آموزش زبان انگلیسی رایگان در زبان من

0

زبان انگلیسی یکی از پرکاربردترین زبان های خارجی در سطح جهان است که امروزه در همه کشورها بصورت رسمی استفاده میشود،  زبـان انگلیسی در اکثر مجامع بین المللی و در اکثر کشورها کاربرد دارد؛ با یادگیری زبـان انگلیسی میتوانید به فرصت های بیشماری(فرصت های تحصیلی، فرصت های کاری، مهاجرتی) دست یابید که زندگی شما را تغییر میدهد.

زبان انگلیسی بیشترین گویندگان جهان را دارد و جالب اینست که بیشتر دانشجویان جهان به زبان انگلیسی صحبت میکنند، در عین حال بزرگترین و معتبر‌ترین دانشگاه های جهان(آکسفورد، هاروارد، کمبریج…) نیز به زبان انگلیسی تدریس میکنند.

در صورتی که زبان انگلیسی را یاد بگیرید، میتوانید از بورسیه های تحصیلی دانشگاه های برتر جهان بهره‌ مند شوید.

 آموزش زبان انگلیسی

خوشبختانه یادگیری زبان انگلیسی بسیار راحت و آسان است، شما میتوانید در خانه نشسته و با استفاده اینترنت، بصورت رایگان انگلیسی را یاد بگیرید، یکی از بهترین سایت هایی که زبان انگلیسی را بصورت رایگان ارائه میدهد، سایت آموزشی زبان من است.

این سایت در ۲۵ آگوست ۲۰۲۲ توسط تیم تخصصی زبان من راه اندازی شده است و هم اکنون دارای پکیج کامل مطالعات زبان انگلیسی می باشد.

در بخش گرامر زبان انگلیسی، شما میتوانید موضوعات مختلف گرامری را جستجو کرده و مطالعه کنید. بخش گرامر شامل مواردی چون: اسم ها، ضمیرها… میباشد، بخش زمان ها نیز، از زمان حال ساده شروع شده تا زمان آینده کامل استمراری شامل میشود. تمام موضوعات گرامری به زبان فارسی ترجمه شده اند و با مثالهای ساده و روان بیان شده اند تا کاربران عزیز بتوانند با مطالعه تعریف ها و مثالها، موضوعات مورد نیاز خود را یاد بگیرند.

در بخش اسپیکینگ(مهارت گفتاری) زبان انگلیسـی توضیح داده شده است که مهارت مکالمه چگونه میتواند به شما کمک کند تا مثل یک فرد آمریکایی، به زبان انگلیسی صحبت کنید و با مردم ارتباط برقرار کنید و یا زمانیکه برای ادامه تحصیل به کشور اروپایی یا آمریکایی می‌روید، باید بتوانید با مردم آن کشور ارتباط برقرار کنید.

در سایت آموزشی زبان من، تکنیک های یادگیری مکالمه زبان انگلیسـی توضیح داده شده است که چگونه میتوانیم با ساده ترین تکنیک ها و روش ها، مکالمه کردن به زبان انگلیسـی را یاد بگیریم.

مهارت های رایتینگ و لیسنینگ که مهمترین مهارت های زبان انگلیسـی هستند، بطور مفصل توضیح داده شده اند، همه مراحل و روش های یادگیری آنها نیز ذکر شده اند. شما با وارد شدن به بخش وبلاگ سایت آموزشی زبان من میتوانید به مقالاتی در این موارد دست یابید.

آزمون های بین المللی آیلتس و تافل از مشهورترین آزمون های زبان انگلیسـی در جهان هستند که در این سایت بصورت مفصل در دو مقاله جداگانه توضیح داده شده اند.

آموزش زبان انگلیسی

کتاب گرامر زبان انگلیسی به زبان فارسی

سایت آموزشی زبان من دات کام، کتاب گرامر زبان انگلیسی را منتشر کرده است که به زبان فارسی نوشته شده است؛ این کتاب یکی از بهترین کتاب های گرامر زبان انگلیسی است که با استفاده از جدید‌ ترین متد ها و ساده ترین مثالها، گرامر زبان انگلیسی را توضیح داده است.

این کتاب توسط استادان متخصص و با تجربه نوشته شده است و طی چند مرحله مورد بازبینی قرار گرفته است؛ کامل بودن این کتاب یکی از مهمترین مؤلفه هایی است که میتوان در این کتاب مشاهده کرد، زیرا گرامر زبان انگلیسی از سطح ابتدایی تا سطح پیشرفته را در بر میگیرد.

سیستم رنگی در مثالهای این کتاب یکی از بارزترین ویژگی های آن میباشد که برای ساده سازی و  مشخص کردن کلمات در جمله کاربرد زیادی دارد، مثلا: در یک جمله از کلمه قید استفاده شده است؛ کلمه قید با رنگ قرمز رنگی شده است و در عین حال، در ترجمه آن جمله نیز کلمه adverb با همان رنگ قرمز نشانه گذاری شده است تا خواننده عزیز بتواند ساختار کلمه مورد نظر را در هردو زبان تشخیص بدهد.

یکی از مزایای خرید این کتاب این است که کاربران عزیز پس از اینکه کتاب را خریداری کنند،  دسترسی آنها به کیف پول الکترونیک باز میشود و مبلغ مشخصی از قیمت کتاب به کیف پول آنها بر میگردد.

پس از اینکه کتاب را خریداری و دانلود کنید، دسترسی شما به بخش محصولات و آزمون ها باز میشود و شما میتوانید بطور رایگان آزمونهای گرامری را سپری کنید، شما وارد سه آزمون مختلف میشوید که از لحاظ سطح گرامری متفاوت میباشند؛ آزمون ها به ترتیب شامل: آزمون اول برای سطح ابتدایی، آزمون دوم برای سطح متوسط و آزمون سوم برای سطح پیشرفته و حرفه ای میباشد.

