راه‌های افزایش فروش با سئو سایت

0

افزایش فروش با سئو، یکی از پایه‌های اصلی تجارت آنلاین است. سئو می‌تواند کمک زیادی به افزایش فروش کند. این روش به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از جستجو، سایت را به صفحات اول در گوگل برسانید. بدین ترتیب کاربر در طول فرایند جستجو، منبع شما را خواهد دید. موتور جستجو در صورت درخواست، لیست خاصی از سایت‌های مرتبط با درخواست کاربر را به او نشان می‌دهد. اینکه آیا منبع شما در این لیست قرار می‌گیرد یا خیر، بستگی به بهینه‌سازی سئو دارد. سئو سایت ابزاری برای افزایش فروش و بسیاری موارد دیگر است. در ادامه با ما همراه باشید، تا تمام روش‌های ممکن برای افزایش فروش با سئو را با شما در میان بگذاریم.

 افزایش ترافیک با سئو

روش اول: ترافیک خود را افزایش دهید.

هر بازدیدکننده وب‌سایت، مشتری بالقوه شما است. افزایش انبوه حضور با تنها یک روش یعنی افزایش دسترسی مخاطبان، امکان‌پذیر می‌باشد. از همه کانال‌های ترافیکی ممکن حداکثر استفاده را برای افزایش فروش با سئو ببرید.

·       شبکه‌های اجتماعی

فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را شروع کرده و آن را ترک نکنید. انواع مختلف محتوا را امتحان نمایید. هر چیزی می‌تواند محبوب شود. تحلیل کنید که رهبران هر صنعت، پست‌های خود را با کدام جوامع به اشتراک می‌گذارند.

·       جستجوی ارتقای

بهینه‌سازی فنی داخلی سایت از جمله حذف موارد تکراری، رفع خطاهای کد، بستن صفحات فنی از نمایه‌سازی و غیره را بررسی کنید. بهینه‌سازی محتوای داخلی مانند متاتگ‌ها، عناوین، کلمات کلیدی و منحصربه‌فرد بودن محتوا را تجزیه‌وتحلیل نمایید. پیوسته به دنبال نقاط رشد باشید. کاتالوگ را گسترش داده، یک وبلاگ توسعه دهید و راه‌های جدیدی برای توزیع محتوا پیدا کنید.

·       خدمات اینترنتی

از خدمات مناسب گوگل برای جذب ترافیک و افزایش فروش با سئو استفاده کنید.

·       جمع‌کردن بازدیدکنندگان رقبا

در برخی از صنایع، علاوه بر رقبای اصلی در نتایج جستجو، می‌توانید بازدیدکنندگان کانال‌های دیگر را نیز جذب کنید.

·       سایر خدمات

اطلاعات مربوط به شرکت و محصولات را در سرویس‌های اینترنتی محبوب پخش کنید. هسته معنایی متون قدیمی را به‌روز نمایید و آنها را برای مقاصد جدید دوباره به کار بیندازید. خدمات، محصولات، مزایا، نام متخصصان جدید را به USP و پیشنهادهای اضافه کنید. تبلیغات کم تبدیل را جایگزین کرده و مؤثرترین آنها را انتخاب نمایید. فقط روی تبلیغات جستجو تمرکز نکنید، بلکه بازاریابی و هدف‌گذاری مجدد را به‌خاطر بسپارید.

افزایش فروش با سئو

روش دوم: افزایش تبدیل

ترافیک به‌تنهایی برای افزایش فروش با سئو کافی نیست، بلکه اقدامات مفیدی موردنیاز هستند. دوراه برای افزایش تبدیل وجود دارند: افزایش بودجه تبلیغات یا بهبود کیفیت سایت. روش دوم ارزان‌تر و مؤثرتر می‌باشد.

