انواع فایل فلزی و کمد بایگانی اداری

0

طراح اختصاصی مبلمان و فایل اداری و با بیش از ۱۸ سال سابقه فعالیت در عرصه تولید و عرضه انواع مبلمان و فایل اداری اعم از صندلی اداری، صندلی مدیریتی، میز اداری، پارتیشن های اداری، انواع کشو و فایل اداری، صندلی کنفرانسی، کانترهای اداری، قفسه بندی فروشگاهی، قفسه های راک، کمد بایگانی، کمد بایگانی ریلی، کمد فلزی کارگری آماده ارائه سرویس میدهد.

 کمد بایگانی

با افتخار اعلام می کنیم که امروز در عرصه ارائه خدمات و محصولات اداری و فلزی بیش از ۱۰۰۰ مشتری راضی داریم و آماده ارائه انواع خدمات و محصولات مربوط به مبلمان و فایل های اداری به شرکت ها، سازمان های دولتی و خصوصی، نهادها و حتی افراد در سراسر کشور هستیم.

تیم ما شامل سه بخش تولید، فروش و توزیع مبلمان و فایل اداری می باشد.

  • تیم تولید :

در بخش تولید که شامل کارگاه های تولیدی هیراد می باشد، محصولات و سفارشات انواع مبلمان اداری و فایل فلزی پذیرفته شده و مراحل آماده سازی آن با توجه به حجم سفارش و البته زمان اعلام شده توسط مشتری و البته طبق الگوی مورد نظر مشتری انجام می شود.

  • تیم فروش :

کارشناسان فروش و پشتیبانی مبلمان اداری و کمد بایگانی گروه صنعتی هیراد آماده پاسخگویی ۲۴ ساعته به درخواست های مشتریان می باشند.

راه های تماس با واحد فروش و پشتیبانی محصولات فلزی گروه صنعتی هیراد را می توانید از بخش تماس با ما مشاهده نمایید.

کمد بایگانی

  • تیم توزیع :

در بخش توزیع  جمعی از رانندگان مجرب و آموزش دیده جهت حمل و نقل سالم و مطمئن کمدهای بایگانی و فایل های فلزی شما در حجم های مختلف سفارش مبلمان اداری مستقر بوده و آماده سرویس دهی به تمام نقاط کشور عزیزمان هستند. جهت آگاهی از تعرفه های ارسال مبلمان اداری خود به هر نقطه از کشور، می توانید از طریق شماره تماس دفتر توزیع شرکت در بخش تماس با ما استفاده نمایید.

تضمین کیفیت محصولات مبلمان اداری گروه صنعتی هیراد

ما همواره آماده هستیم تا ضمن ارائه تضمین کیفیت خدمات و محصولات خود، حتی پس از تحویل محصولات نیز کیفیت محصول و کارکرد آن را بسته به نوع محصول ضمانت کنیم. تجربه ما نشان داده است که خوشبختانه اولین سفارش هر مشتری برای خرید محصولات اداری هیراد، آخرین سفارش او نبوده و ما مفتخریم که همواره مشتریان خود را از کانال مشتریان پیشین خود کسب کرده ایم و صد البته قدر این اعتماد را دانسته و همواره آن را ارج می نهیم.

فایل فلزی

خرید فایل فلزی اداری قیمت مناسب

فایل فلزی اداری

فایلینگ که به فایل کردن اطلاعات هر بخش از اداره گفته می شود، که سبب دسته بندی و منظم سازی اطلاعات در بخش مقرر شده میباشد نیاز به جایگاهی دارد که ثابت باشد و مقاوم باشد تا در حفظ اطلاعات بهترین راه حل ممکن باشد.

این بخش یکی از مهم ترین بخش های مبلمان اداری میباشد که در نگهداری اسناد مهم، بزرگترین نقش را داراست. استفاده از دسته بندی فایل ها چه در سازمان های کوچک، چه بزرگ امری ضروری است و همانطور که گفته شد، فایل فلزی اداری از وسایل پرکاربرد برای مرتب کردن و نظم دهی به پوشه ها و مدارک است. استفاده از این کمد اداری می تواند فضای بیشتری را برای نگهداری مدارک و پوشه ها در اختیار افراد قرار دهد. همچنین دسترسی سریع به انواع مدارک و پوشه ها را امکان پذیر می کند.

فایل فلزی اداری چیست؟

یکی از وسایلی که همه ما در هنگام مراجعه به بسیاری از ادارات و سازمان ها با آن برخورد کرده ایم، فایل های فلزی در گوشه اتاق یا پشت میز کارمندان است. در بسیاری ادارات، آموزشگاه ها، سازمان ها و فروشگاه های بزرگ، مدارک، فاکتورها و پوشه های مختلفی وجود دارد که مرتب کردن آنها نیازمند وسیله ها و ابزار های خاصی است.

