آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ آلودگی هوا و بارش برف

0

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد بعلت آلودگی هوا و بارش برف و باد و طوفان گردوغبار و بارندگی آلودگی هوا تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ مشخص شد + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز دوشنبه ۲۱ آذر ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و شیراز و… مشخص شد اخبار تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ بدلیل آلودگی هوا و بارش برف اعلام شد اسامی شهرها و جزئیات خبر از حرف تازه میخوانید (اطلاعیه جدید)

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 21 آذر 1401 بعلت آلودگی هوا (جدید)

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ بعلت آلودگی هوا و بارش برف

📍تعطیلی مدارس در روز دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ بدلیل آلودگی هوا و بارش برف اعلام شد اسامی شهرهایی که فردا مدارس آنها تعطیل هستند را در زیر بخوانید:

مدارس تهران و البرز دوشنبه و سه شنبه غیر حضوری شد

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت، از تعطیلی مهدهای کودک و پیش دبستانی در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری خبر داد.

عباس شاهسونی گفت: مدارس استان تهران نیز در روزهای دوشنبه ۲۱ آذر و سه شنبه ۲۲ آذر به صورت غیرحضوری تشکیل خواهند شد.

وی در خصوص تعطیلی دانشگاه‌ها، افزود: تصمیم گیری فقط برای مدارس بوده است.

شاهسونی ادامه داد: با توجه به قرار گرفتن شاخص کیفیت هوا در وضعیت ناسالم، گروه‌های حساس می‌بایست حتی الامکان از تردد در فضای باز خودداری کنند.

مدارس برخی شهرهای استان قزوین فردا تعطیل است

برخی مدارس استان قزوین فردا دوشنبه برای سومین روز متوالی به دلیل آلودگی هوا تعطیل اعلام شدند.

در این اطلاعیه آمده است:

براساس مصوبه جلسه کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوای استان، آموزش حضوری تمامی مدارس استان قزوین درتمامی مقاطع تحصیلی، به جز مناطق طارم سفلی، الموت غربی و شرقی، ضیاآباد و شهرستان آوج، در روز دوشنبه بیست و یکم آذر ماه تعطیل است.

در بخش بعدی این بیانیه آمده است: آموزش ها در این روز به صورت مجازی در بستر شاد برگزار می شود.

در ادامه این بیانیه آمده است: بدین ترتیب مدارس مناطق طارم سفلی، الموت غربی و شرقی، ضیاآباد و شهرستان آوج، طی روز دوشنبه بیست و یکم آذرماه، به صورت حضوری برگزار می گردد.

در پایان این بیانیه آورده شده است: به استحضار می رساند، براین اساس عوامل اجرایی در مناطقی که آموزش ها مجازی است، جهت پاسخگویی به اولیا، دانش آموزان و ارباب رجوع در مدارس حاضر باشند.

با توجه به آلودگی هوا اینروزها در بسیاری از شهرها و استان ها و افزایش آلاینده های هوا و بارش برف احتمال تعطیلی مدارس در روز دوشنبه، ۲۱ آذر ۱۴۰۱) وجود دارد.

مدارس ۲ شهرستان در خراسان جنوبی دوشنبه غیرحضوری است

🔹مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در پی بارش برف و سرمای شدید فردا دوشنبه آموزش حضوری مدارس شهرستان‌های سربیشه و درمیان تعطیل و به شکل مجازی انجام می شود./ایرنا

♦️دانشگاه‌های البرز تعطیل شد

معاون استانداری البرز:
🔹به‌دلیل تداوم آلودگی هوا در استان، دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی البرز روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۲۱ و ۲۲ آذرماه تعطیل است./ ایسنا

 

🔺در حال حاضر مدارس فردا دوشنبه ۲۱ آذر (۱۴۰۱) در بقیه شهرها دایر است و خبری مبنی بر تعطیلی اعلام نشده است.
اگر خبر جدیدی درباره تعطیلی فردا اعلام شد به اطلاع کاربران محترم می رسد…

