خرید روتختی آنلاین یا حضوری؟ | معتبرترین فروشگاه شهر شما کجاست؟

0

اتاق خواب باید تا حد امکان راحت باشد تا بتوانیم خواب آرام تری داشته باشیم. یکی از عناصر اصلی که برای دستیابی به حداکثر راحتی باید در نظر گرفته شود، انتخاب سرویس خواب مناسب است، یعنی ملحفه و روتختی یا لحاف

خرید روتختی برای داشتن یک خواب عالی در شب الزامی است، باید تشک مناسب و محیط خواب مطلوبی داشته باشید و رختخوابی که به دقت انتخاب کرده اید تأثیر قابل توجهی بر کیفیت خواب شما دارد …

 خرید روتختی | راهنمای انتخاب بهترین محصول

ملحفه چیست؟

ملافه یا bedding به ملحفه‌ها، پتوها، بالش‌ها و سایر لوازم تخت اطلاق می‌شود که افراد برای پوشاندن و محافظت از تشک‌های خود از آن‌ها استفاده می‌کنند .

انواع روتختی شامل روکش تشک، ملحفه های نصب شده، ملحفه های تخت، روبالشی، روتختی، شمش، لحاف و دامن تخت می باشد. می‌توانید روتختی‌های جداگانه یا به‌عنوان بخشی از یک ست رختخواب، مانند ست روتختی (یک روتختی،  دامن یا چین تخت و بالش‌های پر) یا یک ست ملحفه (ملحفه، ملحفه تخت و دو روبالشی) خریداری کنید. ملافه مهم است زیرا گرما را فراهم می کند، کیفیت خواب را تحت تاثیر قرار می دهد، از تشک شما محافظت می کند و می تواند بهداشت را ارتقا دهد.

انواع ملحفه و روتختی:

انواع مختلفی از روتختی وجود دارد که بسیاری از افراد برای اهداف کاربردی و تزئینی از آن استفاده می کنند. برخی از انواع روتختی رایج عبارتند از:

·         روتختی:

روتختی یا beadspresd تزئینی که به عنوان لایه بالایی روی کل چیدمان تخت عمل می کند. روتختی برای افرادی که دوست دارند ملافه خود را در برابر عواملی مانند گرد و غبار یا بو محافظت کنند مفید است.

·         دامن (چین) تخت :

دامن تخت یا bead skirt ماده ای است که قسمت پایینی چارچوب تخت را می پوشاند و تا کف امتداد می یابد، که می تواند به طرز شیکی فضای ذخیره سازی یا فنرهای جعبه را پنهان کند. این نوع چین برای پوشاندن پایه های تخت یا باکس تشک مناسب است.

·         پتو :

پتو یا blanket یک تکه پارچه نرم و نرم است که اغلب به عنوان روکش تخت استفاده می شود. پتوها در انواع مختلف پارچه از جمله میکروفایبر (ترکیبی از پلی استر و نایلون)، پشم، پلی استر، ساتن و سایر مواد مصنوعی موجود هستند.

·         روتختی پیکه :

روکش روتختی یا comforter یک پتوی ضخیم تر و روکش دار است که برای گرمای بیشتر روی تخت دیگر قرار می گیرد. گزینه‌های زیادی برای این نوع ملافه‌ها وجود دارد، و در حالی که بسیاری دوست دارند از روتختی استفاده کنند، گزینه‌های دیگر مانند ابریشم مصنوعی یا پلی استر وجود دارد.

·         روتختی بافت:

روتختی بافت یا coverlet روتختی است که دارای طرح بافته شده تزئینی است. کل تخت را نمی پوشاند، معمولاً به اندازه ای پایین آویزان می شود که کف تخت را بپوشاند.

·         لحاف :

لحاف یا Duvet نسخه ضخیم تری از لحاف است. این یک کیسه نرم و پارچه ای است که با پرهای پایین یا مواد مصنوعی پر شده است. اکثر مردم برای محافظت از لحاف یا برای اهداف تزئینی، روتختی می خرند.

·         ملحفه کش دار:

ملحفه‌های کش دار یا کاور تشک یا fitted sheet ، نوعی ملافه است که به‌خوبی در اطراف تشک (یا روکش تشک) قرار می‌گیرد. آنها در نسخه های دبواره دار عمیق برای تشک های با عرض بالای ۲۰ سانتیمتر عرضه می شوند.

