در سفر به شیراز، کدام هتل را انتخاب کنیم؟

0

شیراز، شهر شعر و ادب ایران با جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی خاص خود همواره محبوب دل گردشگران داخلی و خارجی بوده است. از سوی دیگر وجود امکانات و خدمات رفاهی مطلوب، هتل‌های لوکس و مدرن، سنتی و اقتصادی، سفر را برای همه افراد با سلیقه‌ها و خواسته‌های متفاوت، آسان کرده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر به فکر برنامه‌ریزی برای سفر به این شهر زیبا هستید، حتما این مطلب را دنبال کنید تا با محبوب‌ترین هتل های شهر شیراز از دیدگاه مسافران آشنا شوید.

 معرفی هتل های شیراز

هتل بزرگ شیراز؛ یک کشتی در آستانه دروازه‌ قرآن

هتل بزرگ شیراز ، یک هتل پنج ستاره در ورودی شمالی شهر شیراز و در نزدیکی دروازه قرآن، با نمایی از یک کشتی مجلل، نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. معماری خاص این هتل با پنجره‌های سرتاسری بزرگ، منظره‌ای سحرانگیز از شهر را برای شما به ارمغان می‌آورد. موقعیت مکانی هتل نیز دسترسی به فرودگاه و جاذبه‌های گردشگری شهر را برای شما آسان‌تر کرده است. البته اگر با وسیله‌ نقلیه‌ شخصی خود عازم شیراز هستید، باید بدانید که پارکینگ سرپوشیده‌ و چهار طبقه هتل در انتظار شما خواهد بود.

ممکن است از آن دسته مسافرانی باشید که دوست دارند در سفر غذاهای متنوع را در رستوران‌های لوکس تجربه کنند. در اینصورت هتل بزرگ برای شما بهترین گزینه است. رستوران‌های هتل با غذاهای ایتالیایی، ایرانی و دریایی در کنار معماری شیک و منحصر به ‌فرد خود و چشم‌انداز پانوراما از شهر شیراز پذیرای شما هستند. به علاوه این سرآشپزهای حرفه‌ای هستند که مجموعه‌ جذاب و متنوعی از غذاها را برای شما سرو می‌کنند.

معرفی هتل های شیراز

هتل هما شیراز

هتل ۵ ستاره هما که یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شیراز است، در سال ۱۳۵۱ کار خود را آغاز کرده و در سال ۱۳۹۵ نیز مورد نوسازی قرار گرفته است. این هتل ۸ طبقه که ۲۳۲ باب اتاق و سوئیت دارد، در یکی از بهترین مناطق شیراز و در مجاورت بوستان آزادی و رودخانه قرار گرفته و از هوایی دلپذیر برخوردار است. این هتل که زیرمجموعه گروه هتل‌های بین المللی هما است، چشم اندازی دیدنی به کوه‌های بلند اطراف و باغ زیبای مجاور خود دارد.

واحدهای هتل هما شامل اتاق‌های استاندارد، رویال و دوتخته هما کلاس می‌شوند که دلباز بوده و از نورپردازی زیبا، ترکیب سبک کلاسیک و مدرن و چشم‌اندازی فوق العاده برخوردار هستند. در این واحدها امکاناتی مانند ماهواره، میز آرایش، صندوق امانات، حمام مجهز به دوش و وان، چای ساز، سشوار، سيستم كارت كليد الكترونيكي درب‌ها و امكان دسترسي رايگان به اينترنت تعبیه شده است.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های اقامت در هتل، دسترسی خوب به دیدنی‌های شیراز از جمله باغ ارم، باغ پل صفا، باغ جهان‌نما و آرامگاه حافظ است. ضمن اینکه ارگ کریمخان، حرم شاهچراغ، مجموعه وکیل و باغ‌های نارنجستان و عفیف آباد در حدود ۵ کیلومتری هتل هما قرار گرفته‌اند. اگر با هواپیما یا اتوبوس به شیراز سفر کرده و در این هتل اقامت دارید؛ باید بدانید که فرودگاه شیراز تنها ۲۰ دقیقه و ترمینال مسافربری هم ۷ دقیقه با شما فاصله دارد.

