حیوان سال ۱۴۰۲ مشخص شد +عکس و طالع بینی سال خرگوش حیوان سال ۱۴۰۲

0

حیوان سال ۱۴۰۲ +عکس و طالع بینی سال خرگوش حیوان سال ۱۴۰۲

با توجه به نزدیک شدن به سال جدید ۱۴۰۲ اگر به دنبال این هستید که بدانید نماد حیوانی امسال (۱۴۰۲) چیست و حیوان سال ۱۴۰۲ سال چه حیوانی می باشد و چه ویژگی و مشخصاتی دارد و سمبل چیست؟ و طالع بینی حیوان سال خرگوش و مشخصات سال با نماد خرگوش ۱۴۰۲ – ۲۰۲۳ ، سال ۱۴۰۲ سال چه حیوانی است و حیوان سال ۱۴۰۲ چه حیوانی است ، سال تحویل ۱۴۰۲ و تقویم سال ۱۴۰۲ و خرگوش سمبل چیست ، عکس خرگوش حیوان سال ۱۴۰۲ و خصوصیات متولدین مرد و زن سال خرگوش حیوان سال ۲۰۲۳ – ۱۴۰۲ را بخوانید با ما تا انتهای صفحه همراه باشید.

حیوان سال ۱۴۰۲

حیوان سال ۱۴۰۲ چیست و چه خصوصیاتی دارد

حیوان سال ۱۴۰۲ خرگوش است و قرار است ۱۲ ماه نماد حیوانی در سال ۱۴۰۲ شود.

مجله حرف تازه – هر سال در گاهشمار حیوانی به نام یک حیوان نامگذاری شده است. که نماد حیوانی امسال (۱۴۰۲) خرگوش است. گاهشمار دوازده حیوان در ایران بعد از دوران مغول در ایران متداول شده است و تا اوایل قرن جدید خورشیدی نیز، متداول بوده است.

زودیاک چینی چرخه ۱۲ ساله هست، که هر سال توسط یک حیوان نشان داده می شود. بنابراین در این چرخه، خرگوش در رتبه چهارم قرار دارد.
بررسی گاه شمار حیوانی حکایت از آن دارد که این گاه شماری از ترکیب برخی اصول گاه‌شماری جلالی، گاه‌شماری هجری قمری و گاه‌شماری دوازده حیوانی چینی شکل گرفته و در مدت هفت قرن که از یورش مغول به ایران می گذرد و تا سال ۱۳۰۴ هجری خورشیدی در ایران رایج بوده است.

دوازده حیوان در تقویم چینی به ترتیب عبارتنداز:

موش ، گاو ، ببر ، خرگوش ، اژدها ، مار ، اسب ، بز ، میمون ، خروس ، سگ ، خوک

حیوان سال 1402

خصوصیات و شخصیت متولدین سال خرگوش

افرادی که در سال خرگوش به دنیا آمدند، دارای خصوصیات خاص با شخصیتی ساکت ، خاکی ، مهربان ، ملایم و ظریف هستند و دارای اراده ای بسیار قوی می باشند.آنها به ندرت به دیگران توهین می کنند و یا با دیگران بحث می کنند. اما نقطه ضعفی دارند که به تمام خصوصیات بالا می چربد. آنها رهبران قدرتمندی نیستند.

متولدین سال خرگوش افرادی نجیب، ملایم، حساس، باحیا، و مهربان هستند. این افراد از حافظه‌ی خوبی هم برخوردارند. آن‌ها عاشق گفتگو و ارتباط با دیگران و شوخ طبعی هستند. آن‌ها می‌دانند که چطور باید زندگیشان را رمانتیک کنند.

متولدین سال خرگوش شادترین انسان‌ها و اشخاصی خوش ذوق، اهل معاشرت، عاقل، بردبار و کمی بلند پرواز هستند. هنگام برخورد با دیگران شرافتمندانه رفتار می‌کنند و هیچ کس نمی‌تواند آن‌ها را دست کم بگیرد؛ زیرا همراهان خوبی هستند و می‌دانند چگونه و کجا به درد آدم بخورند.

متولدین سال ۱۴۰۲ به لطف ویژگی حساس خود هنرمند زاده می شوند. خرگوش های ماده حساس هستند، آنها دوست ندارند در یک رابطه محدود شوند. آنها به راحتی عاشق کسی نمی شوند و وقتی عاشق کسی می شوند که تمام فکر خود را معطوف عشق او می کنند.

خصوصیات زنان

زنان متولد سال خرگوش به دلیل شخصیت خود در بین بسیاری از مردان محبوب هستند و برای خانواده خود ارزش زیادی قائل هستند.

خصوصیات مردان

مردان متولد سال خرگوش صفت جاه طلبی ندارند و گاهی بسیار ترسو و فاقد احساس امنیت هستند که این ویژگی با آرزوی دیگرشان که داشتن یک زندگی راحت است در تناقض است. متولدین این سال مردانی اهل خانواده و زندگی هستند. آنها به آشپزی، نظافت، چمن زنی و بسیاری از دیگر کارهای منزل علاقمندند. این مردان دوست دارند با معشوق خود زندگی پایداری داشته باشند.

نظرات