بیوگرافی حسین نوری کشتی گیر از شروع کشتی تا خداحافظی + عکس های جدید و سوابق

0

بیوگرافی حسین نوری کشتی گیر از شروع کشتی تا خداحافظی + عکس های جدید و سوابق

حسین نوری : زادهٔ ۱۳ مرداد ۱۳۶۹ در زنجان کشتی گیر فرنگی‌ کار تیم ملی ایران است. در ادامه به معرفی و بیوگرافی حسین نوری کشتی گیر و همسرش با عکس و سوابق کشتی از شروع تا خداحافظی از کشتی همراه با علت خداحافظی حسین نوری از کشتی در زندگینامه و زندگی شخصی و ورزشی ایشان در مجله حرف تازه میخوانید.

حسین نوری

بیوگرافی حسین نوری کشتی گیر فرنگی کار و همسرش

حسین نوری زادهٔ ۱۳ مرداد ۱۳۶۹ در زنجان کشتی‌گیر فرنگی‌کار تیم ملی ایران است. او که دارای قد ۱٫۸۰ است، دارنده ۳ عنوان قهرمانی کشتی فرنگی،  نشان برنز مسابقات قهرمانی جهان و مدال طلای بازی‌های آسیایی در سال ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ بوده است.

حسین نوری فرنگی کار ایرانی در دیماه ۱۴۰۱ از دنیای کشتی خداحافظی کرد.

بیوگرافی حسین نوری کشتی گیر فرنگی کار و همسرش

سوابق ورزشی

حسین نوری، مدال برنز مسابقات جهانی ۲۰۱۷ پاریس، مدال طلای بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ را در کارنامه دارد و قهرمان کشتی فرنگی آسیا در سال ۲۰۱۸ و .. از جمله شاخص ترین دستوردهای این کشتی گیر فرنگی کار کشورمان است.

ازدواج و همسر حسین نوری کشتی گیر فرنگی کار

از زندگی شخصی و وضعیت ازدواج و همسرش اطلاعی در دست نیست.

ازدواج و همسر حسین نوری کشتی گیر

مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۷

آقای حسین نوری در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۷ برابر کانگ از کره جنوبی با امتیاز ۶ بر صفر، برابر فی پنگ از چین با امتیاز ۵ بر ۲ و در مقابل عظمت کاستوبایف از قزاقستان با نتیجهٔ ۳ بر ۲ پیروز شد و به رقابت نهایی راه یافت. وی در دیدار پایانی با نتیجهٔ ۴ بر ۲ آتسوشی ماتسوموتو از ژاپن را شکست داد و صاحب نشان طلای قهرمانی آسیا شد.

بیوگرافی حسین نوری کشتی گیر از شروع کشتی تا خداحافظی + عکس های جدید و سوابق

مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷

در سال ۲۰۱۷ توانست با برتری برابر رقیبان خود در آزمون‌های انتخابی تیم ایران جواز حضور در مسابقات قهرمانی کشتی جهان ۲۰۱۷ را بدست آورد. او در مسابقات جهانی نخست با نتیجهٔ ۷ بر ۵ برابر ایویداس استانکویچیوس از لیتوانی به پیروزی رسید و سپس با حساب ۳ بر یک از سد اریک اپس، نفر پنجم اروپا از استونی گذشت و راهی یک‌چهارم نهایی شد. نوری در این مرحله به مصاف ویکتور لورینس، دارندهٔ مدال برنز ۲۰۱۴ جهان، قهرمان ۲۰۱۷ اروپا و نفر پنجم المپیک ریو ۲۰۱۶ از مجارستان رفت و ۶ بر ۴ پیروز شد و به نیمه‌نهایی رسید. نوری در نیمه‌نهایی ۴ بر یک مغلوب دنیس کودلا از آلمان شد و برای کسب مدال برنز در دیدار رده‌بندی به مصاف اسلام عباس‌اف از آذربایجان رفت و با برتری ۴ بر صفر به این مدال دست یافت.

