لباس شب یلدا دخترانه ۱۴۰۱ + شیک ترین لباس یلدایی ۲۰۲۳

0

در این پست می توانید انواع لـباس یلـدایی ۱۴۰۱  و عکس لبـاس های جدید یلـدایی و لبـاس یلدا دخترانه ۱۴۰۱  و لبـاس شب یلـدا دخترانه ۱۴۰۱  و شیک ترین لباس یلدایی و جدیدترین لباس یلدایی ۲۰۲۳ و لباس یلدایی شیک و پیراهن یلدایی دخترانه و بهترین لباس یلدایی را مشاهده کنید.

 لباس شب یـلدا دخترانه

لباس شب یـلدا دخترانه

انتخاب مدل لباس یلـدایی دخترانه و استایلی مناسب دغدغه تمام خانم های شیک پوش در طولانی ترین شب سال است. اغلب افراد دوست دارند با انتخاب مدل لـباس یلـدا زنانه متفاوت، لباس یلدایی ست مادر و دختری و لباس یلدایی ست زوجین، استایلی متفاوت و شیک برای این شب داشته باشند.

لباس شب یـلدا دخترانه

سارافون های قرمز و سبز ۱۴۰۱

لباس شب یـلدا دخترانه

سارافون به رنگ قرمز و سبز یکی از گزینه های عالی برای لباس شب یلدای کودکانه است. می توانید پارچه قرمزی تهیه کنید و سارافون دامن دار زیبا بدوزید. برای اینکه به تم شب یلدا نزدیک تر باشد پیشنهاد می کنیم یک چین سبز و یا نواری سبز رنگ در پاین دامن بدوزید تا لباس شبیه به هندوانه شود.

لباس شب یـلدا دخترانه

مدل لباس شب یلدا دخترانه ۱۴۰۱

لباس شب یـلدا دخترانه

عدد ۴۰ از دیرباز جایگاه خاصی در فرهنگ ایران داشته است. ایرانیان باستان زمستان را به «چله‌ بزرگ» و «چله‌ کوچک» تقسیم کرده بودند که شامل دو بخش چهل روزه می‌شد. آخرین شب آذر را چله نامیده‌اند؛ زیرا از آغاز چله‌ بزرگ و آمدن سرمای زمستان حکایت دارد. درست ۴۰ روز بعد جشن سده بر پا می‌شود که به‌مناسبت پایان چله‌ بزرگ و آغاز چله کوچک است.

لباس شب یـلدا دخترانه

مدل لبباس شـب یلدا دخترانه ۱۴۰۱

لباس شب یـلدا دخترانه

همان‌طور که گفته شد، کم کم به آخر پاییز نزدیک می‌شویم و همه خود را برای شادی‌های کوچکی مثل شب یلدا آماده می‌کنند. پوشیدن لبآاس مناسب با تم شب یلدا هم می‌تواند جلوه ویژه‌ای به جشن‌مان بدهد و این شب را برایمان خاص‌تر کند. برای ست کردن لباس برای این شب، انتخاب رنگ مناسب اهمیت ویژه‌ای دارد. برای انتخاب رنگ از میوه‌هایی که طبق رسم و رسوم در این شب خورده می‌شود، الهام گرفته شده است؛

لباس شب یـلدا دخترانه

رنگ قرمز که برگرفته از سرخی انار است، اصلی‌ترین رنگ تم شب یلدا است؛ اما رنگ سبز و سفید هم که از رنگ هندوانه گرفته می‌شود هم در ست کردن لـباس مناسب این شب استفاده می‌شود.

لباس شب یـلدا دخترانه

بهترین مدل لباس شب یلدا زنانه جذاب

اگر به دنبال چند مدل لبـاس یـلدایی زنانه هستید که بتوانید در مهمانی این شب نشینی بدرخشید، پیشنهادهایی را که در ادامه معرفی می کنم را مشاهده کنید. سعی کنید تا لبـاس یلدایی زنانه انتخابی شما رنگ های شاد و روشن داشته باشد. می توانید از رنگ های قرمز و سبز بیشتر استفاده کنید.

نظرات