غذای مناسب حیوانات خانگی

0

غذای مناسب حیوانات خانگی

دوماپت – غذای سگ رویال کنین برای والدین حیوان خانگی سگ هایی که مشکلات سلامتی مزمن دارند، غذای رویال کنین سگ یافتن غذای مناسب می تواند چالش برانگیز باشد. بین آزمایش انواع جدید، جست‌وجوی فهرست مواد برای یافتن آلرژن‌های بالقوه و پرداخت هزینه‌های زیادی برای نسخه‌های گران قیمت، مراقبت از سلامت سگ شما می‌تواند زمان، پول و انرژی زیادی را به خود اختصاص دهد. رویال کانین یک برند غذای سگ است که نیازهای سلامتی خاص سگ شما را برآورده می کند. بسیاری از صاحبان سگ دوست دارند که انواع مختلفی وجود دارد که تغذیه ای را ارائه می دهند که به سگ آنها کمک می کند تا با مشکلات مزمن سلامتی مقابله کند و از بروز مشکلات آینده جلوگیری کند.

غذای حیوانات خانگی

ما قبل از تصمیم گیری برای تغییر دادن غذای رویال کنین سگ خود، از جمله مزایای این برند، جایی که می توانید آن را پیدا کنید، یادآوری ها و آنچه بازبینان درباره تجربه خود می گویند، همه چیزهایی را که می خواهید بدانید، مرور خواهیم کرد. رویال کنین بیش از ۵۰ سال است که در تجارت است دوماپت – غذای سگ رویال کنین به عنوان یکی از برترین شرکت های غذای سگ در صنعت شناخته می شود که تغذیه مقرون به صرفه ای را ارائه می دهد که برای سلامت سگ ها توسعه یافته است.

اگر یافتن تغذیه مقرون به صرفه برای رفع مشکلات سلامتی موجود مانند کاهش وزن یا دیابت برای شما اولویت است، رویال کانین باید در صدر فهرست شما باشد. برای صاحبان سگ که می خواهند رویکرد پیشگیرانه تری داشته باشند، فرمول بچه گربه، شیر خشک بزرگسالان، شیر خشک سگ بالغ و شیر خشک سگ پیر می تواند تغذیه با کیفیت را در کاسه سگ شما برای تمام عمر تضمین کند.

غذای های محبوب حیوانات

فرمول های کیبل بزرگسالان است که با توجه به اینکه برای سگ های ۱۰ ماهه تا ۸ ساله ساخته شده اند، جای تعجب نیست. گزینه هایی برای همه سگ ها بر اساس وزن آنها (کوچک، متوسط، بزرگ و غول پیکر) و همچنین غذاهای مخصوص نژاد وجود دارد. اگر سگ شما نگرانی‌های سلامتی موجودی دارد که می‌خواهید به آن‌ها رسیدگی کنید، مانند سلامت ادرار یا کاهش وزن، انتخاب یکی از غذاهای کیبل که برای کمک به آنها ساخته شده است ممکن است راه حلی باشد.

غذا بر اساس اندازه

نیازهای تغذیه ای سگ گرگ ایرلندی با نیازهای سگ پامرانین متفاوت است، اما بسیاری از تولیدکنندگان دوماپت تنها با یک گزینه شیر خشک برای بزرگسالان، غذای مشابهی را برای هر دو سگ عرضه می کنند. رویال کنین خطوط غذایی توله سگ، سگ بالغ و سگ سالخورده خود را بر اساس اندازه تقسیم می کند. این بدان معنی است که اگر به تازگی آن Wolfhound یا یک قوطی غذای نرم را برای سگ پامرانین سالخورده خود انتخاب کرده باشید، می توانید غذای مخصوص توله سگ را پیدا کنید که مخصوص یک سگ بزرگ است.

کیبل خشک برای سگ های کوچکتر برای جویدن راحت آرواره ها و دهان آنها طراحی شده است. برای سگ های متوسط، بزرگ و غول پیکر، شکل و طرح خود کیبل بر اساس ساختار متفاوت آنها تغییر می کند. نیازهای تغذیه ای سگ های کوچک و متوسط ​​نیز با دوستان توله سگ بزرگترشان متفاوت است. سگ‌های کوچک معده‌های کوچک‌تری دارند و ممکن است برای تامین انرژی مورد نیاز خود نیاز به خوردن بیشتر یا غذای پروتئین بیشتری داشته باشند.

غذای حیوانات خانگی

غذا متناسب با نژاد

رویال کنین تحقیقات زیادی در مورد نیاز سگ ها انجام می دهد و اجزای تغذیه ایده آل برای نژادهای مختلف را می داند. شما می توانید کیبل خشک مخصوص نژاد را برای بسیاری از نژادهای سگ پیدا کنید. اگر مطمئن نیستید یا سگ شما ترکیبی از دو یا چند نژاد است، می‌توانید به فهرست منابع رویال کنین در وب‌سایت آن‌ها نیز شیرجه بزنید تا گزینه مناسب برای توله سگ خود را پیدا کنید.

