عکس و بیوگرافی زیبا بنماران بازیگر نقش نرگس در سریال گیلدخت و همسر و پسرش

0

عکس و بیوگرافی زیبا بنماران بازیگر نقش نرگس در سریال گیلدخت و همسر و پسرش

زیبا بنماران بازیگر و کارگردان و مجری بوده که سابقه بازی در سریال گیلدخت در نقش نرگس را در کارنامه دارد و یکی از نقش های اصلی را بر عهده دارد. زیبا بنماران از سال ۱۳۷۰ کار در رادیو را به عنوان صداپیشه و مجری در تلویزیون آغاز کرد. در ادامه بیوگرافی زیبا بنماران بازیگر نقش نرگس در سریال گیل دخت کیست بیوگرافی و عکس و اینستاگرام و تصاویر چهره واقعی و بدون گریم و سوابقش را در این صفحه بخوانید.

عکس و بیوگرافی زیبا بنماران بازیگر نقش نرگس سریال گیلدخت

بازیگر نقش نرگس در سریال گیلدخت

بازیگر نقش نرگس در سریال گیلدخت کیست

زیبا بنماران بازیگر نقش نرگس در سریال گیلدخت ازدواج کرده و یک پسر به نام ایلیا دارد. او در سریال های رهایی و کیمیا بازی کرده و اکنون در سریال گیلدخت در نقش نرگس بازی کرده است. او پیش از این در برنامه کودک و نوجوان به عنوان مجری و عروسک گردان حضور داشت.

او در ۳۰ خرداد سال ۱۳۸۱، در برنامه ی “به خانه بر می گیردیم” با معرفی برنامه ی رنگین کمان، اجرای اولین برنامه کودک خود را به صورت زنده در شبکه ی تهران تجربه نمود. در این برنامه وی به نام هنری “خاله زیبا” شهرت یافت.

وی در برنامه رنگین کمان با اولین عروسک این برنامه به نام “جان بِرار” به روی آنتن رفت و پس از آن عروسک های دیگری همچون “چِرا”، “چیِه”، “چِطور”، “پَنگول” و غیره نیز به همراه زیبا در برنامه حضور پیدا کردند.

«زیبا بنماران» مجری، نویسنده، گوینده. بازیگر تئاتر و تلویزیون متولد دهه ۶۰ در تهران است.

او در آثاری چون رنگین‌ کمان و تن تن کارتون شبکه تهران به عنوان عروسک گردان و مجری حضور داشته و نام خاله زیبا مجری برنامه رنگین کمان شبکه پنج به شهرت رسید. از دیگر فعالیت های زیبا بنماران بازی در سریال‌های «رهایی»، «کیمیا»، «گیتا مهر»، «نون و پنیر و پسته»، «موج» و .. را می توان نام برد.

بیوگرافی زیبا بنماران بازیگر نقش نرگس در سریال گیلدخت

سوابق بازیگری

خانم بنماران کار حرفه ای را از سال ۱۳۷۰ در رادیو به عنوان صداپیشه آغاز کرد و از سال ۱۳۷۲ وارد عرصه گزارشگری در تلویزیون شد. اما اوج شهرت ایشان با برنامه رنگین کمان شبکه پنج بود. او با نام خاله زیبا در برنامه عروسکی رنگین کمان با عروسک چرا مشهور شد.

وی در برنامه رنگین کمان با اولین عروسک این برنامه به نام جان بِرار به روی آنتن رفت و پس از آن عروسک های دیگری همچون چرا، چیه، چطور، پنگول و غیره نیز به همراه زیبا در برنامه حضور پیدا کردند.

زیبا بنماران همچنین در سریال های گیلدخت، کیمیا، رهایی، موج، نان و پنیر و پست و … نیز به عنوان بازیگر حضور داشته است.

زیبا بنماران در سریال گیلدخت

زیبا بنماران در سریال گیلدخت

سریال گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی می باشد که پخش خود را به صورت هفتگی از ۱۹ آبان از شبکه یک آغاز کرد. در این سریال بازیگران زیادی از چهره های قدیمی و جدید ایفای نقش میکنند. یکی از نقش های این سریال یعنی نقش نرگس را زیبا بنماران ایفا میکند.

سریال «گیلدخت» سریال گیلدخت توسط مجید اسماعیلی کارگردانی شده و مجموعه ای عاشقانه، تاریخی و درام می باشد که این روزها از شبکه یک سیما در حال پخش است. گیلدخت دارای مخاطبان زیادی است و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

اسم واقعی بازیگر نقش نرگس در سریال گیلدخت

سریال گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، یکی از مجموعه های تاریخی و عاشقانه در سال ۱۴۰۱ است که از ۱۹ آبان ماه به روی آنتن شبکه یک سیما رفت. زیبا بنماران بازیگر نقش نرگس در سریال گیلدخت می باشد.

این سریال در زمان قاجار روایت می شود و زندگی اسماعیل و گلنار را به تصویر می کشد که در میان هیاهو و مهلکه های قاجار، عاشق یکدیگر شده اند.

بازیگر نقش نرگس در سریال گیلدخت کیست ؟ بیوگرافی زیبا بنماران و عکس های بدون گریم

بازیگر نقش نرگس در سریال گیلدخت کیست ؟ بیوگرافی و عکس های بدون گریم

نظرات