·         شمد یا ملحفه دوردوزی:

شمدها یا flat sheets، ملافه هایی هستند که روی ورق نصب شده می روند و انتهای بالایی را باز می گذارند. این ورق نازک می تواند به عنوان یک پتوی سبک در هوای گرم تر عمل کند.

·         محافظ تشک :

محافظ تشک یا mattress cover از آن در برابر کنه های گرد و غبار، نشت، ساس، کپک و حتی تنظیم دما محافظت می کند. انتخاب روکش تشک ضد حساسیت برای کسانی که آلرژی دارند بهینه است زیرا می تواند به محافظت در برابر آلرژن ها کمک کند. محافظ تشک پنبه ای ضد حساسیت است و روکش تشک کمک می کند تشک شما از خاک و عرق اضافی بدن کثیف نشود.

خرید محافظ تشک ضد آب

·         سرویس لحاف:

سرویس لحاف یا ست لحاف یا quilt set یک پتوی لحافی است که صاف‌تر از لحاف است و بیشتر روی تخت قرار می‌گیرد. شما می توانید از لحاف به عنوان پتو استفاده کنید، اما آنها معمولاً به اندازه پسرعموهای راحت ترشان گرم نیستند.

·         بالش :

دو نوع اصلی بالش، بالش خواب یا sleeping pillows و پشتی ها throw pillows هستند. بالش‌های خواب بالش‌هایی هستند که شب‌ها روی آن می‌خوابید و معمولاً برای محافظت با روبالشی یا روبالشی تزئینی (روبالشی تزئینی که بالش‌های شما را پنهان می‌کند) پوشانده می‌شوند. پشتی ها بالش‌های تزئینی هستند که مانند کوسن ها در رنگ‌ها و سبک‌های مختلف برای برجسته‌تر کردن قسمت‌های اتاق موجود هستند.

نکات خرید کالای خواب و روتختی

ملحفه ها چگونه بر خواب تاثیر می گذارند؟

ملافه مناسب می تواند به خواب خوب شبانه کمک کند، اما ملافه نادرست می تواند بر کیفیت خواب تأثیر منفی بگذارد. در اینجا چند روش وجود دارد که رختخواب روی خواب تأثیر می گذارد:

·         می تواند پوست شما را تحریک کند:

ملحفه‌هایی که بافتشان خیلی درشت هستند یا از الیاف مصنوعی خشن ساخته شده‌اند، می‌توانند پوست شما را تحریک کنند یا شرایط پوستی موجود را تشدید کنند و راحت بودن و آرامش را برای شما در شب سخت کنند.

·         می تواند گرمای بیش از حد را به دام بیندازد:

برخی از افراد در شب هنگام خواب مستعد گرمازدگی هستند که منجر به تعریق زیاد و کم آبی بدن می شود. گرم بودن بیش از حد در هنگام خواب می تواند باعث شود که در جستجوی آرامش بچرخید یا مایعات بیشتری برای تنظیم گرمای بدن خود مصرف کنید و در نتیجه در طول شب به حمام مکرر بروید.

·         نمی تواند شما را گرم نگه دارد:

در حالی که گرمای بیش از حد در شب ممکن است برای برخی مشکل ایجاد کند، برخی دیگر ممکن است به سرما حساس تر باشند. اگر از پارچه‌های قابل تنفس بیش از حد استفاده می‌کنید، ممکن است در شب برای گرم شدن دچار مشکل شوید که منجر به کاهش کیفیت خواب می‌شود.

نکات خرید ملحفه و روتختی عروس

۴ نکته برای انتخاب ملافه:

وقتی نوبت به چیدمان تخت می‌رسد، سعی کنید بهترین گزینه با کیفیت را در بودجه خود بیابید، زیرا رختخواب می‌تواند بر کیفیت خواب شما تأثیر بگذارد. عوامل زیادی می توانند بر خرید تخت خواب شما تأثیر بگذارند، مانند:

·         راحتی :

