مدل های جدید پیراهن مجلسی زنانه و دخترانه قرمز رنگ سال ۲۰۲۳

0

پیراهن مجلسی زنانه قرمز : وجود یک پیراهن مجلسی قرمز در کمد لباس هر خانمی، یک نیاز ضروری است. انتخاب این لباس و تیپ مناسب برای مهمانی آن‌قدرها هم که به نظر می‌رسد کار سختی نیست. به این جهت ما مجموعه مدل های شیک این پیراهن مجلسی قرمز رنگ سال همراه راهنمای خرید را برای شما اماده کرده ایم. همراه ما باشید.

پیراهن مجلسی زنانه قرمز

مدل های جدید پیراهن مجلسی زنانه و دخترانه قرمز رنگ سال ۲۰۲۳

نکات مهم خرید پیراهن مجلسی :

دقت به فرم بدن :  اندام سیبی؛ در اندام سیبی شکل، شانه، سینه و به طور کلی بالاتنه، بزرگ‌تر و حجیم‌تر از قسمت باسن و پا است. گلابی؛ در این اندام، نیمه‌ی پایینی بدن بزرگ‌تر از نیمه‌ی بالایی است و قسمت باسن و پا، بزرگ‌تر است.  ساعت شنی؛ اندامی که نیمه‌ی بالایی و پایینی بدن کاملا با یکدیگر متناسب هستند و با یک کمر باریک از هم جدا می‌شوند.   مستطیلی؛ در این اندام فریم اصلی بدن باریک بوده و انحنای زیادی ندارد. سرشانه‌ها صاف و در یک راستا با کمر و باسن هستند. اندام توت فرنگی؛ در این اندام سرشانه‌ها پهن هستند و حجم بیشتری نسبت به قسمت‌های دیگر بدن دارند.

اگر مطمئن نیستید که در کدام دسته قرار می‌گیرید، مدل‌هایی را انتخاب کنید که ریسکی نباشند؛ مانند یقه‌ی هفت یا دامن فون.

پیراهن مجلسی زنانه قرمز رنگ سال

راهنمای خرید

توجه به سایز : معمولا برای بیشتر خانم‌ها، چیزی به نام سایز استاندارد وجود ندارد؛ زیرا ممکن است بالاتنه و پایین‌تنه‌ی شما سایز متفاوتی داشته باشند. بنابراین اگر لباستان را آماده می‌خرید، با ایجاد تغییرات، می‌توانید آن را اصلاح کنید. در حین خرید، لباسی را انتخاب کنید که نزدیک‌ترین انتخاب به سایز شما باشد. برای لباس مجلسی هرگز لباسی گشادتر یا تنگ‌تر از سایز خودتان نخرید؛ زیرا ظاهر کلی شما را خراب خواهد کرد.

پیراهن مجلسی دخترانه قرمز

توجه به مد :  این مدل های زیر همیشه روی مد هستند.
یقه‌ی دلبری؛ یقه‌ی دلبری انحنای بسیار زیبایی در قسمت بالای سینه ایجاد می‌کند. این یقه می‌تواند دکلته یا با حلقه باشد.  یقه‌ی هفت؛ یقه‌ی هفت یک انتخاب کلاسیک است که همیشه پرطرفدار بوده و باقی می‌ماند. ویژگی اصلی این یقه این است که می‌توانید آن را با آیتم‌های مختلفی ست کنید و همچنین سبک استایل خود را با آن تغییر دهید. دامن‌های فون و راسته؛ این مدل دامن برای همه‌ی خانم‌ها مناسب است. همچنین دامن‌های راسته برای هر فرم بدنی زیبا و کاملا فیت به نظر می‌رسند.

پیراهن دخترانه

بهترین پارچه :

برخی پارچه‌ها مانند ساتن آمریکایی، حالت خشک‌تری دارند و برای لباس‌هایی که می‌خواهید کمی پف داشته باشند، بسیار مناسب هستند. در عوض بعضی از پارچه‌ها مانند کرپ یا ابریشم، نرم و صاف هستند و حالت افتادگی دارند. در هنگام انتخاب پارچه، در نظر گرفتن قد و وزنتان، اهمیت زیادی دارد. اگر به طور کلی لاغر اندام هستید، انتخاب پارچه‌ای که به شما بچسبد، شما را لاغرتر نشان می‌دهد و همچنین اگر اندام پری دارید، انتخاب پارچه‌ای که خشک باشد و لباسی که پف داشته باشد، شما را حجیم‌تر نشان می‌دهد.

پیراهن بلند مجلسی زنانه

استایل پیراهن مجلسی قرمز :

پیراهن قرمز را میتوانید با کفش های مشکی، طلایی، کرمی و قرمز ست کنید و استایل شیکی به خود ببخشید. حتی تصور اینکه لباس قرمز را با کفش بنفش ست کنید خنده دار است پس در ست کردن لباس و کفش حسابی دقت کنید.

ست پیراهن مجلسی

به دنبال جواهراتی با سنگ قرمز باشید :

لعل یا یاقوت، از جمله سنگ‌هایی به شمار می‌روند که در عین خاص و کلاسیک بودن، در همراهی با ظاهر مدرن بانوان نیز به هیچ عنوان کم نمی‌گذارند. رنگ‌های نزدیک به مسی، جلوه‌ای ویژه و غافلگیر کننده ایجاد می‌کنند.

پیراهن کوتاه مجلسی

قیمت پیراهن مجلسی

مدل های شیک پیراهن مجلسی قرمز

کفش مناسب پیراهن مجلسی قرمز

همراه ما باشید

نظرات