بیوگرافی کامل شهرام اسدی کارگردان و همسرش

0

بیوگرافی کامل شهرام اسدی کارگردان و همسرش

بیوگرافی شهرام اسدی :

شهرام اسدی : زاده ۱۳۳۲ کارگردان و فیلم‌نامه‌نویس ایرانی است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی شهرام اسدی کارگردان و همسرش و فرزندانش و آثار و اینستاگرام وی می پردازیم. با ما همراه باشید.

شهرام اسدی

او فارغ‌التحصیل کاردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما در سال ۱۳۵۴ و کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه کالیفرنیای آمریکا است. او با انجمن جغرافیای ملی و شبکه تلویزیونی ان‌بی‌سی همکاری داشته‌است. وی پس از چند سال اقامت در آمریکا در سال ۱۳۶۷ به ایران بازگشت.

سوابق هنری

ایشان فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۷۰ با کارگردانی و فیلم‌نامه‌نویسی فیلم اوینار آغاز کرد و توانست با اولین کار خود به موفقیت زیادی برسد تا جایی که با کار بعدی خود یعنی روز واقعه به شهرت برسند. از جمله افتخارات ایشان می توان به برنده دیپلم افتخار بهترین فیلمنامه در دهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم اوینار،برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (بخش فیلم دوم) در سیزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم روز واقعه،انتخاب فیلم روز واقعه به‌عنوان هشتمین فیلم سال در دهمین دوره منتخب نویسندگان و منتقدان،برنده سیمرغ بلورین بهترین فیلم‌نامه در بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم شب واقعه.

بیوگرافی شهرام اسدی

همسر شهرام اسدی کیست

لادن مستوفی همسر ایشان است که یک زوج سینمایی را با هم تشکیل داده اند و نکته جالب این زوج اختلاف سنی بالای آن ها است. خانم لادن مستوفی متولد سال ۵۱ و همسرش جناب آقای شهرام اسدی قراگوز متولد سال ۳۲ زاده شده .

حواشی

در وقع ازدواج ایشان با خانم مستوفی حواشی زیادی در پی داشت اما به مرور زمان این حواشی بر طرف شد و مهم این است در کنار یکدیگر احساس خوشبختی می کنند و هر دویشان مکمل یکدیگر هستند.

صفحه اینستاگرام

پیج رسمی و صفحه شخصی این بازیگر عزیز در اینستاگرام با نشانی* در دسترس عموم قرار دارد.

سریال و مجموعه های تلویزیونی

فیلم ها

دیگر عکس های شهرام اسدی

شهرام اسدی و همسرش

شهرام اسدی کیست

شهرام اسدی همسر لادن مستوفی

آثار شهرام اسدی

افتخارات شهرام اسدی

عکس های شهرام اسدی

اینستاگرام شهرام اسدی

زندگینامه شهرام اسدی

همراه ما باشید

نظرات