فرکانس شبکه های پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی ۲۰۲۲

0

فرکانس شبکه های پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی ۲۰۲۲

فرکانس شبکه های پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی ۲۰۲۲ با کیفیت عالی و بدون سانسور امروز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همراه با لینک تماشای آنلاین مسابقه فوتبال از شبکه سه و تلوبیون و لینک خارجی پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین بدون سانسور، پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی ۲۰۲۲ از شبکه های خارجی ماهواره ، تماشای آنلاین بازی فرانسه و آرژانتین مرحله نیمه نهایی جهانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ با نتیجه ی زنده و…

لینک های پخش آنلاین و اینترنتی بازی فرانسه و آرژانتین در فینال جام جهانی قطر بزودی در همین مطلب قرار خواهد گرفت

فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی 2022

پخش زنده فینال جام جهانی قطر ۲۰۲۲ (فرانسه و آرژانتین)

پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی ۲۰۲۲ با کیفیت عالی و بدون سانسور امروز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه لوسیل همراه با لینک تماشای آنلاین مسابقه فوتبال از شبکه سه و تلوبیون و لینک خارجی پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین بدون سانسور،

امروز از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران، فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بین دو تیم فرانسه و آرژانتین در ورزشگاه لوسیل برگزار میشود. مسابقه ای که بیش از میلیون ها بازدید خواهد داشت تا تکلیف برنده این دوره از مسابقات جام جهانی فوتبال مشخص شود و تا ببینید کدام تیم جام را با جایزه ۵ کیلو طلا به خانه خواهد برد.

پوستر بازی فینال جام جهانی ۲۰۲۲

پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی 2022

داور بازی سیمون مارسینیاک از لهستان است.

جام قهرمانی توسط سیلویو گازانیگا، هنرمند ایتالیایی طراحی شد. این طرح از بین ۵۳ طرح ارسالی از هفت کشور مختلف انتخاب و با ارتفاع ۳۶.۵ سانتی متر و وزن ۶.۱۷۵ کیلوگرم ساخته شد. مجموع وزن این جام ۶ کیلو و ۱۷۵ گرم و میزان طلای به کار رفته در آن ۴ کیلو و ۹۲۷ گرم است؛ ضمن اینکه طلای آن ۱۸ عیار است. اما طلای خالص به‌ کار رفته در آن ۳ کیلو و ۶۹۵.۲۵ گرم است.

لینک شبکه های پخش

پخش زنده فوتبال فرانسه و آرژانتین مستقیم شبکه سه زنده از تلوبیون در این لینک مشاهده نمایید.

پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین فینال جام جهانی ۲۰۲۲ از تلوبیون

پخش زنده فوتبال از اینترنت بدون سانسور بازی فرانسه و آرژانتین

لینک خارجی پخش زنده فوتبال فرانسه و آرژانتین ۲۷ آذر ۱۴۰۱

🕰۱۸:۳۰
🖥Rai 1 HD
🖥TVP 2 HD
🖥RTS DEUX HD
🖥beIN Sports Max 1
🖥beIN Sports Max 3

🖥Rai Sport+ HD
🖥RSI LA 2 HD
🖥SRF Info HD
🖥TVP 1 HD
🖥beIN Sports Max 2
🖥beIN Sports Max 4

🖥Rai Sport+ HD
🖥SRF Info HD
🖥TVP 2 HD
🖥BBC Two
🖥Alkass Extra One
🖥beIN Sports Max 2
🖥beIN Sports Max 4

🖥Rai 1 HD
🖥TVP 2 HD
🖥RSI LA 2 HD
🖥BBC One HD
🖥Alkass Extra two
🖥beIN Sports Max 1
🖥beIN Sports Max 3

پرونده جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به ایستگاه پایانی خود نزدیک شده و امشب بست میشود. امروز یکشنبه ۲۷ آذر ۲۰۲۲ برنده و قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر معرفی می شود. فرانسه؟ یا آرژانتین؟ جدال سخت امپاپه و مسی در فینال سخت و نفسگیر جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر که یکی از دو تیم موفق خواهد شد که جام قهرمانی را به دست بیاورد.

