پخش زنده بازی استقلال و صنعت نفت آبادان امروز ۴ دی ۱۴۰۱ | لینک پخش آنلاین

0

پخش زنده بازی استقلال و صنعت نفت آبادان امروز ۴ دی ۱۴۰۱ | لینک پخش آنلاین

پخش زنده بازی استقلال و صنعت نفت آبادان امروز یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ : پخش آنلاین بازی فوتبال استقلال و نفت آبادان یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ | شبکه های پخش زنده دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان امروز از ساعت ۱۸ به اطلاع شما فوتبال دوستان می رسد.

پخش زنده بازی استقلال و صنعت نفت آبادان امروز ۴ دی ۱۴۰۱ | لینک پخش آنلاین

شبکه های پخش زنده و آنلاین بازی استقلال و نفت آبادان ۴ دی ۱۴۰۱

امروز یکشنبه ۴ دی، بازی فوتبال استقلال و صنعت نفت آبادان از سری مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران و بازیهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ۱۴۰۱ ایران راس ساعت ۱۸ برگزار میشود. شما میتوانید پخش زنده بازی استقلال و نفت آبادان امروز یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ همراه با لینک تماشای آنلاین بازی استقلال و صنعت نفت آبادان را از مجله حرف تازه دریافت کنید

از آنجایی که بازی فوتبال استقلال و صنعت نفت آبادان روز ۴ دی ماه در یک روز غیر تعطیل برای ما ایرانی ها برگزار خواهد شد و امکان این وجود دارد که بسیاری از ورزش دوستان کشورمون در محل های کار خود دسترسی به تلویزیون نداشته باشن و بخواهند از طریق گوشی موبایل خود این بازی را به صورت زنده ببینند بخاطر همین مسائل در این مطلب سعی کردیم ادرس و فرکانس شبکه هایی که این مراسم را به صورت زنده پخش خواهند کرد را برای استفاده شما عزیزان در این صفحه قرار دهیم.

همچنین شبکه هایی که این بازی رو بصورت زنده و آنلاین پخش خواهند کرد را نیز در این مطلب قرار خواهیم داد که بتوانید بصورت آنلاین این مسابقه فوتبال را ملاحظه فرمایید.

پخش آنلاین بازی استقلال و صنعت نفت آبادان از سایت تلوبیون (کلیک کنید)

بسیاری از شبکه های ورزشی و شبکه ۳ و ورزش صدا و سیما این مسابقه را به طور زنده پوشش می دهند.

همچنین شبکه های آنتن و تلوبیون و شبکه سه نیز از دیگر شبکه های پخش زنده این دیدار هستند.

بازی های هفته سیزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲ آغاز شد و تیم های لیگ برتری به مصاف خواهند رفت تا جدول رده بندی با تغییرات احتمالی بروز شود.

ساعت بازی استقلال و نفت آبادان چنده؟

در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، از عصر روز یکشنبه استقلال باید در آبادان به مصاف صنعت نفت آبادان برود. این دیدار از ساعت هجده برگزار می شود.

ترکیب احتمالی تیم ها

در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، از عصر روز یکشنبه استقلال باید در آبادان به مصاف صنعت نفت آبادان برود. این دیدار از ساعت هجده برگزار می شود.

ترکیب استقلال مقابل صنعت نفت آبادان به نظر می رسد همان ترکیب بازی با پرسپولیس در مصاف با صنعت نفت آبادان در هفته سیزدهم لیگ برتر باشد

حسین حسینی، سیلوا، مرادمند، حردانی، سلمانی، چشمی، محبی، مطهری، یامگا، رضاوند و مهری، یازده بازیکن اصلی استقلال در این بازی هستند و باز هم خبری از قائدی و شهباززاده و یزدانی در ترکیب اصلی نخواهدبود.

با توجه به برد سپاهان در بازی امروز مقابل نفت مسجدسلیمان، استقلال در حال حاضر در رده سوم جدول قرار دارد و صنعت نفت نیز با ۹ امتیاز در رده ۱۵ جدول قرار دارد.

هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر در شرایطی برای استقلال مقابل صنعت نفت برنامه‌ریزی شده که این تیم در پنجره تابستانی نقل و انتقالات دو بازیکن از برزیلی‌ها خریدند؛ محمدحسین زواری و امید حامدی‌فر دو پدیده تیم فصل گذشته علیرضا منصوریان بودند که با شروع لیگ بیست و دوم لباس آبی به تن کردند اما هنوز فرصت حضور در ترکیب استقلال را پیدا نکردند.

اما با توجه به مصدومیت آرش رضاوند، هر دو بازیکن جوان لیست آبی‌ها این شانس را دارند تا مقابل تیم سابق خودشان قرار بگیرند. به خصوص که معمولا بازیکنان در مقابل تیم سابق خود انگیزه‌های زیادی دارند و بعید نیست ساپینتو به این دلیل، به حداقل یکی از دو بازیکن فصل گذشته صنعت در ترکیب تیمش میدان بدهد.

 

نظرات