نژادهایی که دارای فرمول های تخصصی هستند عبارتند از: گلدن رتریور، لابرادور رتریور، داچشاند، پودل و بسیاری دیگر. آنها همچنین دارای فرمول های مخصوص نژاد توله سگ هستند تا سگ شما بتواند زندگی خود را با سفارشی ترین تغذیه ممکن برای رفع نیازهای خود آغاز کند. برخی از روش‌هایی که این غذای ویژه برای نژادهای خاص کار می‌کند، شامل دستور العمل‌ها و مواد مغذی برای هدف قرار دادن نیازهای سلامتی است که اغلب در آن نژاد ایجاد می‌شود، مانند سلامت مفاصل برای نژادهایی با پاهای بلند یا کیبل‌های جویدنی آسان برای نژادهای با فک های تلفظ شده وب سایت رویال کانین منبعی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه مراقبت از سگ خود و حفظ سلامت آنها بدون توجه به غذایی که تصمیم به تغذیه آنها دارید است.

غذا با ارزش سلامتی بالا

یکی از ارزش هایی که رویال کانین بر اساس آن بنا شده است این است که غذای حیوان خانگی شما می تواند بخشی جدایی ناپذیر از حفظ سلامت آنها و رفع نگرانی هایی باشد که در زندگی آنها پیش می آید. بسیاری از گزینه های غذایی رویال کانین به طور خاص برای مواردی مانند پوست سالم، سلامت دستگاه گوارش یا معده های حساس فرموله شده اند. از آنجایی که گزینه‌های زیادی وجود دارد، انتقال از یک غذای رویال کنین به غذای دیگر در صورت لزوم برای رسیدگی به نگرانی‌های سلامتی در زمان بروز، آسان است.

بسیاری از فرمول های غذای مرطوب برای رفع نگرانی های سلامتی مانند سلامت پوست یا مدیریت وزن طراحی شده اند. اگر سگ شما کیبل خشک را ترجیح می دهد یا می خواهید این دو را مخلوط کنید، می توانید غذای خشک سگ رویال کنین را انتخاب کنید که برای اندازه، سن و نژاد سگ شما ساخته شده است و غذای مرطوب را در بالا اضافه کنید. بسیاری از سگ ها دوست دارند این غذای غنی تر را به عنوان غذا بخورند یا آن را روی غذای معمولی خود بپاشند. برخی از سگ ها آن را به عنوان غذای اصلی خود دوست دارند، به خصوص آنهایی که مشکل جویدن دارند.

غذای سگ رویال کنین یک غذای تغذیه ای مورد تایید دامپزشکی است که گزینه هایی برای تمام مراحل زندگی و نژادها دارد. همچنین برای رفع نگرانی‌های سلامتی که ممکن است داشته باشید کار می‌کند و از بروز مشکلات رایج مانند مشکلات ادراری یا بیماری‌های پوستی در وهله اول جلوگیری می‌کند. اگر غذای مقرون به صرفه برای حیوانات خانگی می‌خواهید که به راحتی در یک خرده‌فروش حضوری یا آنلاین پیدا شود و سلامت سگ شما را در اولویت قرار دهد، رویال کنین بهترین گزینه است.

غذاهای با کیفیت و مقرون به صرفه

رویال کانین طیف وسیعی از غذای خشک و مرطوب سگ و غذای گربه را ارائه می دهد، مانند رژیم های غذایی مخصوص نژاد و دامپزشکی. اولی برای سگ ها و گربه های اصیل با در نظر گرفتن نیازهای غذایی خاص آنها فرموله شده است.

به عنوان مثال، مواد مورد استفاده در نمایندگی رویال کنین در ایران Royal Canin Cavalier King Charles Spaniel ادعا می کنند دوماپت – غذای سگ رویال کنین به عملکرد قلب کمک می کنند. این یک نگرانی رایج برای سلامتی کاوالیر کینگ چارلز اسپانیل است زیرا آنها مستعد ابتلا به بیماری های قلبی مانند بیماری دوماپت – غذای سگ رویال کنین دریچه میترال هستند.

خط بزرگ رژیم‌های دامپزشکی رویال کنین برای سگ‌ها و گربه‌هایی که مشکلات سلامتی مختلفی در آنها تشخیص داده شده است، طراحی شده است. به عنوان مثال، غذای سگ دیابتی رویال کانین دامپزشکی برای سگ هایی که دیابت دارند مورد هدف قرار می گیرد.

این شرکت غذاهای حیوانات خانگی را برای تمام مراحل زندگی سگ ها و گربه ها به دو صورت خشک و مرطوب ارائه می دهد. رویال کنین همچنین گزینه های غذای حیوانات خانگی برای گربه ها و سگ های کوچک، متوسط ​​و بزرگ دارد. میزان تنوع در محصولات آنها چشمگیر است، بنابراین جای تعجب نیست که چرا رویال کنین در بین صاحبان حیوانات خانگی محبوب است.

