آشنایی با رنگ های تونل ال ای دی + خواص + کاربرد

0

رنگ های تونل ال ای دی  چیست؟

رنگ های تونل ال ای دی  یکی از فاکتورهای مهم در نوردرمانی می باشد. نوردرمانی یا به عبارت دیگر ال ای دی تراپی یکی از روش های نوظهور و تازه در صنعت زیباسازی پوست است. از این دستگاه برای جوانسازی پوست صورت و حتی بدن استفاده می شود. روش ال ای دی تراپی امروزه طرفداران بسیاری دارد. از این روش درمانی برای تقویت عضلات هم می توان استفاده کرد.

 رنگ های تونل ال ای دی

از نور درمانی می تواند برای درمان چین و چروک های پوست، رفع جای آکنه و اسکار استفاده نمود. این روش، یک روش غیر تهاجمی بوده و می تواند پوستی شاداب و شفاف را به شما ببخشد. در زمان انجام ال ای دی تراپی فرد دردی احساس نخواهد کرد.

برای خرید و دریافت قیمت دستگاه تونل ال ای دی امگالایت می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید.

قیمت تونل ال ای دی امگالایت

عملکرد ال ای دی درمانی :

قرار گرفتن در مقابل نور و اشعه های خورشید، استفاده از لوازم آرایشی به طور مرتب، آلودگی هوا و خیلی از مسائل دیگر باعث آسیب به پوست و ایجاد چین و چروک می شوند. یکی از دلایل بروز این مشکلات از بین رفتن کلاژن پوست و یا عدم تولید کلاژن از جانب سلول های پوستی می باشد. روند انجام ال ای دی تراپی به این شکل است که از نور برای کمک به ایجاد کلاژن استفاده می شود.

رنگ های تونل ال ای دی

دستگاه رنگ های تونل ال ای دی

این دستگاه موج های نوری را به عمق پوست ارسال می کند که این امواج باعث ایجاد واکنش هایی در لایه های پوست می شوند. این واکنش ها توانایی سلول ها برای تولید کلاژن را  افزایش می دهند. از همین رو علائم پیری در پوست فرد کاهش پیدا می کند. لازم به ذکر است که در روش نور درمانی به دلیل وجود نور و ارسال امواج، شخص گرمای متعادلی را حس خواهد کرد.

همانطور که گفته شد ال ای دی تراپی غیر تهاجمی بوده و به همین دلیل زخم یا تورمی پس از انجام آن ایجاد نمی شود. در این روش که جزو جدید ترین روش های زیبایی و سلامت می باشد، کافی است که فرد روی تختی دراز کشیده و ثابت بماند. برای این روش درمانی رنگ های ال ای دی با کارایی های مختلف و در ۵ رنگ، قرمز، زرد، سبز، آبی و سفید ارائه می شوند. هرکدام از این رنگ ها کاربرد مخصوص به خود را دارند. در ادامه در خصوص این موضوع بیشتر توضیح داده می شود.

برای آشنایی بیشتر با دستگاه پلاژن نیز می توانید به لینک زیر مراجعه فرمایید.

قیمت دستگاه پلاژن

خواص رنگ ها:

  • افرادی که احساس می کنند پوست صورت یا بدن آنها پیر و چروکیده شده است می توانند از ال ای دی درمانی استفاده نمایند. نورهای استفاده شده در این روش درمانی با تحریک سلول ها در لایه های عمیق پوست، به شادابی و شفافیت پوست کمک می کند. اخیرا دیده شده است که بسیاری از خانم ها از نور درمانی تنها برای به دست آوردن پوستی روشن تر استفاده می کنند. در واقع یکی از کاربردهای این روش روشن نمودن پوست است.
  • اگر پوست چرب و مستعد جوش دارید یا به دلیل چاقی و لاغری های مکرر پوست شما شل شده است، ال ای دی تراپی می تواند به رفع جوش و همچنین سفتی شدن پوست شما کمک شایانی بکند.
  • یکی دیگر از کاربرد های قابل توجه نور درمانی، از بین بردن کک و مک می باشد. از طریق این روش می توانید لک های موجود روی پوست خصوصا پوست صورت را از بین برده و هم چنین نواحی تیره رنگ بدن را نیز روشن نمایید.

کاربرد رنگ ها در ال ای دی تراپی:

در روش نور درمانی از نور برای از بین بردن علائم پیری در افراد استفاده می شود. این نور ها هر یک دارای طول موج خاصی بوده و هر کدام کارایی مخصوص به خود را دارند. در ادامه به معرفی این رنگ ها و کاربرد آنها می پردازیم:

رنگ آبی: این رنگ در نور درمانی با طول موجی بین ۴۳۰ تا ۴۷۰ نانومتر به کار گرفته می شود. از رنگ آبی برای از بین بردن باکتری های مربوط به ایجاد آکنه در زیر پوست استفاده می شود. این رنگ کمک می کند که جوش ها از بین روند. همچنین از پدیدار شدن جوش های جدید نیز جلوگیری می کند.

رنگ های تونل ال ای دی

رنگ سبز: رنگ سبز در ال ای دی تراپی با طول موجی بین ۵۲۵ تا ۵۵۰ نانومتر مورد استفاده قرار می گیرد. از این رنگ برای آرامش بخشیدن و ریلکس کردن پوست استفاده می شود. همچنین برای پوست های حساس نیز می توان رنگ سبز را بکار گرفت. از رنگ سبز برای درمان کک و مک و آفتاب سوختگی و همچنین لک های ناشی از افزایش سن نیز می توان استفاده نمود.

رنگ زرد: این رنگ با طول موج ۵۹۰ نانومتر مورد استفاده قرار می گیرد. از رنگ زرد برای از بین بردن قرمزی پوست استفاده می شود. این رنگ جریان اکسیژن پوست را افزایش داده و باعث به وجود آمدن انرژی مضاعف در سلول ها می شود. از طرف دیگر رنگ زرد به سم زدایی غدد نیز کمک می نماید. یکی دیگر از قابلیت های رنگ زرد در ال ای دی تراپی، بهتر شدن چین و چروک های پوست می باشد.

رنگ سفید: این رنگ نیز با طول موج ۵۹۰ نانومتر در نور درمانی به کار گرفته می شود. از رنگ سفید برای تقویت پوست و سفتی آن استفاده می شود. از طرف دیگر این رنگ سبب ریلکس شدن پوست نیز خواهد شد.

رنگ قرمز: این رنگ با طول موج ۵۹۰ نانومتر استفاده می شود. رنگ قرمز باعث می شود تا خون رسانی به سلول ها بهتر شود. نتیجه خونرسانی، کلاژن سازی بیشتر در پوست ها خواهد بود.

نقش مکمل کلسیم:

در برخی از مدل های دستگاه ال ای دی تراپی، دو لامپ با طول موج ۳۲۰ نانومتر به گونه ای تعبیه شده اند که از طریق آن ها نوری که به پوست بدن می تابد بر اثر انجام برخی واکنش های شیمیایی به ویتامین D3 تبدیل شود. از همین رو این روال سبب بهبود جذب کلسیم و فسفر و همچنین بالا بردن متابولیسم بدن می شود.

مزایا:

این دستگاه ها کوچک و قابل حمل بوده، همچنین شارژی می باشند.

دستگاه ال ای دی تراپی از سوی سازمان های بهداشت جهانی مورد تایید است.

برای تمامی نقاط بدن حتی اطراف چشم نیز قابل استفاده می باشد.

برای خرید و دریافت قیمت فشار سنج های بریسک نیز می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید.

قیمت فشارسنج بریسک

نظرات