جنس و بافت پارچه مورد استفاده برای ساخت رختخواب می تواند نقش مهمی در احساس راحتی داشته باشد. تراکم پارچه به تعداد نخ های بافته شده در یک سانتیمتر مربع پارچه اشاره دارد که از ۱۰۰ تا ۱۰۰۰ متغیر است. به طور معمول، هر چه تعداد نخ بیشتر باشد، یک ورق نرم‌تر احساس می‌شود. اعداد در محدوده پایین ممکن است درشت تر به نظر برسند زیرا بافت شل تر است. با این حال، ورق های با تعداد نخ های بالا معمولاً گران تر هستند و همیشه با کیفیت برابری نمی کنند، زیرا برخی از تولیدکنندگان تعداد آنها را افزایش می دهند تا آن را با قیمت بالاتری بفروشند. کارشناسان به طور کلی توصیه می کنند برای بهترین نتیجه، ملافه را در محدوده ۲۰۰ تا ۴۰۰ نخ خریداری کنید.

·         قابلیت تنفس :

هنگام خرید ملافه جدید، دمای خواب دلخواه خود را در نظر داشته باشید. اگر معمولاً هنگام خواب گرم می دوید، روی خرید پارچه های قابل تنفس بیشتر تمرکز کنید. برعکس، اگر در شب مستعد سردی هستید، ممکن است بخواهید حداقل یک لایه مصنوعی بگنجانید که می تواند به به دام انداختن مقداری گرمای بدن کمک کند.

·         ضد حساسیت :

افراد مبتلا به آلرژی ممکن است از ملافه هایی با خواص ضد میکروبی بهره مند شوند. با انتخاب موادی که به طور طبیعی در برابر گرد و غبار و کپک مقاوم هستند، می توانید خواب راحت تری داشته باشید.

·         کیفیت :

ممکن است خرید یک ست ملحفه ای ارزان و از نظر بصری جذاب وسوسه انگیز باشد، اما سرمایه گذاری روی رختخواب شما می تواند کیفیت خواب شما را تغییر دهد، که می تواند با ارائه یک مکان راحت تر برای سلامتی شما در طولانی مدت مفید باشد. باقی مانده.

بهترین ملافه برای خرید چیست؟

ملافه، و اینکه بهترین ملحفه برای خرید چیست، تا حد زیادی به زمان سال بستگی دارد. فصلی بودن به شدت بر خواب شما تأثیر می گذارد، بنابراین ایده خوبی است که یک کمد کتانی مجهز داشته باشید تا بتوانید بدون توجه به فصل سال، راحت بخوابید.

خرید روتختی تابستانه یا پنبه دوزی در تابستان، دوست‌داشتنی است (ما همچنین ترکیبی از بالش خنک‌کننده خوب و تشک را توصیه می‌کنیم)، هر چند اگر نمی‌توانید بدون آن دومی زندگی کنید، ما یک سری از این بالش‌ها را پیشنهاد می‌کنیم.

کتان، پنبه مصری یا پرکال پنبه بهترین مواد برای این کار هستند. اگر نمی‌خواهید ست‌های ملحفه‌ای بی‌پایان در خانه‌تان داشته باشید، همیشه این امکان را دارید که یک پرتاب یا پتو، از جنس ترمه یا پشم، روی ملحفه تخت خود اضافه کنید . اگر بیش از هر چیز به دنبال راحتی و یک خواب خوب هستید، توصیه می کنیم ملافه های با کیفیت خوب را برای نرم ترین سطح بخرید.

با کیفیت ترین ملحفه چیست؟

هنگام خرید ملافه علی الخصوص برای روتختی عروس، توصیه کلیدی که همیشه باید رعایت کنید این است که بالاترین تعداد نخ هایی را که می توانید بخرید انتخاب کنید. همانطور که ریتا کونیگ ، کارشناس دکوراسیون ساکن ما می‌گوید، «اگر بین ملحفه‌های واقعاً نرم و با تراکم بالا بروید، رفتن به رختخواب در پایان روز بسیار بهتر می‌شود». ما بیشتر از هر چیز دیگری در خانه، زمان خود را از نزدیک و شخصی با ملافه های خود می گذرانیم، بنابراین سرمایه گذاری در انتخاب آن واقعاً نتیجه خواهد داد.