با توجه به فراخوان های محصولات رویال کانین، در سال های اخیر چند مورد وجود داشته است. در فوریه ۲۰۰۶، FDA از رویال کانین خواسته شد تا چندین غذای سگ و غذای گربه را از رژیم دامپزشکی رویال کانین به دلیل دارا بودن سطوح بالای ویتامین D3 فراخوانی کند.

در آوریل ۲۰۰۷، FDA به این شرکت گفته شد که چندین غذای سگ رویال کنین دامپزشکی و Sensible Choice را به دلیل نگرانی در مورد آلودگی احتمالی ملامین، فراخوانی کند.

بالاترین کیفیت با هزینه کم

قیمت محصولات غذای سگ رویال کانین متفاوت است، اما به طور کلی آنها یک برند نسبتاً گران هستند. موادی که در غذای سگ آنها استفاده می شود به کیفیت برندهای با برچسب قیمت مشابه نیست زیرا از مواد بحث انگیزی مانند ذرت (ذرت)، پروتئین حیوانی هیدرولیز شده و محصولات جانبی حیوانی استفاده می کنند.

این نوع مواد برای سگ ها خیلی مغذی نیستند و پروتئین های حیوانی هیدرولیز شده نامی از قسمت های حیوانی که از آن ها می آیند، نیستند. این مواد معمولاً در غذاهای سگ با کیفیت پایین و ارزان‌تر دیده می‌شوند، و از آنجایی که رویال کانین یک برند نسبتاً گران است، قیمت آنها کاملاً با مواد تشکیل دهنده آنها مطابقت ندارد.

به عنوان مثال، بیست و چهار قوطی غذای کنسرو شده رویال کنین Veterinary Diet Diet Gastrointestinal سگ کمتر از ۷۵ دلار است. در مقابل، دوازده قوطی از غذای کنسرو شده سگ American Journey’s Stews Grain-Free در Chewy.com (در زمان نگارش) حدود ۲۰ دلار (یا تقریباً ۴۰ دلار برای بیست و چهار قوطی) قیمت دارد.

American Journey از گوشت واقعی به عنوان اولین ماده در غذای کنسرو شده سگ خود استفاده می کند، در حالی که آب و به دنبال آن محصولات جانبی گوشت خوک دو ماده اولیه در غذای کنسرو گوارشی سگ رویال کنین هستند.

غذای حیوانات خانگی

رویال کانین بسیار گران‌تر است و از آنها به عنوان مواد مغذی یا سالم استفاده نمی‌شود. این بدان معنا نیست که رویال کانین برند بدی است. تنوع بسیار زیاد در غذاهای حیوانات خانگی آنها قابل توجه است، و آنها برای مجموعه ای از انواع مختلف سگ ها و گربه ها، اعم از اینکه نژاد خالص باشند، کوچک، متوسط، بزرگ، یا از یک بیماری خاص رنج می برند، طراحی می شوند.

این جنبه به تنهایی نشان می دهد که چرا آنها در بین صاحبان گربه و سگ محبوب هستند، زیرا بسیاری از برندهای دیگر غذای حیوانات خانگی چنین طیف گسترده ای از محصولات را ارائه نمی دهند. بر اساس بررسی های مصرف کنندگان، بسیاری از صاحبان حیوانات خانگی از غذاهای سگ خود راضی و خوشحال هستند، بنابراین نشان می دهد که این برند با بسیاری از حیوانات خانگی خوب کار کرده است.

علاوه بر این، محصولات رویال کنین در اکثر فروشگاه های حیوانات خانگی و حتی دفاتر دامپزشکی موجود است. برای صاحبانی که به اینترنت دسترسی ندارند یا نمی توانند غذای معمولی حیوان خانگی خود را بدست آورند، این امر رویال کنین را ایده آل می کند زیرا این برند در مکان های مختلف موجود است تا اطمینان حاصل شود که دوست پشمالوی شما یک وعده غذایی را از دست نمی دهد!

سخن آخر

مجموعه دوماپت تنها نمایندگی رسمی رویال کنین در ایران، وارد کننده تمام محصولات رویال کنین از جمله غذای خشک گربه رویال کنین و غذای خشک سگ رویال کنین میباشد. این مجموعه با بیش از ۱۰۰ مدل غذای خشک سگ و گربه کامل ترین فروشگاه محصولات رویال کنین در خاورمیانه میباشد. مجموعه دوماپت از سال ۱۳۹۶ شروع به فعالیت نموده و تا به امروز توانسته رضایت حداکثری مشتریان عزیز را جذب نماید. آنلاین شاپ این مجموعه در تاریخ ۱۴۰۰/۱/۱ شروع به فعالیت نموده است، دوماپت در منطقه یک آجودانیه تهران به تازگی افتتاح شده است. ضمنا مدیریت این مجموعه از افتتاح شعبه جدیدی خبرداده

نظرات