بیوگرافی علیرضا خطیبی بازیگر نقش علی در سریال در قلب من کیست +‌مهاجرت و عکس جدید

0

بیوگرافی علیرضا خطیبی بازیگر نقش علی در سریال در قلب من کیست +‌مهاجرت و عکس جدید

علیرضا خطیبی بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون ایران است او متولد ۱۱ آبان ۱۳۵۵ در تهران بوده و در رشته تئاتر تحصیل کرده است و در سال ۱۳۷۵ با حضور در کلاس های بازیگری استاد سمندریان تکنیک های بازیگری حرفه ای را فرا گرفت و در سریال در قلب من به شهرت دست یافت و نشان داد بازیگر بسیار قابلی است.

علیرضا خطیبی بازیگر نقش علی در سریال در قلب من بوده و متولد ۱۱ آبان ۱۳۵۵ در تهران است و سریال در قلب من تجربه بسیاری خوبی برای علیرضا خطیبی به شمار می آمد . علیرضا خطیبی بازیگر نقش علی در سریال در قلب من کیست و الان کجاست؟ + عکس های جدید علیرضا خطیبی همراه با زندگی شخصی و هنری از شروع تا علت کم کاری و غیبت در سینما و سرنوشت علیرضا خطیبی بازیگر در قلب من چه شد و الان کجاست با پیج اینستاگرامش در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

بیوگرافی علیرضا خطیبی بازیگر نقش علی در سریال در قلب من و همسرش + عکس جدید

بیوگرافی علیرضا خطیبی بازیگر

علیرضا خطیبی بازیگر نقش علی در سریال در قلب من میباشد سریالی که در سال ۱۳۷۷ تولید شد او متولد ۱۱ آبان ۱۳۵۵ در تهران است و سریال در قلب من تجربه بسیاری خوبی برای علیرضا خطیبی به شمار می آمد

او هم دوره پارسا پیروزفر و لعیا زنگنه میباشد.

علیرضا خطیبی الان کجاست

علیرضا خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران متولد ۱۱ آبان ۱۳۵۵ در تهران دارای مدرک کارشناسی تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است که با بازی در سریال در قلب من در نقش علی دوست و همکلاسی سینما به شهرت رسید. او سالهاست که در زمینه بازیگری و سینما فعالیتی ندارد در حال حاضر به عنوان نویسنده مشغول کار است. وی همچنین نویسنده ویژه برنامه جام جهانی ۲۱ نیز می باشد. علیرضا خطیبی الان کجاست و آیا فعالیت بازیگری دارد یا خیر!

بیوگرافی علیرضا خطیبی بازیگر

سوابق بازیگری

خطیبی از بازیگران قدیمی تئاتر و تلویزیون ایران است که مدت هاست در زمینه بازیگری فعالیتی ندارد. او بازیگری را در سال ۱۳۷۵ از کلاس های آزاد بازیگری حمید سمندریان، کارگردان نامدار تئاتر ایران آغاز کرد و برای اولین بار بود در سال ۱۳۷۷ توسط حمید لبخنده برای بازی در سریال «درقلب من»، در کنار پارسا پیروزفر، پویا امینی و لعیا زنگنه انتخاب شد. وی در سریال های راستش را بگو، چهل سرباز و تله فیلم من و مه حضور داشته است.

بازیگر نقش علی در سریال در قلب من کیست

بازیگر نقش علی در سریال در قلب من کیست

علیرضا خطیبی بازیگر نقش علی در سریال در قلب من است که در نقش علی دوست سینا با بازی پویا امینی خوش درخشید و دیده شد.

حمید لبخنده از کارگردانان فعال در دهه ۷۰ و ۸۰ بود که در این دو دهه تلاش کرد با ساخت سریال‌هایی همچون در پناه تو، در قلب من، با من بمان و به مشکلات و مسائل جوانان بپردازد

البته نه این‌که سریال در قلب من مخاطب نداشته باشد، اما این انتظار می‌رفت که دوباره به همان میزان بیننده داشته باشد. او در سریال در قلب من به غیر از آن‌که نگاهی به مسائل و مشکلات جوانان داشت، سراغ زندگی‌های تجملاتی یا به قول معروف لاکچری رفت و تصویرگر زندگی دو خانواده از قشر فقیر و ثروتمند شد. همچنین او در این سریال از سه نسل مسن، میانسال و جوان دعوت کرده بود تا نقش خانواده به معنای واقعی‌اش در کارش پررنگ باشد.

عکس جدید علیرضا خطیبی بازیگر نقش علی در سریال در قلب من

پیج اینستاگرام علیرضا خطیبی

صفحه اینستاگرام علیرضا خطیبی با نشانی * در اینستاگرام فعال است. این بازیگر با اشکان خطیبی دیگر بازیگر کشورمان هیچ نسبتی ندارد و صرفا تشابه فامیلی این حدس و گمان را بین کاربران ایجاد کرده که شاید با هم نسبتی دارند و یا برادر هستند.

فیلم ها و سریال

  • سریال راستش را بگو،
  • چهل سرباز
  • تله فیلم من و مه
  • سریال در قلب من
  • و…

نویسندگی

ایشان در زمینه نویسندگی نیز فعالیت دارد و سریال ویژه برنامه جام جهانی ۲۱ را نویسندگی کرده است و تجربه موفق برای وی به شمار می اید.

مهاجرت علی خطیبی

آقای خطیبی مدت هاست که دیگر در عرصه بازیگری فعالیت ندارد و به نظر میرسد که مهاجرت کرده است.

سریال در قلب من

انها سریالی که آقای علیرضا خطیبی در آن بازی کرده است سریال در قلب من بوده است که نقش علی را بر عهده داشت.

حمید لبخنده یکی از کارگردانان فعال دهه ۷۰ و ۸۰ بود که با کارگردانی سریال هایی چون در پناه تو، در قال من، به من با و … سعی در پرداختن به مسائل و مسائل جوانان داشت. در این دو دهه حتی می توان گفت که او با کارگردانی سریال در پناه تو موفق به شکستن تابوی تلویزیون شد و پس از انجام این کار به کارگردانی مجموعه تلویزیونی در قلب من ادامه داد و می خواست موفقیت خود را تکرار کند. اگرچه سعی کرد از زاویه ای متفاوت به مسائل جوانان بپردازد، اما مانند سریال درپناه تو که در زمان پخش خیابان ها خلوت بود، موفقیت چندانی کسب نکرد.

نظرات