خرید روتختی سورمه ای عروس مخمل

راحت ترین نوع روتختی چیست؟

ترجیحات در مورد بهترین پرداخت برای ملحفه ها بسیار متفاوت است. اگر به خصوص احساس یک روتختی متراکم را دوست دارید، پارچه‌های کتان از آلبوم روتختی ساده تمام کتان را انتخاب کنید؛ این پارچه‌ها به‌طور سنتی با روش یک نخ روی، یک نخ از زیر بافته می‌شوند تا روکشی سبک و مات داشته باشند. پارچه‌های ساتین بیشتر سطح نخ را با تکنیک سه نخ روی، سه نخ زیر در معرض دید قرار می‌دهند. این باعث می شود که ورق ها در لمس نرم تر و ابریشمی تر به نظر برسند. ملافه های ساتین نیز نسبت به ملحفه های پرکال کمتر چروک می شوند.

اگر ظاهر غیررسمی را ترجیح می دهید، روتختی کتان بهترین راه است. پارچه کتان که از الیاف گیاه کتان ساخته شده است، از نظر بافت سفت‌تر است، اگرچه با گذشت زمان ملافه‌های کتان به طرز باورنکردنی نرم می‌شوند. ملحفه‌های کتانی نسبت به بسیاری از پارچه‌های پنبه‌ای قابلیت تنفس بیشتری دارند، بنابراین یک انتخاب محبوب برای تابستان است. خیلی راحت چروک می شود، اما ما به روشی بسیار جذاب فکر می کنیم. اگر به فصل فکر می کنید، می توانید ملحفه های کتانی را در ماه های گرمتر انتخاب کنید و سپس ملافه های فلانل را در ماه های سردتر انتخاب کنید. ملافه فلانل بر روی یک یا هر دو طرف سطح برس زده می شود تا حسی نرم و دنج ایجاد کند.

چه سبک ملافه ای بهتر است؟

و البته فراموش نکنید که در نظر داشته باشید که می خواهید روتختی شما چگونه به نظر برسد. تنوع رنگ و جزئیات بسیار زیادی وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اگر اتاق خواب شما کاملاً مردانه است، آن را با ملحفه های پنبه ای لبه دار یا گوشه ای نرم کنید، یا اگر می خواهید حسی فوق العاده زنانه داشته باشید، روتختی طرح دار یا اپیدرم گلدار تاثیر بسیار خوبی خواهد داشت. حاشیه کلاسیک آکسفورد یا خط دوزی شده دور لبه، ظاهر هتلی پیچیده‌ای را ایجاد می‌کند، یا اگر ظاهری روستایی‌تر را ترجیح می‌دهید، کتانی چروک‌شده در سایه‌های پاستلی ملایم را انتخاب کنید.

نحوه انتخاب روبالشی:

روبالشی‌ها ارزش سرمایه‌گذاری را دارند، حتی اگر بیشتر از ملحفه یا رویه تشک شما باشد. البته، از منظر لوکس، روبالشی های ابریشمی بهترین چیزی است که با پول می توان خرید. ابریشم توت و سایر اشکال این ماده مدتهاست که با کاهش چین و چروک و فشار روی پوست، فوایدی را برای پوست و مو به ارمغان می آورد. حتی بهتر از آن، آنها تقریباً مانند گذشته غیرعملی نیستند، زیرا بسیاری از مارک ها گزینه های قابل شستشو در ماشین را ارائه می دهند (اگرچه آنها شستشوی دستی را توصیه می کنند). اگر متوجه شدید که صورت شما اغلب در صبح پف کرده است، ترکیبی از روبالشی که استفاده می کنید را بررسی کنید. اگر روی بالش می‌خوابید ، سعی کنید از بالش‌ ضد حساسیت استفاده کنید.

خرید بالش ضد حساسیت

ما بهترین مکان‌ها را برای خرید ملحفه و بهترین ملحفه‌های تخت در داخل ایران جمع‌آوری کرده‌ایم. بنابراین، خواه کتانی های روستایی، پنبه ترد یا پارچه های پارچه ای نرم را ترجیح می دهید. رنگ های روشن یا الگوهای زیبا ، ما لیست خرید مناسبی را برای بهترین خواب شبانه شما ایجاد کرده ایم.

