علت بیماری ناگهانی ستاره سادات قطبی مجری از زبان خودش و واکنش ها را ببینید

0

علت بیماری ناگهانی ستاره سادات قطبی مجری از زبان خودش و واکنش ها را ببینید

بیماری ستاره سادات قطبی مجری چیست؟ و چه بیماری دارد ماجرای بیماری سخت ستاره سادات قطبی +عکس پست اینستاگرامی ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون نشان از بیماری سخت او می دهد و طرفداران و دوستانش را نگران کرده است. اما بیماری چیست و علت بیماری آن چه م تواند باشد که اینروزها خبر بیماری ستاره سادات قطبی در شبکه های اجتماعی داغ شده است.

بیماری ستاره سادات قطبی مجری

بیماری ستاره سادات قطبی مجری

ستاره سادات قطبی مجری تلویزیون در آذر ماه ۱۴۰۱ راز خود درباره بیماری سختش را فاش کرد و در پست جدید اینستاگرامی از بیماری خود نوشت و توضیحاتی را ارائه کرد. این خانم مجری با انتشار عکسی از داروهای خود نوشت: «اینا شام و ناهار من هستند.»

او سپس با انتشار متنی از درد و بیماری خود گفت و نوشت:

امروز لبخند و گریه منو دیدید. مجبورم به خاطر شماها و بچه ها بخندم.

حالم اصلا خوب نیست قربونتون برم. خیلی برام دعا کنید. خییلی. دعا کنید خلاص بشم از این همه….

خدا درد رو میده درمونش هم میده اما اگه نخواد تا آخر عمر بهت هدیه اش میکنه.

امشب من برای همه تون طلب عافیت می‌کنم. شما هم برای من.

میگن تا دیر نشده به کسی که دوستش داری بگو دوستت دارم. تا دیر نشده بگم بهتون که خیییلی دوستتون دارم.

شبتون بخیر رفقا

علت بیماری ناگهانی ستاره سادات قطبی مجری از زبان خودش و واکنش ها را ببینید

این مجری جوان تلویزیون که فعالیت زیادی در شبکه‌ های اجتماعی و اینستاگرام فعالیت زیادی دارد و اوقات بیکاری را به درددل با فالورهایش می گذراند و استوری های روزمگی خود را به اشتراک می گذارد، در استوری خود عکسی منتشر کرد که در آن مقدار زیادی دارو شامل آمپول و سرم به چشم می‌خورد و نوشت: «اینا شام و ناهار من هستند.»

او پیش از این هم اشاره‌ای هرچند گذرا به حال جسمی بد خود کرده اما به جزئیات آن نپرداخته بود. پست غمگین و حال و روز او طرفداران و دوستانش را نگران کرده است.

ماجرای بیماری ستاره سادات قطبی مجری از زبان خودش و واکنش ها را ببینید

معرفی مختصر

ستاره سادات قطبی همسر دوم شهرام شکیبا، مجری معروف تلویزیون است. او که یک پسر از شهرام شکیبا دارد، در محرم ۱۴۰۱ دوباره مادر شد و  یک پسر به دنیا اورد که نامش حسین است .او یک پسر از همسر اولش به نام امیرعلی دارد. او برای دومین بار در سال ۱۳۹۳ در سن ۲۸ سالگی با شهرام شکیبا ازدواج کرد که ۱۴ سال از او بزرگتر است. شهرام شکیبا در آن زمان ۴۲ سال سن داشت. ماحصل این ازدواج دو پسر به نام‌های صدرا و حسین است. همسر سابق شهرام شکیبا مهسا ملک مرزبان بود. ازدواج آقای شکیبا با او در سال ۸۵ به جدایی ختم شد. ماحصل این ازدواج نیز یک پسر به نام علی است.

نظرات