برای سومین روز/ مدارس تبریز دوشنبه غیرحضوری شد

🔹 بر اساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در پی تداوم آلودگی هوا و بر اساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا مدارس شهری و روستایی نواحی پنجگانه تبریز، خسروشاه و ایلخچی و شهر جدید سهند در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر دوشنبه (۲۱ آذر ۱۴۰۱) غیرحضوری بوده و فرآیند آموزش در بستر شاد خواهد بود./فارس

مدارس شهر اراک روز دوشنبه غیرحضوری برگزار می‌شود

🔹رئیس کارگروه اضطرار کاهش آلودگی هوای استان مرکزی: مدارس شهر اراک روز دوشنبه بیست و یکم آذرماه برای دومین روز متوالی به صورت غیرحضوری و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود./ایرنا

🔺اطلاعیه شماره دوم فعالیت مدارس؛
مدارس اسکو هم غیرحضوری شد

🔹فعالیت کلیه مدارس شهری آموزش و پرورش منطقه اسکو روز دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ غیرحضوری می‌باشد.

 

در حال تکمیل...

وضعیت آلودگی هوا فردا

📍براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلاینده در کلانشهرها در وضعیت نارنجی قرار دارد و از دوشنبه تا روز سه شنبه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا تداوم دارد و هشدار سطح نارنجی برای استان های البرز و تهران و شرایط ناسالم برای همه گروه های سنی را اعلام کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی توصیه کرد: از تردد غیرضروری در سطح شهر برای تمام گروه‌ها و فعالیت و ورزش در فضای باز خودداری شود.

بر اساس دستورالعمل احتیاطی صادره از سوی شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، مبتلایان به بیماری قلبی یا ریوی، سالمندان و کودکان جزو گروه‌های حساس محسوب می‌شوند و باید فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج از منزل را کاهش دهند. فعالیت طولانی عبارت است از هرگونه فعالیت خارج از منزل که افراد به‌طور متناوب طی مدت چندین ساعت انجام می‌دهند و سبب می‌شود نفس کشیدن تاحدی سخت‌تر از حالت طبیعی صورت بگیرد؛ کار کردن در باغچه، فعالیت شدید خارج از منزل مانند دویدن و … از جمله این مثال‌هاست.

وضصعیت هواشناسی فردا دوشنبه ۲۱ آذر

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، فردا دوشنبه ۲۱ آذر با ورود سامانه بارش جدید در برخی استان‌های شمال غرب، غرب و جنوب غرب افزایش ابر و گاهی رگبار پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

برای سه شنبه نیز در قزوین البرز تهران جنوب غرب کشور خوزستان کهگیلویه و بویر احمد اصفهان و چهارمحال و بختیاری غرب فارس و بوشهر رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد بارش در نقاط مرتفع به شکل برف خواهد بود.

همچنین اصغری، کارشناس هواشناسی درباره آلودگی هوای تهران گفت: آلودگی کماکان وجود دارد و هرساله ما با این شرایط مواجه هستیم.

وی افزود: نمودار وارونگی دما تا پایان روز تا وقتی با باد و بارش رو به رو نشویم ادامه خواهد داشت. این خبر خوشی برای دانش آموزان نیست و احتمال دارد تا پایان هفته درگیر آلودگی باشیم و شاید مدارس همچنان تعطیل بمانند.

اصغری تصریح کرد: این فقط پیش بینی هواشناسی است. ما هم خوش بین به تمیز شدن هوای تهران، کرج و اراک تا پایان هفته نیستیم.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی دوشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، برخی مناطق غرب کشور و به‌تدریج دامنه‌های غربی و مرکزی البرز بارش روی می‌دهد. روز سه‌شنبه در مناطق ذکر شده به شکل پراکنده و خفیف بارش پیش بینی شده است. خلیج‌فارس نیز طی ۳ روز‌ آینده، تنگه هرمز جمعه و شنبه و دریای خزر،‌ مناطق ساحلی گیلان و غرب مازندران طی ۲ روز آینده مواج و متلاطم است.

نظرات