آیا سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۲۲ آذر ۱۴۰۱ [آلودگی هوا]

1

آیا سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ مدارس تعطیل شد؟ تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ (بیست و دوم آذر ۱۴۰۱) و وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات و شرکت ها و دانشگاه ها فردا سه‌شنبه بعلت آلودگی هوا روز سه شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ در اصفهان و تبریز ، قزوین و سایر شهرها فردا آلودگی هوا از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی ۲۲ آذر ۱۴۰۱

 

آیا سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۲۲ آذر ۱۴۰۱ [آلودگی هوا]

بر اساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمام مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اصفهان و هشت شهر استان فردا سه‌شنبه، ۲۲ آذر تعطیل است.

فردا سه شنبه تمام مقاطع تحصیلی اصفهان تعطیل است

در پی تصمیم مهم و فوری مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمام مقاطع تحصیلی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش، مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌های شهر اصفهان و هشت شهر استان فردا سه‌شنبه، ۲۲ آذر تعطیل است.

منصور شیشه فروش منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به تشکیل جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای اصفهان برای فعالیت نهادها، ارگان‌ها و مدارس، اظهار کرد: بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای اصفهان فردا سه‌شنبه ۲۲ آذرماه تمام مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، پیش دبستانی، مهدهای کودک و مدارس استثنایی مناطق شش‌گانه آموزش و پرورش شهرستان اصفهان و مناطق فلاورجان، خمینی‌شهر، برخوار، مبارکه، شاهین‌شهر، نجف‌آباد، زرین‌شهر و فولادشهر تعطیل است.

وی افزود: بر همین اساس طرح محدودیت تردد خودروها به صورت زوج و فرد در محدوده ترافیکی مصوب شهر اصفهان از ساعت هشت صبح تا ۱۳ و از ساعت ۱۶ تا ۲۲ تا پایان روز پنجشنبه بیست و چهارم آذرماه مصوب شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تاکید کرد: بر اساس اعلام این کارگروه، مقرر شد از انجام هرگونه فعالیت عمومی از جمله ورزش‌های همگانی در فضای باز پیشگیری و الزامات بهداشتی مرتبط با آلودگی هوا توسط مرکز بهداشت استان اطلاع‌رسانی و اداره کل محیط زیست استان نسبت به تشدید پایش واحدهای آلاینده شناسایی شده و برخورد با تخلفات در این حوزه اقدام کند.

وی خاطرنشان کرد: این کارگروه مصوب کرد تا برخوردهای قانونی با خودروهای دودزا و بدون معاینه فنی تشدید شود.

🔻مقطع ابتدایی تهران و البرز سه شنبه غیرحضوری شد

🔹بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، مقطع ابتدایی استان‌های تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه در روز سه شنبه غیرحضوری شد./ تسنیم

♦️مدارس آبیک و تاکستان فردا تعطیل شد

مدیر روابط عمومی آموزش‌وپرورش استان قزوین:
🔹با توجه به تداوم وضعیت آلودگی هوا در ۲ شهرستان آبیک و تاکستان مدارس این دو شهرستان فردا تعطیل هستند و کلاس‌هلای درس به صورت مجازی برپا می‌شوند.
🔹البته همه مدارس آبیک در همه مقاطع تحصیلی فردا سه‌شنبه، ۲۲ آذرماه تعطیل هستند، اما در شهرستان تاکستان فقط مدارس ابتدایی و پیش‌دبستانی تعطیل خواهند بود.
🔹همچنین با عنایت به کاهش محسوس آلودگی هوا در شهرستان‌های آوج، بویین‌زهرا، البرز و قزوین مدارس این شهرستان‌ها فردا باز خواهند بود و آموزش در این مدارس به صورت حضوری دنبال خواهد شد./تسنیم

فعالیت مدارس تبریز باز هم غیرحضوری شد

🔹 بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش آذربایجان شرقی فعالیت مدارس نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه، ایلخچی، شهر جدید سهند و شهری اسکو در تمامی مقاطع تحصیلی روز سه شنبه ۲۲ آذر برای سومین روز پیایی در نوبت صبح غیرحضوری است./ایرنا

آلودگی هوا تمام مدارس اراک را غیرحضوری کرد

🔹رئیس کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوای استان مرکزی گفت: با توجه به آلودگی هوا و تدوام افزایش غلظت‌ آلاینده‌ها، تمام مدارس اراک فردا (سه‌شنبه) و برای سومین روز متوالی به صورت غیرحضوری است./ایرنا

در حال تکمیل ….

تعطیلی دیگر شهرها اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروزرسانی خواهیم کرد

لازم به ذکر است که تصمیم گیری تعطیلی و یا باز بودن مدارس معمولاً در اختیار کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران است، که در محل و با مدیریت استانداری تهران برگزار می‌شود و این کمیته بر اساس شاخص‌های آلودگی هوا تصمیم گیری می‌کند.

وضعیت تعطیلی مدارس و دانشگاه ها فردا ۲۲ آذر ۱۴۰۱ به خاطر آلودگی هوا

تصمیم گیری تعطیلی و یا باز بودن مدارس معمولاً در اختیار کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران است، که در محل و با مدیریت استانداری تهران برگزار می‌شود و این کمیته بر اساس شاخص‌های آلودگی هوا تصمیم گیری می‌کند.

همچنین بنابر اعلام آموزش و پرورش شهر تهران در راستای مجازی شدن آموزش تمامی مقاطع تحصیلی تهران در روزهای دوشنبه و سه شنبه (۲۱ و ۲۲ آذرماه)، آزمون‌های شبه نهایی پایه دوازدهم در روزهای تعطیلی آموزش‌های حضوری، برگزار نمی‌شود و تاریخ اجرای این آزمون‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه آموزش و پرورش شهر تهران آمده است: با توجه به استمرار آلودگی هوا در کلانشهر تهران و در راستای مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای استانداری تهران، در پی آلودگی شدید هوای پایتخت؛ آموزش تمامی مقاطع تحصیلی شهر تهران در روز دوشنبه و سه شنبه ۲۱ و ۲۲ آذر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

گفتنی است، عوامل اجرایی( مدیر و معاونان) در مدرسه حضور دارند و معلمان از منزل می‌توانند در فضای مجازی تدریس کنند. همچنین کودکستان‌ها و پیش دبستانی‌ها تعطیل هستند.

1 دیدگاه در “آیا سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا ۲۲ آذر ۱۴۰۱ [آلودگی هوا]

  1. اعظم گفت:

    فردا چهارشنبه ۲۲ آذر ماه می باشد.شما اشتباها نوشته اید سه شنبه ۲۲ آذر.

نظرات