فایل اداری از وسایل پرکاربرد برای مرتب کردن و نظم دهی به پوشه ها و مدارک است. استفاده از این کمد ها می تواند فضای بیشتری را برای نگهداری مدارک و پوشه ها در اختیار افراد قرار دهد. همچنین دسترسی سریع به انواع مدارک و پوشه ها را امکان پذیر می کند. طراحی این فایل ها به این صورت است که دارای کشو و طبقات مختلفی است و بدین ترتیب می توان اسناد و مدارک را بر اساس پارامترهای مختلف دسته بندی و نگهداری کرد.

با توجه به کاربردهای گفته شده، این فایل های فلزی یکی از وسایل ضروری در بسیاری از ادارات و مدارس به شمار می رود. ما در این مقاله به بررسی انواع فایل های فلزی اداری و کاربردهای آن می پردازیم.

فایل فلزی

کاربرد فایل فلزی

فایل های فلزی و کمد های اداری معمولا طوری طراحی می شوند که دارای طبقات و کشوهای جدا کننده باشند. بسته به اندازه فایل ها، تعداد کشوها می تواند متفاوت باشد. ایجاد طبقات و کشوهای مختلف باعث جداسازی سازمان یافته مدارک و اسناد و همچنین وسایل مختلف می گردد.

یکی از مهمترین نکاتی که در مورد فایل فلزی می توان به آن اشاره کرد این است که هر کدام از این کشوها دارای قفل بوده و می توان مدارک و اسناد مهم را در آنها نگهداری کرد. بسیاری از مدارک افراد در پوشه هایی به نام زونکن قرار می گیرد، این پوشه ها به دلیل ضخامت و همچنین اندازه بزرگ آنها، در بسیاری از طبقات و کمدها قرار نمی گیرند. فایـل های فلزی با داشتن کشوهای عمیق و بزرگ، جای مناسبی برای نگهداری زونکن به شمار می رود.

انواع کمد و فایل اداری

فایل های فلزی اداری، دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای ویژگی و امکانات متفاوت هستند. برخی از انواع آها عبارت اند از : فایل های فلزی دارای کشوهای رمزدار، فایل دارای قفل مرکزی، فایل فلزی چند طبقه درب دار. هر کدام از این مدل ها می تواند دارای طبقات ،کشوها و اندازه های مختلف باشد. مشتریان می توانند در سایز و اندازه مختلف انواع فایل فلزی اداری را سفارش دهند.

قیمت فایل فلزی اداری

قیمت فایل ها و کمد های اداری بسته به اندازه، نوع فلز به کار برده شده و همچنین نوع قفل دار و عادی متفاوت می باشد. نوع رنگی که برای رنگ آمیزی فایل استفاده می شود نیز در قیمت نهایی فایل های فلزی تاثیر دارد. ضخامت ورق های فلزی که در ساخت فایل استفاده می شود از عوامل مهم در تعیین قیمت نهایی فایل های فلزی است.

هر چه ضخامت ورقه های به کار برده شده در ساخت فایل ها بیشتر باشد، طبعا قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. شما میتوانید برای دریافت مشاوره و خرید انواع فایـل های فلزی از سایت هیراد با شماره: ۰۹۱۲۳۱۶۷۱۹۸ تماس برقرار نمایید، تا مشاوران ما بهترین راهنمایی را در اختیارتان قرار دهند.

مزایا و امنیت فایل های فلزی اداری در مقایسه با فایل های غیر فلزی

فایل های اداری در انواع چوبی، فلزی و پلاستیک فشرده وجود دارند که هر کدام ویژگی ها و کاربرد های خاص خود را دارند. فایل های فلزی در مقایسه با فایل های پلاستیکی و چوبی دارای مزایای بیشتری می باشد. فایل های چوبی و پلاستیکی در مقابله ضربه در مواقعی مانند زلزله یا جابجایی ها، دارای مقاومت کمتری بوده و ممکن است با شکستن فایل، مدارک و وسایل به هم ریخته و حتی از فایل خارج شوند.

همچنین این دو نوع فایل در مقابل سایر خطرات غیر قابل پیش بینی مانند آتش سوزی ساختمان و … نیز مقاوم نبوده و ممکن است موجب آسیب به مدارک و اسناد شوند. اما فایل فلزی اداری که معمولا آنها را با رنگ طوسی می شناسیم، در مقابل خطرات و شرایطی که ذکر شد مقاوم بوده و بهتر می تواند از اسناد و مدارک محافظت کند.

مورد دیگری که باید به آن توجه کرد، دسترسی آسان به مدارک و امنیت پایین در فایل های غیر فلزی است. فایل های فلزی با داشتن قفل و بدنه فلزی، سخت تر باز شده و امکان دسترسی به مدرک و فایل ها را برای افراد ناشناس سخت می کند. اما فایل های پلاستیکی و چوبی راحت تر مورد آسیب قرار می گیرند و دسترسی را برای افراد ناشناس راحت تر می کند.

