بزارید معدل بچه ها بالا میرود؟ نه بالا نمیرود بلکه با تفریح با شادی با نشاط با مسابقه با اردو بردن بچه ها را تشویق به درس خواندن کنید نه با ظوری بردن بچه ها به مدرسه

  13. جیز گفت:
    3
    1

    نرگس خانم و علی آقا شما هم شات آپ

  14. اهاب🗿🐢 گفت:

    یوهو تا اینجای کار همه مقاطع تهران و البرز تعطیل شد خوشحال باشید ک۳خلا🐢🗿

  15. باقری بیا پایین گفت:

    ۵ نفر بچه توی کشور بخاطر موج هشتم کرونا مردن توی این هوا هم که نمیشه نفس کشید کوچیک بزرگ هم نداره خفه شی بهتره تعطیل کنن به خدا ثواب کردن

  16. ممد گفت:
    9
    1

    تهران تعطیل شد🔥

  17. maryam.afshar1625@gmail.com گفت:
    12

    خواهش میکنم تعطیل کنید من الان افتادم نفسم گرفته مادرم بخاطر من خواب نداره میدونید خیلی بده که آلودگی هوا رو جدی نمی‌گیرید دختر دایی من بخاطر آلودگی هوا روی تخت بیمارستان هست بهش دستگاه تنفسی بستن🥲🥲🥲🥲🥲

  18. کاکاسنگی گفت:
    6
    1

    باقری

  19. معلم کودکستان گفت:
    10
    1

    معلمی که میگه آنلاین نمیشه درس داد بره یاد بگیره که درست درس بده نه اینکه بیاد اینجا بگه تعطیل نکنید چون حالیش نی از درس دادن توی فضای مجازی

  20. وزیر آموزش و پرورش گفت:

    حاجی ناموسا تعطیل کنین توی این هوای کثیف چطوری بریم فردا مدرسه ریه هامون میترکه

  21. بهاری گفت:
    20

    والا ما که آدم بزرگیم نفسمون بالا نمیاد وای به حال کودک.پسر من از اول مهر ماه دائم بیماره.

  22. جیزز کرایست گفت:
    23
    1

    بابا توروخدا تعطیل کنید من همین الان سر درد و گلو درد و خلت دارم با این اطلا بیرون نرفتم کسایی که الان دارن تو این اب و هوا زندگی میکنن اگر تو این شرایط برن بیرون چند سال دیگه همه منتظر سرطان و هزار تا بیماری دیگه باشن درس و امتحان به چه قیمتی؟ حداقل بچه هارو تعطیل کنید نرن مدرسه تو این هوا

  23. Q گفت:
    15
    83

    تعطیل نکنید من خیلی برا امتحان شنبه خوندم زحمتامو هدر ندید

  24. Bbb گفت:
    31
    3

    بابا تعطیل کنید دیگه توی آلودگی که داریم زندگی می‌کنیم کرونا هم که دوباره اومد بسه دیگه حداقل تعطیل کنید نفسمون بالا بیاد
    تعطیل کنید

  25. ناشناس گفت:
    45

    شنبه ( ۱۰ دی ماه ۱۴۰۱ ) باید تعطیل بشه
    چون در همین لحظه
    تهران ۱۵۸
    اصفهان ۱۵۴
    کرج ۱۷۰
    اینا ها همه شون بالای ۱۵۰ هست پس دلیلی برای تعطیل نکردن نباید باشه … حفظ جان دانش آموزان در الویته….

  26. معلمان خود شیفته گفت:
    28
    1

    تموم اونایی که نظر دادند تعطیل نشه دانش اموزان خنگ میشن
    اینو باید بگم همون بهتر خنگ باشیم

  27. باقری سکوت کن گفت:
    27
    1

    باقری سکوت کن

  28. کاکاسنگی گفت:
    42
    1

    تعطیل کنید

  29. Hi گفت:
    41

    لطفا تعطیل بشه اصلا صلاح نیست توی این آلودگی هوا بچه ها مدرسه برن واقعا اصلا نفس مون بالا نمیاد.
    اصلا شرایط مدرسه رفتن الان اصلا خوب نیست توی این آلودگی هوا

  30. رسول گفت:
    43
    1

    شاخص تهزان ۱۵۰هست و شنبه بدون هیچ شکی باید تعطیل بشه

    وگرنه بعد از مدرسه ی سری هم باید به بیمارستان ها بزنیم

  31. سکینه گفت:
    35

    سلام وقتتون بخیر
    از نظر من باید تعطیل بشه بچه هامون توی این هوا واقعاا مریض میشن…

