جدیدترین ایده های تزیین انار شب یلدا ۱۴۰۱ + راهنمای تزیین انار برای شب یلدا

0

ایده تزیین انار شب یلدا ۱۴۰۱ : تزیین انار در شب یلدا یکی از رسومی است که زیبایی سفره یلدا را دو چندان می کند. به همین دلیل ما مجموعه مدل های تزیین انار با ایده های جدید و کاربردی و بسیار راحت ویژه شب یلدا ۱۴۰۱ را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. همراه ما باشید.

تزیین انار شب یلدا

جدیدترین ایده های تزیین انار شب یلدا ۱۴۰۱ + راهنمای تزیین انار برای شب یلدا

برای تزیین کردن انار دون شده باید ظرف های خاص را انتخاب کنید. انار را می توانید در انواع دسر شب یلدا به کار ببرید. برای تزیین انار دون شده بهتر است از ظروف کریستالی یا سرامیکی زیبا استفاده کنید.می توانید برگ نعناع، گل های طبیعی و یا دست ساز را هم استفاده کنید.

تزیین انار دون شده شب یلدا

با کمی خلاقیت می توانید ظروف انار دون شده را درون ظرف سالاد میوه جاسازی کنید و با میوه های دیگر اطراف ظرف را تزیین کنید. می توانید از پوسته انار برای سرو انارهای دون شده هم استفاده کنید. شاید مایل باشید که تزیین انار دون شده را به شکل میوه هایی مانند انگور هم امتحان کنید.

انار شب یلدا

روش دیگری که می توانید برای تزیین انار استفاده کنید، استفاده از دانه های انار درون قالب های یخ است. از این قالب های یخی پر شده از انار برای تزیین آب، آب گاز دار یا سون آپ استفاده کنید. برای این منظور بهتر است آبی که درون قالب یخ ها می ریزید، اب جوشیده و سرد شده باشد. به این ترتیب یخ های شفافی با تزیین انار دون شده دارید که خیلی زیبا هستند.

تزیین انار در یخ

همچنین می توانید برای تزئین انار شب یلدا از برگ یا میوه کاج، گندم، برگ های سبز بزرگ و تکه های چوب دارچین استفاده نماید زیرا ترکیب رنگ قرمز انار با رنگ سبز یا قهوه ای انواع مختلف گیاهان ، زیبایی خاصی را خلق می کند. رای این کار چند عدد انار بزرگ و سرخ را در ظرف چوبی یا سبد قرار داده و برای جلوه دادن به رنگ سرخ انار در کنار آن از میوه کاج، گندم، برگ های سبز استفاده کنید و این ظرف را در هرجای منزل که دوست دارید ، قرار دهید.

راهنمای تزیین انار شب یلدا

برای تزئین انار شب یلدا می توانید انار را رنگ بزنید . انارهای قرمز و بزرگ را با اسپری طلایی ، رنگ بزنید زیرا رنگ قرمز انار با طلایی همخوانی زیبایی دارد و قرار دادن انارهای قرمز و طلایی در کنار یکدیگر، تزیین خاص و زیبایی خلق می کند. برای تزئین زیباتر انارها پس از طلایی کردن آنها ، انارها را به دو نیم تقسیم کنید تا قرمزی داخل انار با طلایی بیرون زیبایی بسیار جذابی ایجاد کند.

تزیین انار شب یلدا دسته گل

می توانید در کنار انارهای تزیینی از شمع نیز استفاده کنید. یک ایده بسیار جالب برای تزئین انار این است که انارها را به همراه گیاهان مختلف در یک ظرف قرار بدهید و شمع هایتان را در کنار آن درون ظرف بگذارید.یا می توانید از ایده خلاقانه تری استفاده کنید و شمع ها را دقیقا بر روی انار بگذارید و دور آن ها را به زیبایی تزئین کنید.

مدل های شیک تزیین انار

آموزش تزیین انار شب یلدا

تزیین انار خشک

انار خشک شده

همراه ما باشید

نظرات