آیا یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ آلودگی هوا بارش برف

0

آیا یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ مدارس تعطیل شد؟ تعطیلی مدارس فردا یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ (بیستم آذر ۱۴۰۱) و وضعیت تعطیلی مدارس و ادارات و شرکت ها و دانشگاه ها فردا به علت آلودگی هوا باد و طوفان گردوغبار و بارندگی فردا یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ در پاسخ به سوال کاربران که آیا یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی و اصفهان و تبریز و مشهد و خوزستان و اهواز و قزوین و رشت و شهرهای استان ها و تهران فردا آلودگی هوا از حرف تازه میخوانید.

آیا یکشنبه 20 آذر 1401 تعطیل است؟| تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ آلودگی هوا بارش برف

آیا یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ تعطیل است؟| تعطیلی مدارس یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ آلودگی هوا بارش برف

📌تعطیلی مدارس پیش دبستان و ابتدایی در شهرستان نیمروز و دهک سیستان و بلوچستان

♦️ با اشاره به کاهش محسوس دما ، باد شدید و احتمال رگبار پراکنده ، با عنایت به هماهنگی بعمل آمده و تصمیمات ستاد بحران استان در روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۲۰ مقطع پیش دبستان و دبستان در شهرستان نیمروز و شهرستان زهک تعطیل اعلام میگرد.

*****

مهم// مدارس اراک ۲۰ آذر ۱۴۰۱ در اراک غیر حضوری شد

🔹بنا بر تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا با توجه به روندافزایشی غلظت آلاینده ها توسط ایستگاههای پایش و همچنین پیش بینی سکون هوا، فردا یکشنبه ۲۰ آذرماه فعالیت آموزشی تمامی مدارس شهر #اراک در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری خواهد بود .

*****

🔹 به علت تداوم آلودگی هوای استان؛ مدارس شهرستان بوئین زهرا در کلیه مقاطع تحصیلی در روز یکشنبه بیستم آذر ماه در نوبت صبح و بعدازظهر به صورت غیرحضوری برگزار می شود.
🔹همچنین فقط مدارس شهر تاکستان، در کلیه مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و بعدازظهر غیرحضوری خواهد بود.
🔹 به استحضار می رساند، براین اساس عوامل اجرایی، جهت پاسخگویی به اولیا، دانش آموزان و ارباب رجوع در مدارس حاضر باشند.

🔻مقطع ابتدایی تهران و البرز یکشنبه غیرحضوری شد

🔹بر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، مقطع ابتدایی استان‌های تهران و البرز به جز دماوند و فیروزکوه در روز یکشنبه ۲۰ آذر غیرحضوری شد./ تسنیم

مدارس تبریز فردا یکشنبه غیرحضوری شد

براساس مصوبه کارگروه اضطرار آلودگی هوای تبریز، مدارس برخی شهرهای آذربایجان شرقی در همه مقاطع تحصیلی فردا (یکشنبه) به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

براساس مصوبه همین کارگروه، کلیه فعالیت های عمرانی و معدنی در محدوده تبریز مانند فعالیت های عمرانی شهرداری تبریز و کارخانه های شن و ماسه به مدت ۲ روز تعطیل خواهد بود.

در حال تکمیل ….

تصمیم گیری تعطیلی و یا باز بودن مدارس معمولاً در اختیار کمیته اضطرار آلودگی هوای استان تهران است، که در محل و با مدیریت استانداری ها برگزار می‌شود و این کمیته بر اساس شاخص‌های آلودگی هوا تصمیم گیری می‌کند.

در حال حاضر تعطیلی مدارس در روز یکشنبه، (۲۰ آذر ۱۴۰۱) اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروزرسانی خواهیم کرد

وضعیت آب و هوا

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، از روز یکشنبه ۲۰ اذر در برخی مناطق استان‌های خراسان جنوبی،‌ سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان،‌ یزد، شرق و شمال فارس بارش پیش بینی شده است.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی دوشنبه در استان‌های واقع در شمال غرب، برخی مناطق غرب کشور و به‌تدریج دامنه‌های غربی و مرکزی البرز بارش روی می‌دهد. روز سه‌شنبه در مناطق ذکر شده به شکل پراکنده و خفیف بارش پیش بینی شده است. خلیج‌فارس نیز طی ۳ روز‌ آینده، تنگه هرمز جمعه و شنبه و دریای خزر،‌ مناطق ساحلی گیلان و غرب مازندران طی ۲ روز آینده مواج و متلاطم است.

 

نظرات