جدیدترین مدل های کاپشن زنانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

0

کاپشن زنانه : با شروع فصل زمستان و سرما خرید یک لباس گرم می تواند گزینه مناسبی باشد. به همین جهت ما مجموعه مدل های کاپشن زنانه ۱۴۰۲ همراه راهنمای خرید را برای شما آماه کرده ایم. همراه ما باشید.

کاپشن زنانه

جدیدترین مدل های کاپشن زنانه ۱۴۰۲ + راهنمای خرید

انواع مدل‌های کاپشن زنانه :

کاپشن کژوال: اگر به دنبال یک کاپش زمستانی خیلی گرم هستید، این مدل مناسب شما می‌باشد. این کاپشن در بازار به کاپشن معمولی نیز معروف است. شما می‌توانید برای محیط‌های بیرون خانه که راحتی و وزن کاپشن برای شما مهم نیست و تنها کاپشن را برای گرم شدن بیشتر می خواهید استفاده نمایید.

راهنمای خرید کاپشن زنانه

راهنمای خرید

مدل لحافی: ایم مدل از کاپشن دارای ضخامت بالایی هستند، به طوری که یک لایه ضخیم از پشم شیشه را مانند لحاف در قسمت های مختلف دوخت می زنند و از نظر ساخت شباهت زیادی به لحاف دارند. برای خانم‌های خیلی لاغر که تمایل دارند حجم بدن آن‌ها بزرگتر به نظر برسد، مناسب هستند.

کاپشن کلاه‌دار: این مدل یک کاپشن معمولی است با این تفاوت که برای آن یک کلاه طرحی شده تا در مواقع نیاز بتوانید آن را روی سر خود قرار دهید و از آن به عنوان یک کلاه بهره ببرید. کلاه را می‌توان در سرمای شدید، موقع ورزش باد و زمان بارش برف و باران استفاده کرد.

انواع کاپشن زنانه

خزدار: با شنیدن نام خز ممکن است فکر شما به طرف اسکیموهای قطب شمال برود. بله درست حدس زده‌اید، این مدل برگرفته از کاپشن‌های اهالی قطب شمال است که با استفاده از خز طبیعی از پوست حیوانات ساخته می شوند. برای اینکه این کاپشن‌ها گرمتر نشان دهند و حس قطب شمال به شما دست دهد. معمولا لبه های کلاه آن‌ها خز دوخته می شود.

کاپشن اسپورت: این مدل در واقع همان کاپشن‌های ورزشی هستند که ورزشکاران در فصل زمستان موقع ورزش کردن از آن‌ها استفاده می‌کنند. تنها تفاوت عمده آن‌ها با کاپشن‌های معمولی ضخامت آن‌ها است. نسبت به نمونه معمولی ضخامت کمتری دارند، سبک تر هستند و ورزشکار درون آن احساس راحتی و آزادی بیشتری دارد.

کاپشن بادی زنانه

نکات مهم خرید کاپشن زنانه

هنگام خرید کاپشن حتما به عایق آن دقت کنید، به این معنا که بین پارچه و آستر کاپشن باید یک عایقی از نوع پشم، الیاف و یا پشم شیشه وجود داشته باشد. وجود همین عایق باعث می شود که شما احساس سرما نکنید.

کیفیت پارچه باید به گونه ای باشد که در اثر آویزان شدن و یا آسیب دیدن مشکلی برای آن پیش نیاید. اگر فروشنده به شما گفت که مراقب باشید کاپشن تا نشود؛ از خرید این مدل اجتناب کنید. چون کاپشن باکیفیت باید در هر صورتی کیفیت خود را از دست ندهد.

نکات مهم خرید کاپشن زنانه

سعی کنید کاپشن کلاه دار را خریداری کنید، چون در این صورت نیازی نیست همراه خود کلاه ببرید. وجود کلاه باعث می شود که علاوه بر گرم شدن بدن، گوش ها و سر شما هم گرم بمانند.

کاپشنی که قصد خرید آن را دارید، باید محافظ زیپ داشته باشد و از نفوذ سرما و باد به بدن جلوگیری کند. منظور از محافظ زیپ همان تکه پارچه ای است که جلوی زیپ قرار می گیرد و به وسیله دکمه بسته می شود.

قیمت کاپشن زنانه

کاپشنی را بخرید که جیب های زیاد و بزرگی داشته باشد تا از دستان شما در برابر سرما محافظت کند و آنها را گرم نگه دارد.

به اندازه کاپشن دقت کنید، حتما در فروشگاه، کاپشن را بپوشید و در صورت مناسب بودن اقدام به خرید نمایید. این نکته را فراموش نکنید که قرار است زیر کاپشن لباس های گرم و کلفت بپوشید.

کاپشن اسپرت زنانه

کاپشن بلند زنانه

کاپشن خزدار زنانه

روش نگهداری کاپشن زنانه

همراه ما باشید

نظرات