فیلم کامل لحظه شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال زاده در مشهد و واکنش ها

0

فیلم کامل لحظه شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال زاده در مشهد و واکنش ها

فیلم شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال زاده دو بسیجی مشهدی که توسط دوربین مداربسته خیابان گرفته شده و واکنش ها در ویدئوی لحظه چاقو خوردن و شهادت شهیدان دانیال رضازاده و حسین زینال زاده دو دانشجوی بسیجی در مشهد را ببینید

فیلم کامل لحظه شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال زاده در مشهد و واکنش ها

ویدئویی از لحظه حمله و درگیری اغتشاشگران به دانیال رضازاده و حسین زینال زاده دو دانشجوی بسیجی در مشهد در رسانه ها مورد توجه قرار گرفته و با واکنش های تند کاربران همراه بوده است. ویدئویی از حمله وحشیانه اغتشاشگران و فردی به نام مجید رهنورد به دو بسیجی مشهدی به نام های دانیال رضازاده و حسین زینال زاده را نشان می دهد که از دوربین مداربسته در خیابان ضبط شده است.

تصاویر دوربین های مداربسته از لحظه شهادت شهید حسین زینال زاده و دانیال رضازاده توسط مجیدرضا رهنورد منتشر شد که در زیر می ببینید:

فیلم شهادت دانیال رضازاده و حسین زینال زاده

شهید دانیال رضازاده و شهید حسین زینال‌زاده از بسیجیان ناحیه ۳ ابوذر، عصر روز پنج‌شنبه در جریان اغتشاشات در خیابان حر عاملی مشهد با ضربات چاقو به شهادت رسیدند.

جزئیات

آیت ا… مروی، تولیت آستان قدس رضوی بعدازظهر روز گذشته در محل شهادت دو دانشجوی بسیجی مشهد حضور یافت و با قرائت فاتحه و گل‌های متبرک ضریح حضرت رضا(ع) یاد و خاطره ایثار و از خودگذشتگی شهدای امنیت را گرامی داشت. همچنین رحمانی، معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی پنج شنبه شب با حضور در میان مردم تجمع‌کننده در محل جنایت اعلام کرد: عامل این جنایت در همین مکان درملأعام اعدام خواهد شد.

هادی مخملی، رئیس اتاق اصناف مشهد با قرائت بیانیه‌ای درباره محکومیت حرکت آشوبگران، از ملت شهیدپرور خواست با هوشیاری کامل دسیسه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کنند. در این بیانیه آمده است: جامعه بزرگ انقلابی و با بصیرت اصناف با برائت جستن از اتفاقات اخیر همواره متعهد و پایبند به آرمان‌های امام راحل و شهدای گران‌قدر بوده و تحت زعامت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از ارزش‌های ایرانی و اسلامی حمایت می‌نمایند. این بیانیه افزود: در همین راستا جامعه بزرگ اصناف ضمن محکوم کردن اتفاقات اخیر، در مسیر آرمان‌های اسلامی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری همچنان فداکارانه در میدان هستند و راه پرافتخار انقلاب اسلامی را تنها راه سعادت و عزت ملت ایران دانسته و بر عهد خود با امام راحل(قدس سره) و رهبری معظم انقلاب (مدظله‌العالی) پایبندند.

 

 

نظرات