از کجا ملحفه و روتختی بخریم؟

شش نکته برای انتخاب سرویس خواب مناسب:

اتاق خواب باید تا حد امکان راحت باشد تا بتوانیم خواب آرام تری داشته باشیم. یکی از عناصر اصلی که برای دستیابی به حداکثر راحتی باید در نظر گرفته شود، انتخاب سرویس خواب مناسب است، یعنی ملحفه و روتختی یا لحاف.

اولین چیزهایی که قبل از خرید سرویس خواب باید در نظر بگیرید جنس، اندازه و طرح است. لازم است بدانید که سرویس خواب ها در طیف وسیعی از انتخاب ها و قیمت ها موجود هستند. با در نظر گرفتن این موضوع، در اینجا چندین نکته وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید. بیایید آنها را بررسی کنیم!

·         مواد نرم را انتخاب کنید:

هنگام انتخاب یک سرویس خواب راحت، کیفیت مواد اولویت اول است. یکی را انتخاب کنید که از مواد نرم و قابل تنفس ساخته شده باشد. توصیه می شود قبل از خرید، مطالب را شخصا بررسی و احساس کنید. با این حال، اگر در حال خرید آنلاین هستید، می‌توانید ست ملافه‌ای از مواد نرم مانند کتان یا مخمل ابریشم را انتخاب کنید.

·         توجه بیشتری به رنگ داشته باشید:

توجه داشته باشید که ست روتختی با رنگ های تند نیاز به توجه بیشتری دارد. اگر از مواد بی کیفیت ساخته شده باشد، رنگ ملحفه و لحاف ممکن است در هنگام شستن تغییر کند، خونریزی کند و محو شود. رنگ خونریزی نه تنها لباس های دیگر را منتقل می کند و لکه می کند، بلکه رنگ شاداب خود سرویس خواب را نیز خراب می کند. با شستشوی بیشتر، رنگ به تدریج محو می شود و حتی ممکن است زیبایی اتاق خواب شما را خراب کند.

·         متناسب با اندازه:

مطمئن شوید که ست روتختی متناسب با اندازه تخت خود انتخاب کنید. تخت‌ها در شش سایز وجود دارند: یک نفره (۹۰ در ۲۰۰ سانتی‌متر)، یک نفره فوق‌العاده – یک ونیم نفره (۱۲۰ در ۲۰۰ سانتی‌متر)، دو نفره (۱۴۰ در ۲۰۰ سانتی‌متر)، کویین سایز (۱۶۰ در ۲۰۰ سانتی‌متر)، کینگ سایز (۱۸۰ در ۲۰۰ سانتی‌متر) و سوپر کینگ (۲۰۰*۲۰۰ سانتی متر). انتخاب سایز نادرست یا خیلی بزرگ یا خیلی کوچک باعث می‌شود که دراز کشیدن روی تختتان احساس ناراحتی کنید.

·         انتخاب رنگ و طرح:

انتخاب رنگ سرویس خواب تا حد زیادی به ترجیح کاربر و محیط یا طراحی دلخواه اتاق خواب بستگی دارد. به عنوان مثال، برای اتاق خواب کودک، اجازه دهید فرزندتان در انتخاب الگو و رنگ مشارکت کند. در ضمن برای سرویس خواب اتاق مستر، انتخاب با شماست. اگر عناصر تزئینی زیادی در اتاق خواب شما وجود دارد، آنها را با یک روتختی ساده یا یک سرویس خواب مینیمالیستی با حداقل الگوها متعادل کنید.

خرید روتختی آنلاین:

هنگام خرید آنلاین روتختی از فضای مجازی به نکات مهمی باید توجه کنید تا از خرید خود پشیمان نشوید:

–          خرید روتختی از فروشگاههای اینترنتی معتبر

–          خرید روتختی از کانال های تلگرام

–          خرید روتختی از صفحات اینستاگرام راههای مختلف خرید آنلاین هستند؛

دقت کنید از مشاهده نماد اعتماد هر سایت در هر حوزه کاری که نشانه اخذ مجوز های لازم برای فعالیت آنلاین است اقدام به خرید بکنید.

