جدیدترین مدل های تزیین هندوانه شب یلدا ۱۴۰۱

0

تزیین هندوانه شب یلدا : ما در حرف تازه تزیین هندوانه شب یلدا با انواع ایده های خلاقانه و فانتزی و ساده را برای شما آماده کرده ایم تا سفره زیبا و خاصی را برای شب یلدا آماده منید. همراه ما باشید.

تزیین هندوانه شب یلدا

جدیدترین مدل های تزیین هندوانه شب یلدا ۱۴۰۱

برای برگزاری شب یلدا وجود یک هندوانه قرمز و شیرین امری ضروری و واجب است که نمی توان منکر آن شد ولی امروزه قاچ کردن هندوانه به صورت معمولی تکراری شده است و اغلب کدبانوها تمایل دارند هندوانه را برای شب یلدا با کمک روش های خلاقانه دیزاین کنند. شما می توانید با ایده گرفتن از سایت ما هندوانه را به زیباترین شکل ممکن دیزاین کنید.

تزیین هندوانه

انواع تزیین هندوانه شب یلدا :

تزیین هندوانه به شکل سبد : یک ترفند این است که پوست هندوانه را به شکل سبد برش بزنید. سپس تکه‌های هندوانه را با انواع میوه‌های مختلف مثل خربزه، انگور، توت فرنگ و هر میوه دیگری که دوست دارید، داخل این سبد قرار دهید. می‌توانید برای شکل دادن به هندوانه‌ها از اسکوپ بستنی استفاده کنید و یا هندوانه‌ها را با استفاده از قالب‌های کوچک به صورت ستاره و قلب برش دهید و داخل سبد هندوانه‌ای‌تان بگذارید و این سبد زیبا را در میز یلدا سنتی یا مدرن خود قرار دهید.

تزیین هندوانه به شکل سبد

به شکل کیک : یکی از جذاب‌ترین ایده‌ها برای تزیین هندوانه طراحی آن به شکل یک کیک چند طبقه است. ابتدا باید هندوانه را به صورت دایره‌ای و با ضخامت بیشتر از ۵ سانتی‌متر برش بزنید. برای کیک‌های هندوانه‌ای چند طبقه بهتر است طبقات بالایی را کمی کوچک‌تر از طبقه پایین در نظر بگیرید. سپس هندوانه‌ها را با استفاده از سیخ چوبی روی هم قرار دهید تا محکم شوند. برای تزیین کیک هندوانه‌ای می‌توانید از انواع توت، برش‌های توت فرنگی، پرتقال، کیوی، انگور، آناناس، موز و هر میوه‌ای که در دسترس دارید، استفاده کنید.

تزیین هندوانه به شکل کیک

تزیین هندوانه به صورت بستنی : برای این کار باید هندوانه را با پوست به صورت برش‌های مثلثی شکل برش بزنید. سپس یک چوب بستنی در قسمت پوست هندوانه فرو کنید تا شبیه به بستنی شود. حالا می‌توانید این هندوانه‌ها را داخل یک دیس بزرگ بچینید و روی میز یلدا قرار دهید تا هر نفر یک برش از آن را میل کند.

تزیین هندوانه به شکل بستنی

تزیین به شکل حکاکی : حکاکی روی پوست هندوانه یک هنر چشم‌نواز و زیبا است که معمولاً تنها افرادی که دستی بر هنر داشته باشند، از پس آن برمی‌آیند. اگر نگاهی به چند فیلم تزیین هندوانه شب یلدا به شیوه حکاکی بیندازید متوجه می‌شوید که در این روش با استفاده از ابزارهایی مخصوص پوست هندوانه و گاهی اوقات خود هندوانه را برش می‌دهند و آن را به شکل گل و یا طرح‌های مختلف درمی‌آورند.

حکاکی روی هندوانه

به شکل پیتزا : برای این کار باید هندوانه را به صورت دایره‌ای تقریباً نازک برش بزنید. سپس روی هندوانه را با مقداری خامه، توت فرنگی خرد شده، انگور، انواع توت و مغزهای مختلف آجیل شب یلدا تزیین کنید. در نهایت روی پیتزای هندوانه مقداری سس شکلات و کارامل بریزید و آن را برش دهید تا هر فرد بتواند به راحتی یک برش از آن را بردارد.

راهنمای تزیین هندوانه شب یلدا

تزیین شیک هندوانه

انواع تزیین هندوانه شب یلدا

ایده تزیین هندوانه

همراه ما باشید

نظرات