بیوگرافی علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و سوابق حسین محراب + خانواده

0

بیوگرافی علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان و سوابق حسین محراب + خانواده

حسین محراب کیست و اهل کجاست؟ بیوگرافی علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان متولد مشهد و همسرش و فرزندانش با عکس و تصاویر و سوابق شخصی و شغلی و زندگینامه حسین محراب و خانواده اش و پیج اینستاگرامش در ادامه مطلب مجله حرف تازه میخوانید:

علی اکبر حسینی محراب کیست, حسین محراب کیست

بیوگرافی حسین محراب استاندار خوزستان و همسر و فرزندانش + سوابق

حسین محراب به نام کامل علی اکبر حسینی محراب زادهٔ دهه ۴۰ در مشهد، سیاستمدار اهل ایران است. که هم اکنون به عنوان استاندار خوزستان در دولت سیزدهم مشغول فعالیت است. وی در دی ماه ۱۴۰۱ به عنوان استاندار استان خوزستان از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفت.

علی اکبر حسینی محراب استاندار جدید خوزستان از رزمندگان دفاع مقدس و برادر سردار شهید علی اصغر حسینی محراب است.

محمدطیب صحرایی کیست و اهل کجاست؟ بیوگرافی محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه متولد ۱۳۵۵ در کرمانشاه و همسرش و فرزندانش با عکس و سوابق. او .

خانواده علی اکبر حسینی محراب

شهید ﻋﻠﻰ اﺻﻐﺮ ﺣﺴﻴﻨﻰ ﻣﺤﺮاب برادر حسین محراب استاندار جدید خوزستان است که در سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

‫شهید ﻋﻠﻰ اﺻﻐﺮ ﺣﺴﻴﻨﻰ ﻣﺤﺮاب در ﭘﺎﻧﺰدﻫﻢ ﻣﺮداد ۱۳۴۰ در ﻣﺸﻬﺪ ﺑﻪ دﻧﻴﺎ آﻣـﺪ و در ﺳﺎل ۱۳۶۰ – ﺑﺎ ﺗﻮﺟ‪ﻪ ﺑﻪ اﺣﺴﺎس ﻣﺴﺌﻮﻟﻴ‪ﺘﻰ ﻛﻪ داﺷﺖ و ﺑﺎ اﻳﻦ ﻓﻜﺮ ﻛﻪ اﻣـﺮوز ﻛﻤـﻚ ﺑـﻪ دﻳـﻦ و اﺣﻜﺎم ﻗﺮآن از اوﻟﻮﻳ‪ﺘﻰ ﺧﺎص‪ ﺑﺮﺧﻮردار اﺳﺖ – ﻫﻤﺮاه ﺑﺎ ﺳﻴﻞ ﺧﺮوﺷﺎن ﻣﺮدم ﺣﺰب اﻟﻠّﻪ ﻋﺎزم ﺟﺒﻬﻪﻫﺎى ﻧﺒﺮد ﺷﺪ و ﺑﺎ ﺷﻬﻴﺪ ﻣﺤﻤﻮد ﻛﺎوه اشنا شد

عکس شهید ﻋﻠﻰ اﺻﻐﺮ ﺣﺴﻴﻨﻰ ﻣﺤﺮاب

شهید علی اصغر حسینی برادر محراب حسین محراب استاندار خوزستان

شهید ﻣﺤﺮاب در ﻛﻨﺎر ﻣﺴﺌﻮﻟﻴ‪ﺖﻫﺎى ﺧﻮد ﺑﻪ ﺗﻮﺟﻴﻪ ﻧﻴﺮوﻫﺎى اﻋﺰاﻣﻰ ﺗﺎزه رﺳـﻴﺪه ﻧﻴـﺰ ﻣـﻰﭘﺮداﺧـﺖ. ﻳﻌﻨـﻰ ﻫﺮﮔﺎه ﻳﻚ ﮔﺮوه از ﺷﻬﺮﺳﺘﺎنﻫﺎﺑﻪ ﺗﻴﭗ ﻣﻠﺤﻖ ﻣﻰﺷﺪﻧﺪ، ﺑﺮاى آنﻫﺎ ﻳﻚ دوره ى ﻓﺸﺮده ى آﻣـﻮزش ﺑـﻪ ﻣﺴﺌﻮﻟﻴ‪ﺖ ﺣﺴﻴﻨﻰ ﻣﺤﺮاب ﮔﺬاﺷﺘﻪ ﻣﻰﺷﺪ. ﻋﻼوه ﺑﺮ ﺗﻤﺎﻣﻰ ﻣﻮارد ذﻛﺮ ﺷﺪه، ﻋﻤﻠﻴ‪ﺎتﻫﺎى ﭘﺴﻮه، ﻓﺘﺢ، ﻟﻴﻠﺔاﻟﻘﺪر، ﻗﺎدر، ﻣﺤﺎﺻﺮه ﭘﺎوه، واﻟﻔﺠـﺮ ۲، ۳، ۴ ، ﺧﻴﺒﺮ، ﺑـﺪر و اﻟﻔﺠـﺮ ۸ و ۹ ﻧﻴـﺰ از ﺣـﻀﻮر و رﺷـﺎدتﻫـﺎى ﻣﺤـﺮاب ﺑـﻰ ﺑﻬـﺮه ﻧﺒﻮدﻧـﺪ

