عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری رستم قاسمی کامل ببینید

0

عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری رستم قاسمی کامل ببینید

عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری رستم قاسمی کامل ببینید که پس از درگذشت در چین پیکرش وارد ایران شد و روز یکشنبه ۲۰ آذر ماه پس از طواف در حرم امام رضا در مقبره الشهدای شهرک شهید محلاتی تشییع و به خاک سپرده میشود. در این مراسم خانواده وی و مقامات لشکری و کشوری حضور داشتند

عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری رستم قاسمی کامل ببینید

مراسم تشییع رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی روز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ از ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی تهران به سمت مقبره الشهدای این شهرک برگزار می شود.

تصاویر جدید تشییع رستم قاسمی در شهرک شهید محلاتی را روی دوش دژبان های ارتش ببینید:

تصاویر مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری رستم قاسمی کامل ببینید

عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری رستم قاسمی کامل ببینید

پیکر مرحوم رستم قاسمی که برای مداوا به کشور چین رفته بود و در همانجا درگذشت، بامداد امروز شنبه ۱۹ آذرماه با پرواز شماره ۰۷۸ شرکت هواپیمایی ماهان، از فرودگاه پکن به فرودگاه بین‌المللی امام خمینی تهران منتقل شد.

خانواده رستم قاسمی در مراسم تشییع جنازه وی
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای جزئیات آیین‌های تشییع و گرامیداشت سردار سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی را به این شرح اعلام کرد:
آیین تشییع پیکر سردار سرافراز ، جانباز عالیقدر و مجاهد عرصه دفاع مقدس و جبهه مقاومت و سازندگی سرتیپ پاسدار مهندس رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازیروز یکشنبه ۲۰ آذر  از ساعت ۹ صبح از مقابل مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی تهران به سمت مقبره الشهدای این شهرک برگزار می شود.

بنابر اعلام روابط عمومی کل سپاه، آیین گرامیداشت یاد و خاطره این سردار مخلص و مجاهد خدوم با حضور مقامات و مسئولین عالی رتبه لشکری و کشوری، همکاران و همرزمان و مردم قدرشناس و شهیدپرور روز دوشنبه ۲۱ آذر از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در مسجد پیامبر اعظم (ص) شهرک شهید محلاتی برگزار می شود.

عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری رستم قاسمی کامل ببینید

همچنین پیکر مرحوم رستم قاسمی، وزیر پیشین راه و شهرسازی دولت سیزدهم ساعتی قبل در حرم مطهر امام رضا(ع) طواف داده شد.

پیکر آن مرحوم شنبه شب پس از انتقال به مشهد مقدس، با همراهی استاندار خراسان رضوی و جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) وارد حرم مطهر امام رضا(ع) و طواف داده شد.

پیکر وزیر اسبق دولت سیزدهم پس از طواف در حرم مطهر رضوی با قرائت زیارت امین الله توسط خادمان شیفت شب این بارگاه، طی مراسمی با حضور مسئولان استانی بدرقه و برای تشییع به تهران منتقل شد.

عکس و فیلم مراسم تشییع جنازه و خاکسپاری رستم قاسمی کامل ببینید

گفتنی است که رستم قاسمی وزیر پیشین راه و شهرسازی بعد از تحمل یک دوره بیماری، صبح روز پنجشنبه، ۱۷ آذرماه درگذشت. سال گذشته و چند ماه بعد از انتخاب مهندس قاسمی به وزارت، نشانه‌های بیماری در وی ظاهر شد اما قاسمی ضمن آغاز درمان، با تمام توان وظایف خود را دنبال می‌کرد، که از حدود دو ماه قبل بیماری وی تشدید شد.

این مقام مسوول از رئیس جمهور درخواست کرد با کناره‌گیری او موافقت کند و پس از موافقت رئیس‌جمهور با استعفا، بلافاصله وارد فرآیند جدی درمان شد. پیشرفت بیماری سرطان به‌گونه‌ای بود که درمان افاقه نکرد و در نهایت امروز خانواده و همه دوستان و همرزمانش را در غم از دست دادن خود سوگوار کرد.

کارنامه خدمت قاسمی چه در دوره وزارت راه و شهرسازی و چه در مسئولیت‌های متعدد قبلی در وزارت نفت، قرارگاه خاتم‌الانبیاء و پشتیبانی از جریان پر افتخار مقاومت، کارنامه‌ای درخشان و مایه آبروی آن عنصر خدمتگزار، مردمی و ولایتمدار در دنیا و آخرت خواهد بود.

نظرات