جدیدترین مدل های کیک شب یلدا ۱۴۰۱ + تزیین کیک

0

تزیین کیک شب یلدا : تزیین کیک شب یلدا به شکل هندوانه و انار در کنار میوه آرایی و سفره آرایی امروزه به یکی از رسوم زیبا و خلاقانه شب یلدا تبدیل شده است. به همین جهت ما مجموعه مدل های تزیین این نوع کیک ویژه ۱۴۰۱ را برای شما آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

تزیین کیک شب یلدا

اگر تصمیم دارید یک کیک یلدایی درست کنید و به دنبال راه ساده ای برای تزیین کیک هستید به راحتی می‌توانید با خرید شمع‌های شب یلدا مثل شمع های به شکل حروف تبریک شب یلدا یا شمع‌های به شکل هندوانه و انار، کیک خود را تزیین کنید. علاوه بر این با استفاده از خامه و شکلات نی می‌توانید روی کیک خود پیام و جملاتی برای تبریک شب یلدا بنویسید.

نکات مهم تزیین کیک شب یلدا

انواع کیک مخصوص شب یلدا :

کیک انار :

برای تزیین کیک به شکل انار باید اول کیک اسفنجی رو تو قالب مربعی (تقریبا ۳۰ در ۴۰) بپزید. بعد اونو به چهار مربع تقسیم کنید. مربع ها و باقیمانده های کیک رو بر روی هم قرار داده، هر لایه رو خامه کشی کنید و با چاقو دوراشو به شکل کره ببرید و فرم بدید. یک لایه خامه دور کیک بکشید. با استفاده از یه تیکه روبان یا طلق خامه دورشو صاف میکنیم برای گل انار اگه کیکتون کوچیکه که از انار واقعی استفاده کنید. بعد با استفاده از ژله بریلو که رنگ قرمز بهش زدیم و تو قیف ریختیم روش میکشیم.بعد از مرتب کردن کار یه ترک تو کیک درس میکنیم حالا دونه های انار رو بهش میچسبونیم.

تزیین کیک انار

تزیین به شکل هندوانه :

کیک اسفنجی را به دو قسمت تقسیم می کنیم سپس یکی از کیک ها را به سه قسمت تقسیم می کنیم .بعد یکی از قسمتهای کیک را روی صفحه گردون قرار می دهیم و روی آن خامه ریخته و با پالت صاف می کنیم تا درنهایت با خامه تمام کیک را صاف می کنیم.در این مرحله به مدت نیم ساعت کیک را در یخچال قرار می دیهم و بعد مجددا صاف می کنیم ، چون با این روش بهتر صاف می شود . رنگ قرمز و سبز را با خامه فرم گرفته بطور جداگانه مخلوط می کنیم . با خلال دندون کمی از رنگ را برداشته و به خامه می زنیم بعد با لیسک مخلوط می کنیم . داخل قیف یکبار مصرف خامه قرمز ریخته و سر آن را کمی برش می دهیم و بعد قسمتهایی که قرار هست به رنگ قرمز بشود را با این خامه پوشش داده و بعد با پالت صاف می کنیم. برای رنگ سبز هم همین مراحل رو تکرار می کنیم… شکلات قهوه ای رو آب کرده و در قیف می ریزیم . سر قیف رو به مقدار خیلی کم برش می زنیم بعد روی یک نایلون فریزر شکلهایی شبیه تخم هندوانه می کشیم .

تزیین کیک هندوانه

کیک شب یلدا دو طبقه

راهنمای تزیین کیک یلدا

چگونه کیک شب یلدا را تزیین کنیم

آموزش کیک شب یلدا

کیک شب یلدا

همراه ما باشید

نظرات