او در حین ﻋﻤﻠﻴ‪ﺎت ﻛﺮﺑﻼى ۵ در ﻓﺎﺻﻠﻪى روزﻫﺎى ﻫﻔﺘﻢ ﺗﺎ دﻫﻢ ﻋﻤﻠﻴ‪ﺎت ﺑﻪ اﺗّﻔﺎق ﻳﻜﻰ از ﻧﻴﺮوﻫﺎى اﻃّﻼﻋﺎت ﺑﻪ ﻃﺮف ﺧﻂّ ﺑـﻪ راه اﻓﺘﺎد و در ﺣﺎﻟﻰ ﻛﻪﺳﻮار ﺑﺮ ﻣﻮﺗﻮر ﺑﻪ ﭘﻞ ﺷﻬﺮ دوﺋﻴﭽﻰ ﻋﺮاقﻧﺰدﻳﻚ ﻣﻰﺷﺪﻧﺪ، ﺗﻮﺳ‪ـﻂ راﻛـﺖﻫـﺎى ﻋﺮاﻗﻰ ﺑﻤﺒﺎران ﺷﺪﻧﺪ. از وﺟﻮد ﻣﺤﺮاب و ﻳﺎر ﻫﻤﺮاﻫﺶ ﻫﻴﭻ ﭼﻴﺰ ﺑﺎﻗﻰ ﻧﻤﺎﻧﺪ. و ﺑﻪ اﻳﻦ  ﺗﺮﺗﻴـﺐ در ﺗـﺎرﻳﺦ ۳۰ دى ﻣـﺎه ۱۳۶۵ سردار شهید علی اصغر ﻣﺤﺮاب ﻧﻴﺰ ﺑﻪ ﺻﻒ ﺷﻬﺪا ﭘﻴﻮﺳﺖ

سوابق علی اکبر حسینی محراب..

سوابق علی اکبر حسینی محراب

محمد طیب صحرائی در کرمانشاه به دنیا امده و فارغ التحصیل دکتری جامعه‌شناسی سیاسی از دانشگاه امام صادق (ع) است. او سابقه عضویت در هیات علمی دانشگاه امام صادق و مدیرکل فرهنگی و قائم مقام معاونت دانشجویی را در کارنامه خود دارد.

آقای محراب به‌عنوان چهره ملی پیش از این هم در دولت همکاری‌هایی را با بخش‌های مختلف دولت داشتند و مسئول قرارگاه تنظیم بازار در سال جاری بودند و مدیریت مردمی‌سازی یارانه‌ها تحت نظر معاونت اول رئیس جمهور با ایشان بود.

او همچنین همکاری تنگاتنگی با بخش‌های اجرایی دولت و استانداران دارند. پیش از این هم مسئولیت‌های متعدد ملی و استانی داشتند.

حسینی محراب در دهه ۷۰ مدیرکل اطلاعات خوزستان و در سال ۸۴ در دوره وزارت حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در وزارت اطلاعات، معاون اقتصادی و مبارزه با فساد این وزارتخانه بود.

محراب در دولت دهم، دبیر ستاد تدابیر ویژه اقتصادی و رئیس کمیته اقتصاد دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی بود.

دومین استاندار دولت سیزدهم در خوزستان همچنین سابقه معاونت مبارزه با مفاسد اقتصادی سازمان اطلاعات سپاه را در کارنامه اجرایش دارد.

محراب علاوه بر سابقه روشن در مبارزه با فساد، در دولت آیت‌الله رئیسی، مشاور اقتصادی معاون اول ریاست جمهوری بود.

پیگیری و برخورد با ده‌ها پرونده مفاسد اقتصادی، مهم‌ترین سابقه محراب حسینی است. ارتباط با نخبگان و جوانان و داشتن تجربه موفق اقتصادی از دیگر نکات برجسته استاندار جدید خوزستان است.

بیوگرافی حسین محراب استاندار خوزستان

حسین محراب استاندار خوزستان کیست

حسین محراب با نام کامل علی اکبر حسینی محراب در دی ماه ۱۴۰۱ با پیشنهاد وزیر کشور و تصویب هیات وزیران، آقای محراب که دارای سوابقی در دولت است به‌عنوان استاندار جدید خوزستان انتخاب شد.

پیشتر صادق خلیلیان استاندار خوزستان شده بود. صادق خلیلیان استاندار سابق خوزستان از شهریور ماه ۱۴۰۰ به این سمت منصوب شد و اولین استاندار دولت سیزدهم در استان خوزستان لقب گرفت.

براساس آمار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این بیست و سومین استانداری است که برای خوزستان منصوب می شود.

نظرات