  32. جیز گفت:
    21
    1

    باقری شات آپ

  33. اسدی گفت:
    31
    4

    به عنوان معلمی که چندین سال تجربه داره
    آلودگی هوا باعث بدتر شدن وضع بچه ها میشه
    اگه نمیتوننید فکری به حال این آلودگی ها کنید جون بچه های مردم رو نگیرید

  34. چ گفت:
    8
    1

    از همین تریبون کل صندلی های مدرسه

  35. نرگس گفت:
    6
    74

    عزیزانی ک به فکر سلامت فرزندانتون هستین بهتره بدونید زندگی در تهران و شهر های پر جمعیت به ناچار دست خوش آلودگی های کم و زیاد هست . خیلی نگران سلامتی هستین تشریف ببرید شهر های سالم زندگی کنید . آینده ی کشور با این دانش اموزان مجازی و بی سواد های آینده خطرات جدی تری رو پیش رو خواهد داشت . التماس تفکر .

  36. بنده خدا گفت:
    30
    1

    مشکل ریوی پیدا کردیم هممون…
    درسته که بعضی موقع به بهانه درس نخوندن میگیم تعطیل کنید ..
    ولی خداوکیلی برای سلامتی هامون مشکل ایجاد شده بچه بازی نیست که دو هفته رو بخاطر شاخص ۱۲۰ تعطیل کنید الان که شاخص رو ۱۵۴ بریم مدرسه
    با این کارهاتون ثابت میکنید هیچ چیز رو حساب کتاب نیست
    متاسفام

  37. معلم گفت:
    10
    63

    منم ب عنوان ی معلم تعطیلی رو ب ضرر بچه ها میدونم واینکه بچه ها با پایه ضعیف میان بالاتر

  38. Dr گفت:
    20
    7

    جناب باقری شما چه معلمی هستید؟؟؟
    منی که از سلامت کامل برخوردارم دو روز هست از سرفه و ابریزش بیچاره شدمو به زور حتی درس خوندم با اینکه از دیروز هممون داشتیم درس میخوندیم الان راضی نیستیم بریم مدرسه بخدا از مدرسه که میام تا شب سردرد میگیریم
    کاش یکم درک میکردین مارو شما معلما ن فقط تو این بحث بلکه چیزای دیگ.

  39. سوره گفت:
    23
    1

    معلم بزرگوار اگر شما از طریق فضای مجازی یک تدریس خوب رو داشته باشید و توجه داشته باشید که سلامتی بچه ها خیلی مهم تر هست بچه هایی که از اول سال تحصیلی همش مریض هستند و در حال سرفه کردن و واقعا نمیدونیم دیگه چه کار باید بکنیم .

  40. ارمین گفت:
    33

    حالا درس های ما خیلی براتون مهم شده ؟😂

  41. N گفت:
    33
    3

    دوستان احتمال تعطیلی مدارس روز شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    ۹۹% هست. توی کانال رسمی آموزش و پرورش نوشتند

  42. N گفت:
    20

    آقا/خانوم باقری عزیز. زمانی که با این شدت زیاد آلودگی هوا نمیشه تنفس کرد و همش همه سردرد و گلو درد دارند تدریس مهم تره یا سلامتی؟

  43. نسترن گفت:
    13

    زمانی که با این شدت زیاد آلودگی هوا نمیشه تنفس کرد و همش همه سردرد و گلو درد دارند تدریس مهم تره یا سلامتی؟
    درسته همیشه آلودگی وجود داره تو این اوضاع هوا تاره اونوقت شما که مدرن نیستید نمیتونید آنلاین تدریس کنید به ضرر خودتان و دانش آموزان حرف نزنید با تشکر.