تاریخچه جام قهرمانی

پس از پایان فینال، پروتکل فیفا حکم می کند که جام توسط قهرمان چند روز پس از مراسم بازگردانده شود. این جام به شهر پادرنو در میلان ایتالیا می‌رود؛ جایی که شرکت برتونیا در آن قرار دارد که مسئولیت بازسازی آن را قبل از بازگشت به مقر اصلی در زوریخ سوئیس بر عهده دارد.

این شرکت ماکت جام اصلی را با مخلوط مس، روی و با سه لایه طلا درست می‌کند. کشورهایی که این ماکت را در ویترین خود دارند عبارتند از آلمان (۱۹۷۴، ۱۹۹۰ و ۲۰۱۴)، آرژانتین (۱۹۷۸ و ۱۹۸۶)، ایتالیا (۱۹۸۲ و ۲۰۰۶)، برزیل (۱۹۹۴ و ۲۰۰۲)، فرانسه (۱۹۹۸ و ۲۰۱۸) و اسپانیا (۲۰۱۰).

آخرین تیمی که جام اصلی جام جهانی فوتبال را حفظ کرد برزیل بود که پس از قهرمانی در سال ۱۹۷۰ این حق را به دست آورد و جام ژول ریمه را برای همیشه پیش خود نگه داشت چرا که طبق قانون فیفا قرار بود کشوری که ۳ بار قهرمان جام می شود، این جام را برای همیشه به دست آورد و به همین خاطر فیفا مجبور شد طرح جدیدی را برای آن سفارش دهد که از سال ۱۹۷۴ آلمان مورد استفاده قرار گرفت.

ترکیب احتمالی آرژانتین مقابل فرانسه در فینال جام جهانی ۲۰۲۲

آرژانتین : امی مارتینز ، مولینا، رومرو، اوتامندی، آکونیا ، دی پل، انزو فرناندز، مک‌آلیستر ، دی ماریا، مسی، آلوارز

ترکیب احتمالی فرانسه مقابل آرژانتین

فرانسه : لوریس ، کونده، واران، اوپامکانو، تئو هرناندز ، گریزمان، شوامنی، رابیو ، دمبله، ام باپه، مارکوس تورام

معرفی تیم ها

آخرین قهرمانی آرژانتین در جام جهانی، ۳۶ سال می‌گذرد و فرانسه با اراده و محکم در مسیر قهرمانی حرکت کرد. فرانسه غیر از باخت به تونس که البته برای کسب تجربه بازیکنان نیمکت‌نشین بود، تقابل لیونل مسی و کیلیان ام باپه، دو ابر ستاره دنیای فوتبال که در پاری سن ژرمن با یک‌دیگر هم‌تیمی هستند، برای هر فوتبال‌دوستی جذاب است. رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل گفته اگر مسی و ام باپه بتوانند گل بزنند و قهرمان شوند، برنده توپ طلای ۲۰۲۳ می‌شوند

این چهارمین مسابقه تاریخ آرژانتین و فرانسه در جام جهانی است. در سه مرتبه گذشته، آرژانتین دو بار در مرحله گروهی برده و یک بار فرانسه در یک‌هشتم نهایی دوره گذشته پیروز شده است.

آرژانتین و فرانسه دوازده مرتبه باهم بازی کرده‌اند که آلبی‌سلسته شش مرتبه پیروز شده است، سه مسابقه مساوی شده و سه پیروزی هم سهم خروس‌ها بوده است. در تمام این مسابقات، آرژانتین ۱۵ گل زده و فرانسه ۱۱ بار دروازه حریفش را گشوده است.

در این ۱۲ مسابقه، فقط ۳ مسابقه فرانسه و آرژانتین رسمی بوده است. در این سه مسابقه رسمی که در قالب جام جهانی برگزار شده، آرژانتین دو مرتبه پیروز شده و فرانسه هم در آخرین تقابل به برتری رسید. در اولین جام جهانی تاریخ یعنی ۱۹۳۰، آرژانتین در مرحله گروهی پیروز شد. ۴۸ سال بعد آرژانتینی‌ها در همان مرحله مقابل فرانسه پیروز شدند و فرانسه هم در مسیر قهرمانی‌اش در جام جهانی ۲۰۱۸ در یک‌هشتم نهایی از سد آرژانتین گذشت.

پخش زنده بازی فرانسه و آرژانتین بدون سانسور امروز یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با شما هستیم. لازم به ذکر است لینک تماشای آنلاین مسابقه فوتبال از شبکه سه و تلوبیون و … در ادامه برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

نظرات