بازیگر نقش منصور در سریال در قلب من کیست ؟ بیوگرافی و عکس های جدید

0

بازیگر نقش منصور در سریال در قلب من کیست ؟ بیوگرافی و عکس های جدید

بازیگر نقش منصور در سریال در قلب من

علی دهکردی در سریال در قلب من نقش منصور افشار را بازی می کند که پیش از این در فیلم ها و سریال های زیادی خوش درخشیده و با بازی در فیلم از کرخه تا راین به شهرت رسید. او یکی از بازیگران قدیمی و کارکشته سینما و تلویزیون ایران است که با بازی در سریال در قلب من در نقش منصور افشار نامزد لیلا خاطره ای خوش برای بینندگان تلویزیون برجای گذاشت.

بیوگرافی علی دهکردی بازیگر نقش منصور در سریال در قلب من

بیوگرافی علی دهکردی بازیگر نقش منصور در سریال در قلب من

«علی دهکردی»، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۱۷ آبان ۱۳۴۴، شهرکرد است.

او فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران می‌باشد که فعالیت‌اش را از بازیگری در تئاتر از دوران دبیرستان آغاز کرد و حالا به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون محبوب و پر طرفدار شناخته میشود.

عکس پیری علی دهکردی بازیگر نقش منصور در سریال در قلب من

سوابق

آقای دهکردی بازی در سینما را از سال ۱۳۷۰ با فیلم از کرخه تا راین به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا آغاز کرد و در آثار سینمایی ای همچون از کرخه تا راین، پاییز بلند، روز شیطان، شیخ مفید، ماه و خورشید، عبور از خط سرخ، خلبان، سجده بر آب، گاهی به آسمان نگاه کن، سلام، آن مرد آمد، تاکسی نارنجی، اخراجی ها ۳، تلفن همراه رئیس جمهور و فردا و در مجموعه ها و سریال هایی تلویزیونی مانند مهر و ماه، مزد ترس، در قلب من، تصویر یک رویا، شرکت، آخرین گناه، شیخ بهایی، مسافر زمان، ملکوت، پرده نشین و جلال الدین به ایفای نقش پرداخته است

بیوگرافی بازیگر نقش منصور در سریال در قلب من

این هنرمند، فعالیت در تئاتر را از دوران دبیرستان آغاز کرد و نخستین تجربه‌ی جدی‌اش در مقابل دوربین، با بازی در فیلم نیمه‌بلند «گلن» به کارگردانی مهدی ودادی رقم خورد.

عکس جدید بازیگر نقش منصور افشار در سریال در قلب من

سریال در قلب من به کارگردانی مرحوم حمید لبخنده محصوصل سال ۷۷ است و برای اولین‌بار در شبکه ۳ سیما پخش شد. این سریال برای اولین بار به زندگی خانواده مرفه و ثروتمند پرداخت کرد این موضوع حتی منجر به هیاهو‌هایی در جامعه شد و در زمان پخش سریال همه درباره قشر ثروتمند سریال در قلب من و نوع و سبک زندگی‌شان با هم صحبت می‌کردند. بعد‌ها و بسیار پرزرق و برق‌تر از آن را در سریال «تولدی دیگر» داریوش فرهنگ دیدیم که مورد توجه مردم قرار گرفت.

نظرات