تزیین شب یلدا ساده ۱۴۰۱ + چیدمان ساده و شیک شب یلدا ۲۰۲۳

0

در این پست می توانید تزئینات شب یلدا ۱۴۰۱ و چیدمان شب یلدا مدرن و شب یلدایی ساده ۱۴۰۱ و شب یلدا تزئین ساده و تزیین شب یلدا ساده و چیدمان ساده ۱۴۰۱ و شیک شب یلدا و تزئین مدرن شب یلدایی و تزئین ساده و شیک شب یلدا ۲۰۲۳ و تزئین شب یلدا شیک را مشاهده کنید.

 تزیین شب یلدا ساده

تزیین شب یلدا ساده

پیدا کردن بهترین ایده چیدمان سفره و دکوراسیون شب یلدا تنها به کمی خلاقیت و سلیقه نیاز دارد. از تزیین میوه و آجیل برای نوعروس گرفته تا تزیین انار و هندوانه و درست کردن کاردستی با ساده‌ترین مواد. اما چه ایده‌هایی برای تزئینات یلدایی دکوراسیون و سفره شب چله مناسب‌تر است؟ برای تزئین سفره یلدا سنتی به چه چیزهایی نیاز داریم؟ چطور کرسی یلدایی را بچینیم؟

تزیین شب یلدا ساده

۴۱ ایده تزیین شب یلدا ۱۴۰۱ ساده و لاکچری

تزیین شب یلدا ساده

در فرهنگ ایرانی، شب یلدا بلندترین شب سال است که معمولا با جشن، مهمانی و دور هم بودن خانواده‌ها و دوستان با سنت چیدمان سفره شب یلدا برگزار می‌شود. برای تزیین شب یلدا روی سفره شب یلدا معولا از انار، هندوانه، سیب، خرمالو، آجیل و آش رشته استفاده می‌شود که در ادامه زیباترین عکس‌های شب یلدا و عکس تزیین شب یلدا را برای شما تهیه کرده‌ایم تا بتوانید ایده بگیرید و همراه با سلیقه شخصی‌تان شبی خاطره انگیز در کنار سفره یلدا و عزیزان‌تان بسازید.

تزیین شب یلدا ساده

چیدمان یلدایی ۱۴۰۱

یلدا یک سنت ایرانی ست پس سعی کنید در گوشه و کنار سفره تان از نماد های این سنت مثل سماور های ذغالی قدیمی .

تزیین شب یلدا ساده

استکان های کمر باریک و ظروف مسی برای زیبایی بیشتر سفره یلدا استفاده کنید .

تزیین شب یلدا ساده

بادکنک آرایی؛ ایده چیدمان سفره یلدا ۱۴۰۱

اگر در خانواده تان کودک دارید و یا دوست دارید ایده چیدمان سفره یلدا شما به گونه‌ای باشد که کودکان هم لذت ببرند، بهتر است از بادکنک آرایی استفاده کنید. برای این کار می‌توانید از بادکنک‌های قرمز استفاده کنید. برای درست کردن این کاردستی شب یلدا با نمد و بادکنک باید بادکنک ها شبیه به هندوانه شوند.

تزیین شب یلدا ساده

می‌توانید با نمد مشکی یا ماژیک چند تکه به صورت اشک یا دانه‌های هندوانه روی بادکنک بگذارید. می‌توانید بادکنک‌ها را طوری در کنار هم بچسبانید که شبیه به یک قاچ هندوانه شوند و آن را در قسمت بالای میز یلدا قرار دهید.

تزیین شب یلدا ساده

استفاده از لحاف های سنتی مخمل یا سفره های قلمکار و ترمه که در خانه های همه مان پیدا میشود.

تزیین شب یلدا ساده

به عنوان زیر انداز سفره یلدا ایده ی بسیار خوب و دلنشینی ست.

اگر کمی حوصله به خرج دهید، می‌توانید به عنوان ایده تزئین سفره یلدا یا شب چله نوعروس با آجیل‌ها یک تابلوی زیبا طراحی کنید. برای این کار باید به جای این که آجیل‌ها را داخل یک ظرف بریزید، آن‌ها را به شکل‌های جذاب داخل ظرف بچینید.

نظرات