اسپیکر سقفی و کاربرد ان

0

امروزه اسپیکر ها طرفداران زیادی دارند، از پر فروش ترین ان می توان به اسپیکر سقفی اشاره کرد. این اسپیکر با توجه حجم کمی که مصرف می کند بسیار در میان مصرف کنندگان محبوب شده، بلند گو سقفی بسیار پر کارد بوده و درمکان هایی همچون، رستوران ها، بانک ها، مجتمع های تجاری و بیمارستان ها استفاه می شوند. اسپیکر سقفی بخاطر کیفیت خوب و به صرفه بودن ان با توجه به زمان کمی که وارد بازار شده توانسته به سرعت جایگزین بلند گو های بزرگ شود. دراین متن به شما کمک می کنیم تا بیستر با بلندگوسقفی و کاربرد ان اشنا شوید.

اسپیکر سقفی

انواع اسپیکر سقفی

اسپیکر سقفی به دو نوع تقسیم می شود که عبارت است از:

  1. بلند گو سقفی توکار
  2. بلند گو سقفی روکار

بلند گو سقفی توکار: اسپیکر سقفی توکار به شکل های مختلفی عرضه می گردد، که بسیار نصب اسانی دارند، انها به وسیله گیره ای مخصوص درون سقف چسبیده  و قابل دید نیستند، می توان گفت این نوع از معروف ترین بلنگو های سقفی بشمار می ایند. کیفیت ان ها بسیاربالا و صدای استانداردی دارند.این نوع اسپیکر سقفی برای تمامی سقف ها مناسب است حتی می توانید در سقف های کاذب هم ان هارا نصب کنید. برای خرید اسپیکر سقفی توکار باید به سقف محل مورد نظر توجه کنید، بعضی سقف ها امکان نصب این نوع بلند گو را ندارند باید به ارتفاع بلند گو هم دقت بشود.

اسپیکر سقفی

بلند گو سقفی رو کار: از انواع دیگر اسپیکر های سقفی می توان به این نوع اشاره کرد. این بلندو گو برای مکان هایی که امکان سوراخ کردن سقف و نصب بلندگو توکار نیست، بسیار مناسب است. این بلند گو برای مکان هایی همچون، استخر، یا سرویس بهداشتی مناسب است.

مزایا بلند گو سقفی

از مزایا بلندگو سقفی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • نصب ان بر سقف: اگر اتاق یا محیط کوچکی دارید ولی قصد خرید سیستم صوتی را دارید این نوع بلندگو بهترین انتخاب شما خواهد بود، شما می توانید با خرید این نوع بلندگو از فضای اتاق خود استفاده کامل را ببرید.
  • کابل کشی: در این نوع محصول نیازی نیست به فکر جمع کردن سیم و کابل ها بر روی زمین باشید، کابل های این سیستم بر روی سقف جا گرفته و قابل مشاهده نیست.
  • ضد اب و اتش: اگر بلندگو سقفی را برای مکان هایی که مثل، استخر یا سونا خریداری میکنید همچون اگر مکان مورد نظر دمای بالایی دارد و احتمال اتش سوزی ان است، بهتراست نوع ضد اب و ضد حریق ان را خریداری کنید.
  • تمامی بلندگو های سقفی با توری مخصوص در بازار عرضه می شوند، شما برای زیبایی می توانید با توجه به رنگ دلخواه خود ان توری ها را عوض کرده و رنگ مورد علاقه خود را جای گزین کنید. توری اسپیکر سقفی به ۲ نوع تقسیم می شود:
  • توری معمولی: در این نوع توری بدنه اسپیکر مشخص است.
  • توری فریم لس: در این نوع بدنه بلندگو مشخص نبوده و تور کاملا ان را می پوشاند که قابلیت مگنتی دارند به راحتی باز و بسته می شوند.

اسپیکر سقفی

حرف اخر

در این مقاله با انواع اسپیکرسقفی، مزایا و کاربرد ان اشنا شدین، حال شما می توانید با توجه نیاز خود ان را خریداری کنید. سایت فروشگاه انلاین می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد. می توان برای اشنایی کامل با انواع باند های سقفی و کارایی انها سایت بانی باند که سایتی با کیفیت و معتبر است مراجعه کرده و اطلاعات خود را برای خرید کامل و تصمیم نهایی را بگیرید.

نظرات