علت سفر شبنم تووزلو خواننده آذربایجانی به ایران چیست +عکس های شبنم تووزلو با چادر

0

علت سفر شبنم تووزلو خواننده آذربایجانی به ایران چیست +عکس های شبنم تووزلو با چادر را در ادامه مطلب از مجله حرف تازه میخوانید

سفر شبنم تووزلو خواننده آذربایجانی به ایران و اماکن مذهبی خبرساز شد و از ساعاتی پیش عکس های وی در شبکه های اجتماعی در حال انتشار است.

شبنم تووزلو خواننده آذربایجانی

علت سفر شبنم تووزلو خواننده آذربایجانی به ایران چیست +عکس های شبنم تووزلو با چادر

خبر می رسد که شبنم توزلو خواننده مشهور اهل جمهوری آذربایجان به ایران برای زیارت قم و مشهد سفر کرده و حتی تصویری از خود در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) منتشر کرده است.

شبنم تووزلو در دی ماه ۱۴۰۱ برای سفر زیارتی به قم و مشهد سفر کرد و چند روزی به همراه خانواده اش مهمان ایرانیان بود. او در این سفر با حجاب کامل و چادر و روسری با شکل و شمایل محجبه در حرم حضرت معصومه عکسی در اینستگرامش منتشر کرد و خبر سفرش به قم و مشهد را رسانه ای کرد. او نوشت: آرزوی هر بنده ای زیارت خانوم معصومه است و خدا را شکر می کنم همراه با خانواده ام توفیق زیارت ایشان را داشتم .

حالا عکس های شبنم توزلو خواننده آذری با چادر و حجاب کامل در حرم حضرت معصومه ع بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است و با واکنش های زیادی همراه بوده است.

علت سفر شبنم تووزلو خواننده آذربایجانی به ایران چیست +عکس های شبنم تووزلو با چادر

گفتنی است که شبنم تووزلو، ۲۸ آذر ۱۳۶۳ در کشور آذربایجان به دنیا آمد و فارغ التحصیل کارشناسی پرستاری است و اکنون به عنوان خواننده به شهرت رسیده است. او یکی از خوانندگان سرشناس و پر طرفدار در کشورش است و بیشتر کشورهای آذری زبان و ترک نیز از طرفداران او هستند. در ایران نیز شبنم توزلو طرفداران زیادی دارد و همکاری او با علی پرمهر یکی از این بهانه هاست که او بیشتر به مردم ایران معرفی شده است.

این خواننده زن معروف آذربایجانی همراه با خانواده اش به قم و مشهد برای سفر زیارتی امده و چند روزی در ایران مشغول گشت و گذار بود.

نظرات