فایل فلزی

خرید و قیمت کمد فایل فلزی

کمد فایل فلزی اداری چیست؟

مرتب کردن و بایگانی پوشه‌ها و اشیاء مختلف در مدارس، ادارت، سازمان‌ها و فروشگاه‌ها نیاز به کمدهای مخصوصی دارد. با استفاده از این نوع کمدهای اداری در بهینه‌ترین حالت ممکن می‌توان اسناد، مدارک و اشیاء مختلف را بایگانی کرد تا فضایی مرتب‌تر داشته باشید.

علاوه‌بر این کمدهای اداری این امکان را برای افراد فراهم می‌کنند که دسترسی راحتی به پوشه‌ها و لوازم موردنیازشان داشته باشند و در سریع‌ترین زمان ممکن هر آن‌چه‌که به آن نیاز دارند را پیدا کنند. کمد فایـل فلزی یکی از کمدهایی است که کاربرد بسیاری زیادی دارد و در بیشتر ادارات، سازمان‌ها و مدارس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کمد فایل یا فایل فلزی به‌گونه‌ای طراحی می‌شود که کشوهای مختلفی داشته باشد و از هر یک از کشو‌ها برای بایگانی لوازم مختلفی استفاده کرد.

کاربرد فایل اداری و کشو فایل اداری چیست؟

کشو فایل اداری این امکان را برای افراد فراهم می‌سازد تا پرونده‌ها، اسناد، مدارک، لوازم تحریر و اشیاء مختلف را به‌راحتی مرتب کنند.

کمد فایل دارای کشوهای مختلفی است که می‌توان از هر یک از آن‌ها برای نگهداری یک دسته از لوازم استفاده کرد. برای مثال تمامی اسناد مهم را می‌توان در کشو اول کمد فایـل فلزی قرار داد.

همچنین از آن‌جایی‌که این کمدها به‌صورت قفل‌دار نیز قابل سفارش و تولید هستند، می‌توان اسناد مهم را در کشو قفل‌دار کمد قرار داد.

بنابراین با استفاده از فایـل فلزی، می‌توان از فضای موجود استفاده‌ای بهینه داشته باشید و در سریع‌ترین زمان ممکن بتوانید اسناد و لوازم موردنیاز را پیدا کنید.

قیمت کمد فایل فلزی

قیمت کمد فایل فلزی به عوامل مختلفی نظیر متریال‌های مورد استفاده، ابعاد کمد، مدل و رنگ آن بستگی دارد.

برای مثال قیمت کمد فایل‌هایی که برای تولید آن‌ها از ورق‌های فلزی با ضخامت ۰.۹ میلی‌متری استفاده می‌شود نسبت به کمدهایی با ورق فلزی ۰.۵ میلی‌متری بیشتر خواهد بود.

همچنین ابعاد و تعداد کشوهای کمد فایل نیز رابطه مستقیمی با قیمت دارند و قیمت نهایی کمد باتوجه به تعداد کشوها متغیر خواهد بود.

خرید فایل فلزی

برای خرید فایل فلزی باید ابتدا لوازم و پرونده‌هایی که قصد بایگانی و مرتب کردن آن‌هارا دارید را بررسی کنید. سپس بر اساس آن‌ها، مدل کمد فایـل مدنظرتان را انتخاب کنید و بعد از استعلام قیمت نسبت به خرید فایـل فلزی اقدام نمایید.

شما میتوانید برای خرید و سفارش ساخت انواع کمد فلزی از جمله کمد فایـل فلزی ، کمد بایگانی ، جاکفشی فلزی و … با ما در گروه تولیدی هیراد صنعت تماس بگیرید.

انواع فایل فلزی

فایل فلزی انواع مختلفی دارد که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  •  فایـل فلزی رمزدار دو کشو (کشو فلزی و فایـل رمزدار اداری پوشه‌خور)
  •  فایـل فلزی درب‌دار (چند طبقه)
  •  فایـل فلزی قفل مرکزی چهار کشو (کشو فلزی بایگانی پوشه آویز)
  •  فایـل فلزی قفل مرکزی دو کشو (کشو فلزی بایگانی اسناد و پرونده‌ها)

هر یک از مدل‌ها در رنگ‌های مختلفی قابل سفارش هستند. همچنین مشتریان می‌توانند تعداد کشوها را باتوجه به فضای موجود و نیازشان، تغییر دهند.

کمد بایگانی اداری

  • سفارش از طریق سایت :

در این صورت شما می توانید از بخش محصولات، محصولات ما را مشاهده نموده و محصولات مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در صورتی که محصولی فاقد قیمت درج شده بود، می توانید از طریق شماره ۰۹۱۲۳۱۶۷۱۹۸ قیمت محصول مورد نظر خود را استعلام نمایید.

نظرات