  44. بردیا گفت:
    25

    باید ۱۰۰ درصد با این شاخص تعطیل کنن

  45. ستاره گفت:
    26

    تعطیل کنید دیگه زودتر هم اعلام کنید….تا وقتی هوا آلوده باشه…چطوری میشه درس خوند؟با سردرد…سرگیجه…سوزش چشم…چی

  46. شما نظر نده باقری گفت:
    11
    9

    شما نظر نده

  47. fدبخت گفت:
    14
    2

    ای بابا تعطیل کنید شاخص کرج ۱۵۸
    مام آدمیم بخدا

  48. ز- گفت:
    20
    2

    باقری جان شما نظرتو بزار واسه خودت بمونه تو خودت با ماشین میری میای الودگیو نمیفهمی ماها پیاده میریم شماها زنگ تفریحا میشینید تو جای گرم و نرم استراحتتو میکنید مارو میندازن بیرون سلامتی ما دانش اموزا خیلی خیلی مهم تر از تحصیلمونه فوقش ادم میخواد مردود بشه دیگه بدتر از این که نداریم میشینیم از اول میخونیم

  49. مادرت گفت:
    9
    1

    شما نظرتو بزار واسه خودت بمونه

  50. کاربر گفت:
    26

    الان دختر من از موقع آلودگی تا الان هروز و شب داره سرفه میکنه صداش دیگه در نمیاد فردا باید بره امتحان بده ، نده امتحانش رو صفر میدن لطفا تعطیل کنین وضع آلودگی هوا خیلی خرابه بعضی از فامیل های من تا حد مرگ رفتن 😔

  51. علی گفت:
    2
    54

    مدارس را اصلا نباید تعطیل کنین تا دانش آموزا خوش خوشیشون بشه

  52. مهدیه گفت:
    24

    بابا تروخدا تعطیل کتید بخدا مریض شدیم تو این هوا ،من دیروز فقط نیم ساعت رفتم بیرون برگشتم سرفه و سردرد گرفتم خیلی هوا آلودس والا سلامتیمون مهم تر از درس

  53. فاطمه گفت:
    19

    آقا یا خانم باقری، وضعیت سلامت بچه ها بر هر چیزی مقدم تر هست،لطفا با نظراتتون وجه معلم ها را خراب نکنید

  54. دانش آموز گفت:
    13

    بابا آخه یعنی چی تو این هوا بریم مدرسه مگه میشه بعدشم امتحانات شروع شده حداقل بعد امتحانات بریم خونه کلاس های درس رو تعطیل کنید مردیم تو این هوا

  55. حسام گفت:
    109
    3

    مدارس باید تعطیل شود با این هوای آلوده صلاح نیست که بریم مدرسه خانم باقری

  56. علی گفت:
    81
    6

    اگر تعطیل نکنند هم نمیتونن جلوی آلودگی رو بگیرند حداقل تعطیل بشه نفسمون بالا نمیاد

  57. R....7 گفت:
    10

    اون هوایی ک مشکل تنفسی دارن
    چی باید غیبت بخورن

  58. Samaneh گفت:
    20
    2

    دوست عزیز جناب اقای باقری شما که فرهنگی هستید و سواد دارید کمی در مورد الودگی و تاثیرات مخربی که بر سلامتی بچه ها میگذارد تحقیق کنید این الودگی ها سرطانزاست و…. پس چیزی رو که خبر ندارید بی دلیل حرف نزنید اضطراری تر از این شرایط خطرناک وجود نداره تعطیل هم نشه من اجازه نمیدم فرزندم در این شرایط مدرسه بره

  59. Shr گفت:
    21
    1

    حضوریم درست درس میدین که بخواین حضوری بشه

  60. E گفت:
    92
    6

    با این وضعیت باید تعطیل بشه چون آسیب هاش آینده بچه هارو خراب میکنه
    تا وقتی سلامتی نباشه درس بدرد بچه نمیخوره

  61. از طرف جمعی از دانش اموزان گفت:
    141
    6

    اقا یا خانوم باقری شما نمیخاد جوش درس بقیرو بزنی جوش جیبتو میزنی وگرنه اگه ادم بودی اول سلامتی دانش اموزارو مقدم تر از هر چیزی میدونستی 😒

  62. معلم ابتدایی گفت:
    114
    2

    حالا سلامت بچه ها مهم تره یا آموزش ما الان نزدیک یه ماهه آنفولانزا گرفتیم.

  63. ژ گفت:
    107
    10

    کاش تعطیل بشه من برای چهار شنبه تا ساعت ۱ بیدار بودم و صبح زود هم می‌دیدم ولی شهر تهران تعطیل نشد

  64. باقری گفت:
    30
    426

    مسئولین محترم آلودگی ها همیشه هست قرار نیست با هر آلودگی ای مدارس تعطیل شوند. تعطیلی مدارس در زمان کرونا همچنان تاثیرش را روی وضعیت تحصیلی و تربیتی دانش آموزان گذاشته و بنده به عنوان یک معلم مخالف این شرایط و تعطیلی های مکرر هستم.

نظرات