·       طرح

طراحی شایسته توجه را جذب و حفظ کرده، علاقه را برمی‌انگیزد و اطلاعات لازم را به طور قانع‌کننده‌ای منتقل می‌کند. ترکیب رنگ، فونت، طرح منو، همه این عوامل بر افزایش فروش با سئو می‌گذارند. اصلی‌ترین اشتباهات تبدیل در طراحی عبارت‌اند از

۱ .     تصاویر غیرحرفه‌ای

عکس‌های آماتور نامشخص، کاربر را از خود دور می‌کنند.

افزایش ترافیک با سئو

۲ .     USP با بیان ضعیف یا نامحسوس

یک اشتباه رایج در افزایش فروش با سئو، عدم توجه به خدمات اصلی ارائه شده توسط شرکت است. اگر می‌خواهید تمام مزایای خود را به یکباره نشان دهید، باید یک صفحه فرود جداگانه برای خط اصلی کسب‌وکار ایجاد کنید. همچنین درصورتی‌که بارگذاری صفحه بیش از ۳ ثانیه طول بکشد، ۴۰ درصد از بازدیدکنندگان سایت را ترک می‌کنند. ۴۴ درصد از کاربران در صورت عدم وجود اطلاعات تماس واضح، سایت را ترک می‌نمایند. ۸۳ درصد افراد اگر جستجوی یک محصول بیش از حد طول بکشد، به موتورهای جستجو بازمی‌گردند. ۶۸٪ کاربران اگر احساس کنند به آنها اهمیت نمی‌دهید، به یک ارائه‌دهنده خدمات دیگر مراجعه می‌کنند. یک فروشگاه آنلاین تنها با تغییر دکمه در یکی از مراحل تسویه‌حساب، می‌تواند درآمد خود را تا ۴۵ درصد افزایش دهد.

بررسی کنید که آیا سایت شما دارای پارامترهای زیر است:

  • ساختار و ناوبری شفاف
  • سازگاری با گجت‌ها
  • سرعت دانلود بالا
  • هاست باکیفیت
  • توجه و اعتماد کاربران

·       خدمات آنلاین

تبدیل‌شدن به مشتری از نظر روانی یک فرایند دشوار است. بیشتر افراد دراین‌خصوص خرید حضوری را ترجیح نمی‌دهند. خدمات آنلاین برای تسهیل این مرحله برای کاربر، به‌صورت زیر طراحی شده‌اند:

  • سفارش آنلاین
  • نوبت‌دهی آنلاین جهت مشاوره
  • سفارش برگشت به تماس
  • پرداخت آنلاین به روش‌های مختلف
  • درخواست آنلاین/ رزرو
  • ماشین‌حساب آنلاین
  • چت ربات‌ها

چت‌بات‌ها راهی مناسب برای خودکارسازی فرایندهای تجاری هستند. به‌علاوه راهی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌باشند. پیاده‌سازی چت‌بات‌ها می‌تواند تا ۳۰ درصد در هزینه‌های پشتیبانی مشتری صرفه‌جویی کرده و باعث افزایش فروش با سئو شوند.

·       تجزیه‌وتحلیل رفتار کاربر

بدون تجزیه‌وتحلیل منظم و اصلاح خطاها، تمام ترافیک، از جمله ترافیکی که شخصاً برای آن هزینه کرده‌اید، بی‌اثر خواهند ماند. کاربران بدون اینکه بدانند چه محصول جالبی ارائه می‌دهید یا بدون اینکه بفهمند چگونه می‌توانید مفید باشید، صفحات را ترک می‌کنند.