 خرید روتختی حضوری از فروشگاه:

برای خرید روتختی از بازارهای واقعی شامل:

·         خرید روتختی در تهران

·         خرید روتختی در کرج

·         خرید روتختی در مشهد

·         خرید روتختی در شیراز

·         خرید روتختی در تبریز

·         خرید روتختی در اصفهان

·         خرید روتختی در اهواز

لازم است وقتی آزاد داشته باشید و دانش خرید این محصولات را هم داشته باشید چرا که ممکن است فکر کنید با دست کشیدن بر روی یک محصول می توانید کیفیت یا مرغوبیت آن را تشخیص دهید اما به هیچ وجه این چنین نیست، الان پارچه های میکرو یا براش در بازار هستند که به هیچ عنوان با دست کشیدن بر آن متوجه تفاوتش با پارچه طبیعی نمی شوید اما باید بدانید تمام پلی استر هستند پس اگر با نام روتختی ترک یا روتختی ارزان یا روتختی حراج برخورد کردید همان لحظه اول فریب نخورید؛ کمی تحقیق و پرس و جو کنید تا پول خود را از دست ندهید ….

خرید روتختی آنلاین بهتر است یا حضوری؟

بی شک خرید روتختی ، ملحفه و محصولات کالای خواب کار جذاب و هیجان انگیزی است اما این خرید علاوه بر این که سلیقه ایست باید به اولویت های خود از قبیل قیمت، تخصص فروشگاه ، اعتبار آن و کیفیت و دقت در دوخت و خدمات پس از فروش نیز توجه کنید که گاهی پیدا کردن همه این خصوصیات در یک مغازه نیاز به هفته ها گشت وگذار دارد.
ممکن است خرید از یک فروشگاه همه کاره آنلاین همچون دیجی کالا را هم از سر بگذرانید اما تجربه نشان می دهد انجام خرید های تخصصی از یک فروشگاه عمومی اصلا نتیجه خوبی در پی نخواهد داشت، همانطور که شما اگر به دنبال یک مسواک مرغوب و مناسب برای دندان خود باشید به جای سوپر مارکت محل داروخانه را ترجیح می دهید …

سایت فروشگاه خرید روتختی سپارشی

فروشگاه تخصصی روتختی سپارشی – متفاوت ترین تجربه خرید آنلاین:

بی شک خرید روتختی از یک فروشگاه اینترنتی معتبر چالش بزرگی است. قیمت روتختی ، جنس و نوع روتختی، رنگ روتختی، سایز مناسب  روتختی و طرح روتختی لازم است به دقت انتخاب بررسی و انتخاب شوند تا شما در پایان یک خرید اینترنتی لذت بخش را تجربه کنید.

چرا سپارشی؟

تقریبا با همه عوامل مهم و تاثیر گذار هنگام خرید روتختی آشنا شدید؛ پس از مشاهده نماد سایت در هر حوزه کاری که نشانه اخذ مجوز های لازم برای فعالیت آنلاین است به ترتیب …

·         کالکشنی متفاوت و منحصر به فرد:

آلبوم محصولات اختصاصی با بیش از ۶۰ طرح منحصر به فرد از محصولات کتان یا مخمل ابریشم

آلبوم روتختی ساده تمام کتان با بیش از ۳۰ تم رنگی و محصولات خاص پرایم و سوپریم با ظاهری کاملا خاص و کیفیت بالا

آلبوم روتختی هتلی با بیش از ۲۰ طرح مجزا و با کیفیت تمام نخ و پنبه ای

·         نوع محصول را خودتان انتخاب کنید (لحاف روتختی ، کاور لحاف روتختی):

برای اولین بار در کشور انتخاب محصولات بصورت سرویس کاوری (سرویس ملحفه بدون لحاف) و سرویس لحاف (روتختی همراه با لحاف متصل) برای همه محصولات در دسترس است.

·         سایز مناسب را انتخاب و به تعداد تکه ها دقت کنید:

انتخاب محصول برای همه سایز های تخت شامل نوجوان ، یکنفره، یک و نیم و دونفره

·         پیگیری سفارش آنلاین شما:

پس از خرید روتختی یک کد برای شما پیامک می شود که کد پیگیری سفارش شماست.

·         مشاوره تخصصی:

۲۴حداکثر ساعت پس از ثبت سفارش شما کارشناس ما با شما تماس خواهند گرفت تا از انتخاب درست شما مطمئن و سفارش شما را نهایی کنند.

آدرس سایت:

https://separeshi.com/

نظرات