فیلم کامل / قسمت سی و هشتم سریال جیران قسمت ۳۸ جیران حسن فتحی کامل را ببینید

0

فیلم کامل / قسمت سی و هشتم سریال جیران قسمت ۳۸ جیران حسن فتحی کامل را ببینید

دانلود فیلم کامل قسمت سی و هشتم سریال جیران قسمت ۳۸ سریال جیران حسن فتحی کامل را ببینید, سریال ایرانی جیران قسمت سی و هشتم اپارات کامل ,تماشای سریال جیران قسمت سی و هشت ,سریال ایرانی جیران قسمت سی و هشتم ۳۸ ویدائو ,سریال جیران قسمت سی و هشتم فیلیمو, دانلود قسمت سی و هشتم سریال جیران, جیران قسمت ۳۸ کامل, فیلم ایرانی جیران قسمت سی و هشتم ۳۸ در ادامه مطلب دریافت کنید

jeyran-38

برای دانلود سریال جیران قسمت ۳۸ روی لینک کلیک کنید:

https://download.salamcinama.ir/download/gj4v/4B8kA

۲۵ آذر ۱۴۰۱ سریال جیران قسمت ۳۸ به طور اختصاصی از فیلیمو منتشر شد که در ادامه مطلب قسمت ۳۸ سریال جیران با هنرنمایی پریناز ایزدیار و امیرحسین فتحی و بهرام رادان دانلود کنید و سکانس های ویژه ای با نام جیران در بستر بیماری و شاه بی قرار است. خطر از بیخ گوش شاه گذشته اما اگر نقشه دشمنان به ثمر می رسید تکلیف سلطنت چه می شد؟ میرزا اقاخان فرصت را مناسب می بیند تا با تحریک ریش سفیدان ایل قاجار شاه را وادار کند که ولیعهدی معین پسر تاجی را اعلام نماید اما اتفاق غیرمنتظره ای رخ می دهد و… تماشا کنید

سریال جیران – قسمت ۳۸

کارگردان: حسن فتحی

تهیه کننده: اسماعیل عفیفه
نویسنده: احسان جوانمرد

ژانر : تاریخی – عاشقانه سال انتشار : ۱۴۰۱ -محصول : ایران
جمعه ها، ساعت ۸ صبح

کیفیت HD

مهدعلیا که می بیند شاه از دست جیران خشمگین است فرصت را مناسب می یابد که سارای گرجی را همراه شاه به سیاحت و شکار روانه کند. خواجه روشن اما از سارا خواسته ای دیگر دارد و حالا جیران است که باید انتخاب کند…..

بهرام رادان, پریناز ایزدیار, رعنا آزادی‌ور, امیرحسین فتحی, مریلا زارعی, امیر جعفری, رویا تیموریان, مهدی پاکدل, هومن برق‌نورد, مهدی کوشکی, کتانه افشاری‌نژاد, ستاره پسیانی, غزل شاکری, عباس توفیقی, فرشید صمدی‌پور, عباس ظفری, راستین عزیزپور, علی آشمند, پرویز بزرگی، رضا داودوندی, مرتضی اسماعیل کاشی, سمیرا حسن‌پور, فاطمه مسعودی‌فر, بهناز نازی, غلامرضا نیکخواه, سیاوش چراغی‌پور, محمد شیری, حمیدرضا نعیمی, رضا جهانی, الهام نامی, نهال دشتی, سینا رازانی, بهنام شرفی, انوش معظمی, پاشا جمالی, حسن مؤذنی, نسرین نکیسا, محمد مژدهی

«زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است.

هر نامی آبستن ننگ است و هر صلحی آبستن جنگ آدمیزاد قبله عالم هم که باشد پناه می خواهد. قلعه ای می خواهد که جان پناهش باشد. برای اولاد آدم هیچ قلعه ای محکم تر از عشق نیست. بدهید همه جا جار بزنند که: ایهالناس! دیروز در حوالی تجریش، پادشاه شما عاشق شد…»

بازیگران

در این سریال بهرام رادان، پریناز ایزدیار، مریلا زارعی، امیرحسین فتحی، امیر جعفری، رویا تیموریان، مهدی پاکدل، رعنا آزادی ور، کتانه افشارنژاد، ستاره پسیانی، غزل شاکری، مرتضی اسماعیل کاشی، هومن برق نورد، مهدی کوشکی، سمیرا حسن پور، فاطمه مسعودی فر، بهناز نازی، غلامرضا نیکخواه، سیاوش چراغی پور، محمد شیری، حمیدرضا نعیمی، رضا جهانی، الهام نامی، نهال دشتی، سینا رازانی، بهنام شرفی، پاشا جمالی، حسن مؤذنی، نسرین نکیسا، محمد مژدهی، امیرعباس توفیقی، فرشید صمدی پور، عباس ظفری، راستین عزیزپور، علی اشمند، پرویز بزرگی، رضا داودوندی، اشکان هورسان، نوید گودرزی و بهزاد داوری به هنرمندی پرداخته‌اند.

سریال جیران با محتوایی زیبا و عاشقانه و داستانی از دوران قاجار یکی از پرر بیننده ترین سریال های سال ۱۴۰۱ شد . پیش از آن نیز سریال یاغی رکورد مخاطب را در بخش نمایش خانگی شکست. در خلاصه داستان قسمت ۳۷ سریال جیران آمده «زنهار که طراز و طریقت گم شده و مجاز و حقیقت به هم آمیخته. سهم رعیت کابوس است و سهم سلطان تخت طاووس. کجاست تدبیر کریم خان که تاج شاهی پس بگیرد از ما ندانم کارها؟ کجاست شمشیر نادر که انتقام بکشد از ما خراب کارها؟ مملکت آشفته است و امیرکبیر در گور خفته است.

سریال جیران به کارگردانی حسن فتحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و تاریخی می‌باشد.

 

نظرات