بازیگر نقش سنجر در سریال گیلدخت کیست ؟ بیوگرافی و عکس های بدون گریم

1

بازیگر نقش سنجر در سریال گیلدخت کیست ؟ بیوگرافی و عکس های بدون گریم

بیوگرافی فرهاد شهریزی بازیگر نقش سنجر در سریال گیلدخت

سریال گیلدخت به کارگردانی مجید اسماعیلی می باشد که پخش خود را به صورت هفتگی از ۱۹ آبان از شبکه یک آغاز کرد. در این سریال بازیگران زیادی از چره های قدیمی و جدید ایفای نقش میکنند. یکی از نقش های اصلی این سریال یعنی نقش سنجر را فرهاد شهریزی ایفا میکند. او در این سریال نقش یک پسر جوان را ایفا میکند .

فرهاد شهریزی به تازگی در سریال بیگانه ای با من است نیز حضور داشت که پخش آن به پایان رسیده و در حال بازی در فصل دوم این سریال است

بازیگر نقش سنجر در سریال گیلدخت کیست ؟ بیوگرافی و عکس های بدون گریم

بیوگرافی فرهاد شهریزی بازیگر نقش سنجر در سریال گیلدخت

فرهاد شهریزی متولد ۱۵ مرداد ۱۳۷۱ در شیراز، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که به تازگی به جمع بازیگران ایرانی اضافه شده است. او دانش آموخته رشته مهندسی معماری است، با بازی در سریال بیگانه ای با من است به خوبی دیده شد

بیوگرافی فرهاد شهریزی بازیگر نقش سنجر در سریال گیلدخت کیست

فیلم ها و سریال های فرهاد شهریزی

آقای شهریزی یکی از بازیگران تازه کار و جدید سینما و تلویزیون ایران است که بازیگری حرفه ای را از تئاتر در استان فارس از سال ۱۳۹۲ آغاز کرد. او در مدت فعالیت حرفه ای خود در سینما و تلویزیون در سریال های بیگانه ای با من است، محکومین ۲ و سریال گیلدخت به ایفای نقش پرداخته است.

وی دوره های بازیگری را زیر نظر پریسا بخت آور و پارسا پیروز و حبیب رضایی در اموزشگاه بامداد گذراند و سپس بطور حرفه ای وارد هنرپیشگی شد.

عکس واقعی بازیگر نقش سنجر در گیلدخت

سریال محکومین ۲ به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و نویسندگی مجید اسماعیلی پارسا و امیر محمد عبدی اولین تجربه کاری او در مقابل دوربین بود که در کنار بازیگرانی چون سیما تیرانداز، رابعه مدنی، بهاره رهنما، مهری آل اقا، محمود جعفری، افسانه ناصری، جمشید صفری، نگار عابدی، محمد شیری، علیرضا جعفری، ژاکلین آواره و …تجارب خوبی را کسب کرد

این بازیگر جوان در سریال بیگانه ای با من است در نقش رامین پسر جاوید و سمیه ظاهر شد. نقشی که بسیار مورد توجه کاربران قرا گرفت و باعث تحسین مخاطبان شد. او در کنار بازیگرانی همچون نگار عابدی، شبنم قلی خوانی، پژمان بازغی، شهنام شهابی، مهدیه نساج و … تجارب خوبی را کسب کرد.

فیلم ها و سریال های فرهاد شهریزی

ازدواج و همسر

فرهاد شهریزی  در حال حاضر ازدواج نکرده و هنوز مجرد است

سریال «گیلدخت» سریال گیلدخت توسط مجید اسماعیلی کارگردانی شده و مجموعه ای عاشقانه، تاریخی و درام می باشد که این روزها از شبکه یک سیما در حال پخش است. گیلدخت دارای مخاطبان زیادی است و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

بازیگر نقش سنجر در سریال گیلدخت کیست

اگر چه او تجربه بازیگری در سینما ندارد، اما در سریال گیلدخت خوش درخشیده و معروف شد. او نقش پسر روستایی به نام سنجر را بازی می کند که قصد داد با قشون آصف میرزا از نواده قاجار بجند تا ارباش را نجات دهد. برای همین اسلحه به دست می گیرد.

فیلم شناسی

  • ۱۳۹۹ بیگانه ای با من است ۱ و ۲ (احمد امینی)
    ۱۳۹۹ سریال محکومین ۲
  • سریال گیلدخت

1 دیدگاه در “بازیگر نقش سنجر در سریال گیلدخت کیست ؟ بیوگرافی و عکس های بدون گریم

  1. سیدجمال حسینی گفت:

    چرا نصف هرقسمت از آی فیلم ونصف دیگش از شبکه یک پخش میشه این دیگه چه جور سریالیه از اول قرار بود آی فیلم قسمتهای قبل را پخش کنه اینجوری مخاطب گیج میشه

نظرات