جدیدترین مدل های بلوز آستین کوتاه زنانه قرمز رنگ سال ۲۰۲۳

0

بلوز آستین کوتاه زنانه قرمز : بلوز زنانه آستین کوتاه  یکی از مهم‌ترین قسمت‌های کمد خانم‌ها محسوب می‌شود. مخصوصا در فصول گرم سال. بدین جهت ما مجموعه مدل های این نوع لباس همراه راهنمای خرید را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

بلوز آستین کوتاه قرمز

جدیدترین مدل های بلوز آستین کوتاه زنانه قرمز رنگ سال ۲۰۲۳

نکات مهم خرید بلوز زنانه :

سایز : مسئله‌ی اندازه در مدل‌های مختلف بلوز، متفاوت است. در بعضی بلوزها مانند تونیک، لباس‌های اور سایز یا تیشرت‌ها به دلیل فرم و قالب بلوز، اندازه متفاوت است و نمی‌توان یک اندازه برای همه‌ی مدل‌ها در نظر گرفت. اما می‌توان گفت یکی از نشانه‌های لباسی که متناسب با اندازه‌ی شما است، نحوه‌ی بسته شدن درست دکمه‌های لباس (در صورت داشتن دکمه) است. اگر بعد از بسته شدن دکمه‌ها کشیدگی ایجاد شده و بین دکمه‌ها فاصله بیفتد، قطعا بلوزی با اندازه‌ی اشتباه انتخاب کرده‌اید.

بلوز زنانه آستین کوتاه

راهنمای خرید

در بلوزهای بدون دکمه هم بعد از پوشیدن لباس در قسمت سرشانه و میان تنه نباید کشیدگی ایجاد شده و حرکت دست‌ها سخت شود. در خرید بلوزهای اورسایز هم دقت کنید. اگرچه این لباس‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که اندازه و قالبی بزرگ‌تر از لباس‌های نرمال دارند، اما بزرگی بیش از اندازه هم، اندام شما را بزرگ‌تر از حالتی نرمال نشان داده و استایل بدی برای شما شکل می‌دهد.

بلوز آستین کوتاه قرمز رنگ سال

مدل های گوناگون : انواع مختلف بلوزهای زنانه برای شرایط و محیط‌های متفاوتی طراحی شده‌اند. بلوزهای دکمه دار که طراحی و دوختی مانند پیراهن‌های مردانه دارند که برای استایل کژوال مناسب بوده و یا بلوزهای حریر و با پارچه‌های نازک‌تر مانند شومیز که مناسب برای مهمانی‌ها و دورهمی هستند.

سایز بلوز آستین کوتاه

بلندی بلوز و اندازه‌ی آستین هم فاکتور مهمی در خرید بلوز زنانه است. در بعضی مدل‌ها مانند بلوزهای تونیک و بعضی از مدل‌های شومیز، بلندی بلوز تا روی باسن و حتی کمی بلندتر است. بلوزهای اسپرت، تیشرت و تاپ، بلندی بلوز تا روی کمر یا شکم است. اندازه‌ی آستین هم در مدل‌های مختلف متفاوت است. در بعضی از بلوزها مانند تاپ، بلوز آستین نداشته، در مدل‌های دیگر آستین تا روی قسمت ساعد دست و در مدل‌هایی مانند شومیز آستین تا روی مچ دست است. انتخاب بلندی بلوز و آستین مناسب، در وهله‌ی اول به نوع استایل شما و محیطی که بلوز را می‌پوشید، بستگی دارد.

راهنمای خرید بلوز قرمز

همه چیز درباره خرید بلوز قرمز :

هر قرمزی،قرمز نیست :  پس باید ابتدا بگردید و قرمزی را پیدا کنید که با تناژ پوستتان، هماهنگ باشد. قطعا یک بلوزی که بر پوستی سفید و درخشان خودنمایی می‌کند، الزاما برای پوستی سبزه و برنزه، عالی نخواهد بود. پس در اولین قدم، باید به دنبال رنگی باشید که مناسب پوست شماست. شاید در نگاه اول، چندان تفاوتی بین رنگ‌ها مشاهده نکنید، اما کافی است که آن‌ها را کنار هم قرار دهید، تفاوت‌ها کاملا قابل دیدن هستند.

نکات مهم خرید بلوز آستین کوتاه زنانه

رنگ رژلب را تیره‌تر از لباس انتخاب کنید : بهتر است که رنگ رژتان کمی تیره‌تر از لباس باشد، چون قرار است که همه محو لباس زیبای شما باشند. این تضاد بین دو رنگ رژ و لباس است که می‌تواند توجه‌ها را جلب کند.

فرم خط چشم را ساده انتخاب کنید :خط چشمتان را با طرح لباس هماهنگ کنید. اگر لباستان طرح‌دار و شلوغ است، پیشنهاد ما این است که خط چشمی نازک پشت چشمان خوب بکشید و به همین حد هم بسنده کنید؛ اما اگر لباستان ساده است، می‌توانید کمی این خط را با جسارت بیشتری بکشید.

استایل بلوز قرمز زنانه

قیمت بلوز آستین کوتاه

مدل های شیک بلوز قرمز

سایز بلوز آستین کوتاه

همراه ما باشید

نظرات