نتیجه آزمون ها نیز پس از پاسخ آخرین سوال به صورت فوری اعلام میشود و جواب های درست و غلط نیز مشخص میشوند تا کاربر محترم بتواند اشتباهات گرامری خود را اصلاح کند.

در صورتیکه می خواهید گرامر زبان انگلیسی را براحتی و به زبان مادری خود یاد بگیرید، به سایت آموزشیzabanman.com  مراجعه کنید و کتاب  گرامر زبان انگلیسی به زبان فارسی  را دانلود کنید.

وبلاگ سایت آموزشی زبان من

در بخش وبلاگ سایت آموزشی زبان من مقالات مختلفی در مورد زبان انگلیسی وجود دارند که شما میتوانید با وارد شدن به این بخش، به اطلاعات مهم و کاربردی درباره موضوعات مختلفی چون:( گرامر زبان انگلیسی، آزمون بین المللی تافل، آزمون بین المللی آیلتس، معرفی کتاب های انگیزشی به زبان انگلیسی ، چهارت مهارت مهم در زبان انگلیسی و بهترین فیلم های سینمایی زبان انگلیسی) دست یابید که برای تقویت زبان انگلیسی کاربرد زیادی دارند.

آموزش زبان انگلیسی

آموزش زبان انگلیسی

در بخش آموزش زبان انگلیسـی، چهار بخش اساسی (گرامر زبان انگلیسـی، کلمات زبان انگلیسـی، جملات زبان انگلیسـی و کتابهای زبان انگلیسـی) وجود دارد.

بخش گرامر زبان انگلیسـی شامل تمام موضوعات گرامری از مبتدی تا پیشرفته میشود؛ این بخش شامل موضوعاتی چون: ضمایر در زبان انگلیسـی و انواع آن(توضیحات کامل ضمایر در زبان انگلیسـی)، بررسی ۱۲ زمان در زبان انگلیسـی برای یادگیری بهتر و درک زمان، کاربرد افعال و ویژگی های آن با توضیحات تکمیلی، اسم ها در زمان انگلیسـی ، ساختار و ویژگی صفت ها در زبان انگلیسـی،   قید ها و موارد استفاده آنها در زبان انگلیسـی و در نهایت حروف اضافه با لیستی از مهمترین حروف اضافه در زبان انگلیسـی میباشد.

با یادگیری گرامر زبان انگلیسـی، مهارت زبان شما به خوبی تقویت میشود؛ زیرا با یادگیری گرامر زبان انگلیسـی میتوانید چهارت مهارت(شنیداری، گفتاری، مکالمه، نوشتار) را نیز یاد بگیرید.

کلمات و اصطلاحات زبان انگلیسی

بخش کلمات زبان انگلیسـی شامل مهمترین و کاربردی ترین کلمات و اصطلاحات زبان انگلیسـی میشود که در انگلیسـی روزمره کاربرد زیادی دارند، در صورتیکه ذخیره لغات شما ضعیف است، با وارد شدن به این بخش میتوانید اصطلاحات جدید و کاربردی زیادی یاد بگیرید و انگلیسـی خود را تقویت کنید.

معرفی بهترین فیلم های زبان انگلیسی

یکی از جذاب ترین مقالات سایت آموزشی زبان من، مقاله معرفی بهترین فیلم های زبان انگلیسـی میباشد، در این مقاله فیلم های( Hunger games, The kings speech, Harry Potter, Jurassic Park, Pirates Caribbean) به عنوان بهترین فیلم های زبان انگلیسـی معرفی شده اند، پیشنهاد میشود این فیلم ها را حتماً تماشا کنید تا مهارت انگلیسـی شما تقویت شود.

جملات در زبان انگلیسی

بخش جملات شامل عبارات و اصطلاحات عمومی و آکادمیک میشود و شما میتوانید از آنها در هر دو بخش انگلیسی عامیانه(جنرال) و آکادمیک استفاده کنید. با یادگیری عبارات زبان انگلیسـی مهارت اسپیکینگ شما به خوبی تقویت میشود.

در بخش کتاب های زبان انگلیسـی ، کتابهای داستانی جذابی وجود دارد و شما میتوانید با توجه به سطح مهارت زبان انگلیسـی خود، کتاب مورد علاقه خود را دانلود کرده و مطالعه کنید. مطالعه کردن این کتاب ها به شما کمک میکند تا مهارت ریدینگ شما تقویت شود.

کلام آخر

تیم پشتیبانی سایت آموزشی زبان من متعهد است تا آخرین لحظه یادگیری زبان انگلیسـی کنار شما باشد، تا شما عزیزان بتوانید با یادگیری زبان انگلیسـی بصورت حرفه ای از بهترین فرصت های زندگی بهره مند شوید.

این تیم بطور ۲۴ ساعته حاضر به پشتیبانی شما عزیزان است و شما هر زمانی که نیاز به مشاوره، پشتیبانی محصولات و سوال داشته باشید، میتوانید تماس بگیرید تا به زودترین فرصت به درخواست شما پاسخ داده شود.

وب سایت آموزشی زبان من در تلاش است تا محتوای مفید آموزشی برای عزیزانی که قصد یادگیری زبان های مختلف خارجی را دارند، فراهم کند و به بالا بردن علم زبان آموزی کمک بسزایی بکند.

هدف این وبگاه آموزشی همواره رشد  و پیشرفت علم دوستانی است که بدنبال پیشرفت زبان های خارجه خود هستند و همواره با یک سیستم درست و اصولی در کنار شما خواهد بود.

نظرات