بازیگر نقش فرناز در سریال تمام رخ کیست ؟ بیوگرافی و عکس های بدون گریم

0

بازیگر نقش فرناز در سریال تمام رخ کیست ؟ بیوگرافی و عکس های بدون گریم

بازیگر نقش فرناز در سریال تمام رخ

شیدا یوسفی در سریال تمام رخ نقش فرناز را بازی می کند که پیش از این در سریال های ملکه گدایان و بچه مهندس و ممنوعه به عنوان بازیگر و منشی صحنه حضور داشت.

بیوگرافی شیدا یوسفی بازیگر نقش فرناز در سریال تمام رخ

بیوگرافی شیدا یوسفی بازیگر نقش فرناز در سریال تمام رخ

«شیدا یوسفی»، منشی صحنه، دستیار کارگردان. بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۲۰ آذر ۱۳۶۵ در تهران است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره می‌باشد که فعالیت‌اش را از منشی‌گری پشت صحنه شروع آغاز کرد و حالا به عنوان بازیگر سینما و تلویزیون شناخته میشود.

بازیگر نقش فرناز در سریال تمام رخ کیست ؟ بیوگرافی و عکس های بدون گریم

سوابق بازیگری

خانم شیدا یوسفی ابتدا فعالیت هنری خود را به عنوان منشی صحنه آغاز کرد و در طول فعالیتش، منشی صحنه فیلم هایی چون پارادایس ، رگ خواب ، نقش نگار ، یاسین ، آقای الف ، رسوایی ، گهواره ای برای مادر ، هیچ کجا هیچ کس ، بوی گندم ، چگونه میلیاردر شدم و ….را بر عهده داشته است.

از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم پوست موز علی عطشانی وارد بازیگری شد، اما بیشترین شهرتش برای ایفای نقش در سریال های ممنوعه و ملکه گدایان و بچه مهندس است.

عکس های فرناز در سریال تمام رخ

او در سریال بچه مهندس در نقش دکتر پرورشگاه بازی کرده بود و در سریال نمایش خانگی ممنوعه نیز در کنار میلاد کی مرام و نیکی کریمی و امیر جعفری و الهه حصاری دیگر بازیگران مشهور نقش آفرینی کرده است.

سریال تمام رخ که به سفارش مرکز سیمافیلم ساخته شده، قرار است به زودی از نیمه دوم آذر ۱۴۰۱ شبکه سه سیما پخش شود. موضوع آن در رابطه با تحریم و تروریسم اقتصادی است که متشکل از ۳۰ قسمت خواهد بود.

«تمام رخ» بحث خانواده و آدم‌هایی را نشان می‌دهد که شخصیت متزلزلی دارند؛ می‌توانند تحصیل‌کرده باشند و فریب بخورند. طمعِ پول زیاد در فقدانِ امنیت و عشق در خانواده باعث می‌شود آدمی به خیانت و حتی وطن‌فروشی تن دهد.

بازیگر نقش پیمان در سریال تمام رخ کیست ؟ بیوگرافی و عکس های بدون گریم

در این سریال بهزاد خداویسی در نقش «پیمان» نخبه داروسازی است که او داماد شیبانی که مرد ثروتمندی است ، می باشد. همچنین «پیمان» در زندگی شخصی خود مدام از سوی همسرش تحقیر می شود. او برای کسب موفقیت در ماموریت برون مرزی که نیازمند شخصی با تسلط به زبان فرانسوی است به یکی از سایت های داروسازان فرانسوی وارد می شود. در این سایت با زن جوانی که داروساز است به نام «بریژیت» آشنا شده و این ارتباط باعث می شود پیمان بیشتر از قبل از همسرش دور شده و دل به عشق این زن فرانسوی بسپارد

بیوگرافی بازیگر نقش فرناز در سریال تمام رخ کیست

شیدا یوسفی بازیگر نقش فرناز در سریال تمام رخ کیست ؟ بیوگرافی و عکس های بدون گریم

نظرات