نقش سئو در افزایش فروش

سئو چه نقشی در افزایش فروش دارد؟

برای سایت‌های تجاری، اعتبار شرکت، سهولت استفاده از سایت، کیفیت خدمات ارائه شده و گستره وسیع نقش مهمی دارند. فاکتورهای رتبه‌بندی تجاری زیادی هستند که در اینجا به مهم‌ترین آنها اشاره می‌کنیم:

  • اطلاعات تماس دقیق
  • داشتن حساب‌های رسانه‌های اجتماعی
  • کسب در آمد از طریق فروش کالاها یا خدمات خود و نه از طریق شخص ثالث
  • افزایش امتیاز و فروش با تعداد زیادی از دسته‌بندی‌ها، موقعیت‌ها و خدمات محصول
  • دردسترس‌بودن و سهولت روش‌های تحویل
  • دردسترس‌بودن پشتیبانی مشتری
  • پشتیبانی آنلاین
  • تخفیف، تبلیغات و فروش
  • خوانایی دامنه
  • میانگین طول URL صفحه یک سایت

همان‌طور که گفتیم سئو با افزایش کارایی سایت، اعتماد را در مخاطبانتان افزایش داده و متعاقباً فروش شما را افزایش می‌دهد. برای فروشگاه‌های آنلاین، توصیه می‌کنیم در کنار هزینه‌ای که برای قیمت سئو پرداخت می‌کنند، از سرویس تبلیغات یکپارچه نیز استفاده نمایند. هدف از آن فقط افزایش ترافیک نیست، بلکه افزایش شاخص‌های کسب‌وکار شما است. اگر می‌خواهید سئو بهتری داشته و نتیجه مطمئن‌تری بگیرید، باید به سراغ افراد حرفه‌ای بروید. دراین‌خصوص، مجموعه نبض مارکتینگ با داشتن تجربه و تخصص بالا، گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود. خدمات ما افزایش فروش با سئو را در کسب‌وکار شما تضمین می‌کنند.

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

همکاری بهترین کار‌آفرین‌های ایرانی با آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ از سال ۱۳۹۱ باهدف کمک به مشاغل و کسب‌وکار‌های سنتی و ایجاد زیربنایی محکم برای مشاغل اینترنتی و آنلاین به وجود آمد. نبض مارکتینگ در طی این ۹ سال با بهترین کار‌آفرینان و صاحبان برند‌های مطرح ایرانی همکاری داشته که تمام نتایج به‌دست‌آمده حاصل زحمات افراد باتجربه و متخصص تیم بوده است.

از جمله دستاوردهای نبض مارکتینگ در این حرفه، داشتن بیش از ۳۰۰ پروژه سئو، بیش از ۱۵ هزار کلیدواژه در صفحه اول گوگل و سابقه فعالیت در بیش از ۵۰ حوزه کسب‌وکاری می‌باشد.

همین‌طور نبض مارکتینگ، سابقه و تجربه بسیاری در راه‌اندازی کسب‌وکارهای نوپا در حوزه‌های مختلفی از Digital Marketing را دارد که امروزه هرکدام از آن‌ها به شرکت‌های موفقی در زمینه‌های طراحی سایت، بهینه‎‌سازی و سئو سایت، طراحی و برنامه‌نویسی اپلیکیشن و نرم‌افزار تبدیل شده‌اند.

برای آنکه محصول یا خدمت شما در نتایج اول گوگل دیده شود، به سفارش سئو سایت نیازمندید. مشاوران نبض مارکتینگ با ارائه خدمات سئو تخصصی، مشاوره و آنالیز سئو سایت، یک برنامه اساسی برای بهینه‌سازی وب‌سایت شما ارائه خواهند داد. به این صورت، با انجام برنامه‌های او، سایت شما پس از بهینه‌سازی و بهبود، در رتبه‌های بالای گوگل قرار می‌گیرد. همین امر باعث می‌شود که جذب ورودی به سایت شما افزایش یابد و سبب کسب درآمد و سود بیشتر شما شود.

اگر شما هم علاقه‌مندید، فرصت را از دست ندهید! برای رسیدن به اهداف و رؤیاهایتان، برنامه‌ریزی کنید و با گفتگو با افراد متخصص و مشاوران نبض مارکتینگ، رؤیای خود را به حقیقت تبدیل کنید.

آژانس خلاقیت نبض مارکتینگ | Nabzemarketing.com

نظرات