هتل کریم خان شیراز

اگر می‌خواهید ترکیبی از سنت و مدرنیته را داشته باشد، حتما هتل کریم خان شیراز را در گزینه‌های خود قرار دهید. این هتل ۴ ستاره در آبان ماه سال ۱۳۹۲ افتتاح شده است. این مجموعه ۵۱ واحد اقامتی شامل اتاق دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته، سوئیت دو تخته و سوئیت چهار تخته جهت رزرو دارد. این واحدها از امکانات مجهزی همچون یخچال، تلویزیون، آنتن مرکزی، سرویس بهداشتی فرنگی، مینی‌بار، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، پاور سوئیچ، خشکشویی، تاکسی سرویس، خانه‌داری ٢٤ ساعته، اینترنت در لابی، تهویه مطبوع، آسانسور، کافی‌شاپ، غرفه صنایع دستی و پارکینگ، سالن ماساژ و دیزی‌سرا برخوردار هستند.

هتل کریم خان موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد. به راحتی می‌توانید از زندیه، شاهچراغ، حافظیه، سعدیه، باغ ارم و مراکز خرید بازدید کنید.

هـتل پارس شیراز

هتل پارس شیراز https://jainjas.com/hotel_shiraz-pars که یکی از مجلل‌ترین هتل‌های شیراز است، از سال ۱۳۸۱ کار خود را در خیابان کریم خان شروع کرده است. این هتل بین المللی به شکل دو برج در کنار هم قرار گرفته که از ۹ طبقه و ۱۸۹ باب اتاق و سوئیت تشکیل شده‌اند. هتل پارس در مرکز شهر واقع شده است. دسترسی آسان به مراکز تفریحی و تجاری، تسهیلات مدرن اتاق‌ها و سوئیت‌ها، برخورداری از پرسنل آموزش دیده و معماری زیبای آن، مهمانان بیشماری را به رزرو این هتل ترغیب می‌کنند.

اتاق‌های دو تخته دبل و توئین و سوئیت‌های هتل، امکاناتی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند که اقامتی لوکس را برایشان رقم می‌زند. برای نمونه در تمام این واحدها صبحانه رایگان، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، یخچال، مینی‌بار، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام و حتی میز آرایش و مطالعه به چشم می‌خورد. ضمن اینکه اتاق‌ها و سوئیت‌ها اینترنت رایگان، صندوق امانات الکترونیک و چای ساز در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند.

هتل پارس در یکی از بهترین خیابان‌های شیراز قرار گرفته که دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد. می‌توانید پیاده راه بلوار زیبای چمران را در پیش گرفته و در ۱۰ دقیقه به باغ زیبای ارم برسید. نزدیکی هتل به ارگ کریم خان، مسجد و بازار وکیل هم باعث می‌شود تا در وقت خود صرفه جویی شود. هر چند که از هتل تا تخت جمشید یک ساعتی فاصله دارید؛ اما مسافت شما تا دیدنی‌های مهم شهر مانند آرامگاه حافظ و سعدی، مسجد نصیرالملک، دروازه قرآن، آرامگاه خواجوی کرمانی، باغ دلگشا و باغ جهان نما فقط ۱۵ دقیقه خواهد بود. بالاخره اینکه فاصله ترمینال مسافربری و فرودگاه شیراز از هتل هم به ترتیب، ۸ و ۲۱ دقیقه خواهد بود.

معرفی هتل های شیراز

چگونه هتل‌های شیراز را آنلاین رزرو کنید؟

این روزها، رزرو آنلاین هتل گزینه بسیار خوبی به شمار می‌رود. زیرا لیست کامل هتل‌های شهر شیراز به همراه مشخصات کامل آن‌ها در اختیار شما قرار دارد. از این رو به راحتی می‌توانید هتل‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین گزینه را انتخاب نمایید. برای نمونه اگر به سایتی همچون جااینجاس jainjas.com مراجعه کنید، می‌بینید که در صفحه هر هتل، آدرس، تصاویر، موقعیت مکانی در نقشه، فاصله از نقاط مهم گردشگری، لیست اتاق‌ها، قیمت، قوانین، نظر کاربران و امکان رزرو آنلاین با تخفیف وجود دارد. بدین ترتیب با اطمینان کامل، هم بهترین گزینه را انتخاب کرده‌اید و هم در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی نموده‌اید.

نظرات