مدال طلای قهرمانی آسیا و جهان ۲۰۱۸

در سال ۲۰۱۸، حسین نوری در رقابت‌های دستهٔ وزنی ۸۷ کیلوگرم قهرمانی آسیا در بیشکک پس از استراحت در دور نخست توانست در نخستین مبارزهٔ خود ۴ بر صفر هشام الطالبی از عراق را مغلوب کند و سپس با نتیجهٔ ۵ بر صفر فی پنگ از چین را از پیش رو برداشت و راهی دیدار پایانی شد و در پایان این دیدار با حساب ۳ بر صفر ماساتو سومی نمایندهٔ ژاپن را مغلوب کرد و برای بار دوم قهرمان آسیا شد

همچنین نوری در قهرمانی جهان ۲۰۱۸ که در بوداپست برگزار می‌شد به عنوان نمایندهٔ ایران شرکت کرد. وی توانست ابتدا رامی هیتانیمی از فنلاند را با امتیاز فنی عالی (۹ بر صفر) و اریک اپس از استونی را با نتیجهٔ ۵ بر صفر شکست دهد اما در رقابت سوم خود مقابل ژان بلنیوک قهرمان جهان و دارندهٔ مدال نقره المپیک تابستانی ۲۰۱۶ از اوکراین ۴ بر ۲ شکست خورد و با توجه به راهیابی این حریف اوکراینی به دیدار پایانی، نوری شانس کسب نشان برنز را به دست آورد اما در دور شانس مجدد با حساب ۷ بر ۵ مقابل آرتور شاهینیان، نمایندهٔ ارمنستان شکست خورد و نتوانست به مدال برنز دست پیدا کند.

عکس های حسین نوری کشتی فرنگی

مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹

نوری در سال ۲۰۱۹ در چارچوب مسابقات قهرمانی آسیا و در دستهٔ ۸۷ کیلوگرم به میدان رفت. وی در راه دفاع از عنوان قهرمانی ابتدا فی پنگ از چین را با نتیجهٔ ۳ بر یک مغلوب کرد و سپس در دومین مبارزه ماتسو سومی از ژاپن را با نتیجهٔ ۴ بر ۲ از پیش رو برداشت و به مرحلهٔ نیمه نهایی گام نهاد. نوری در این مرحله در یک رقابت نزدیک ۳ بر یک رستم آساکالوف ازبکستانی را شکست داد و با برتری ۲ بر صفر در رقابت پایانی مقابل سونیل کومار از هند، برای سومین سال متوالی به مدال طلای این رقابت‌ها دست یافت.

سوابق حسین نوری

پیج اینستاگرام حسین نوری کشتی گیر فرنگی کار

(@hossein.nouri110)

خداحافظی حسین نوری نفر سوم جهان از دنیای کشتی

“حسین نوری” دارنده‌ مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان در دی ماه ۱۴۰۱ از دنیای کشتی خداحافظی کرد. او پس از شکست در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور به عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی، از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

خداحافظی حسین نوری از کشتی

علت خداحافظی حسین نوری

نوری در دور نخست رقابت‌های قهرمانی کشور مقابل چمن گلی شکست خورد و بعد از این باخت از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد. نوری در حالی که اشک از چشمانش جاری شده بود، بر روی دوش امیر قاسمی منجزی فرنگی کار سنگین وزن خوزستانی دور افتخار زد و از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.

اینستاگرام حسین نوری

افتخارات

قهرمانی کشتی جهان

مدال برنز – جایگاه سوم پاریس ۲۰۱۷ ۸۵ ک‌گ

بازی‌های آسیایی

مدال طلا – جایگاه اول جاکارتا ۲۰۱۸ ۸۷ ک‌گ

قهرمانی کشتی آسیا

مدال طلا – جایگاه اول دهلی نو ۲۰۱۷ ۸۵ ک‌گ
مدال طلا – جایگاه اول بیشکک ۲۰۱۸ ۸۷ ک‌گ
مدال طلا – جایگاه اول شی‌آن ۲۰۱۹ ۸۷ ک‌گ

جام جهانی

مدال طلا – جایگاه اول شیراز ۲۰۱۶ ۸۵ ک‌گ
مدال برنز – جایگاه سوم آبادان ۲۰۱۷ ۸۵ ک‌گ

 

نظرات