تاریخ و ساعت بازی فرانسه و مراکش نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ + خلاصه بازی

0

تاریخ و ساعت بازی فرانسه و مراکش نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ + خلاصه بازی

بر اساس اعلام فیفا زمان بازی فرانسه و مراکش در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تاریخ چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه البیت به مصاف هم خواهند رفت. . جزئیات خبر:

زمان بازی فرانسه و مراکش در نیمه نهایی جام جهانی 2022

زمان بازی فرانسه و مراکش در نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲

بر اساس اعلام سایت فیفا ساعت رسمی بازی تیم ملی فوتبال فرانسه و مراکش در تاریخ بیست و سوم آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۰ از سری دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ورزشگاه البیت برگزار خواهد شد.

دیدار فرانسه-مراکش در نیمه نهایی جام جهانی، فرصتی برای ملاقات غیرمنتظره کیلیان امباپه و اشرف حکیمی است.

بازی فرانسه و مراکش ساعت چنده ؟

بازی فوتبال فرانسه و مراکش در مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تاریخ چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه البیت برگزار میشود

بازیهای نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲

دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ به پایان رسید و برنامه بازیهای نیمه نهایی مشخحص شدند. در مرحله نیمه نهایی تیم های کرواسی و آرژانتین و مراکش و فرانسه با هم مسابقه می دهند تا دو تیم فینالیست تعیی شود. برخی کاربران پیش بینی کردند فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بین فرانسه و آرژانتین خواهد بود و برخی کاربران نیز بر این عقده هستند که فرانسه و کرواسی به فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر می رود و فیال ۲۰۱۸ تکرار می شود. حالا بلاید منتظر ماند و دید که کدام تیم ها به مرحله نهایی میروند و جام به کدام کشور خواهد رفت.

مراکش در این دوره از جام جهانی سگفتی ساز شد و جزو یکی از چهار تیم مرحله نبمه نهایی شد. فرانسه نیز در کمال ناوری انگلیس را شکست داد و به نیمه نهایی رفت. با توجه به آنکه دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام جهانی به صورت همزمان برگزار نمی شود، بازی فرانسه مراکش به صورت زنده و راس ساعت مقرر از شبکه سوم سیما و توسط برنامه جام ۲۰۲۲ پوشش داده می شود.

نظرات