سفیان امرابط بازیکن مراکشی کیست ماجرای استوری شمشیر امام علی + دین سفیان امرابط

0

سفیان امرابط بازیکن مراکشی کیست ماجرای استوری شمشیر امام علی در اینستاگرام سفیان امرابط  بازیکن مراکش + دین سفیان امرابط و عکس سفیان امرابط بازیکن مراکشی با شمشیر ذوالفقار امام علی در استوری اینستاگرامش پس از پیروزی مقابل اسپانیا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در ادامه مطلب در بیوگرافی کامل او میخوانید

سفیان امرابط بازیکن مراکشی کیست

سفیان امرابط بازیکن مراکشی کیست

سفیان امرابط بازیکن مسلمان مراکشی است که در در حال حاضر در تیم ملی فوتبال مراکش و فیورنتینا بازی می کند. او متولد ۲۱ اوت ۱۹۹۶ هویزن، هلند است و هم اکنون به عنوان ستاره خط هافبک مراکش شناخته میشود.

سفیان امرابط بازیکن مراکشی کیست ماجرای استوری شمشیر امام علی + دین سفیان امرابط

 

دین سفیان امرابط

سفیان امرابط اصالتا مراکشی و پدر و مادرش نیز مسلمان هستند، سفیان امرابط  مسلمان است و در ماه رمضان و در ماه های مذهبی آداب دین اسلام را رعایت می کند. اما اینکه شیعه و یا اهل تسنن است، مشخص نیست.

او برادر کوچکتر نورالدین امرابط دیگر ملی پوش تیم ملی فوتبال مراکش است

عکس سفیان و برادرش نورلدین

دین سفیان امرابط

سوابق

با اینکه متولد هلند است، اما ترجیح می دهد در تیم ملی مراکش بازی کند. امرابط در هلند از پدر و مادری مراکشی تبار متولد شد. او ابتدا نماینده تیم زیر ۱۵ سال هلند بود و سپس به تیم ملی مراکش پیوست.
سفیان امرابات دارای قد ۱٫۸۳ متر در پست هافبک برای تیم های چون اوترختفاینورد ، کلوب بروژ ، هلاس ورونا (قرضی) ،فیورنتینا و تیم ملی هلند زیر ۱۵ سال، تیم ملی مراکش زیر ۱۷ سال و تیم ملی مراکش و … بازی کرده است.

اینستاگرام سفیان امرابط

او در سال ۲۰۱۰ نماینده هلند در سطح بین المللی در سطح جوانان بود، قبل از اینکه در سال ۲۰۱۳ وفاداری به تیم ملی جوانان مراکش را تغییر دهد و از سال ۲۰۱۷ در سطح بزرگسالان آنها را نمایندگی کند.

بیوگرافی سفیان امرابط

تیم ملی

امرابط با شروع دوران بزرگسالی خود در اوترخت در سال ۲۰۱۴، در سال ۲۰۱۷ به فاینورد نقل مکان کرد. پس از یک فصل، او به کلوب بروژ پیوست، قبل از اینکه در سال ۲۰۱۹ به صورت قرضی در هلاس ورونا به ایتالیا فرستاده شود.

او بعدها نماینده تیم ملی فوتبال زیر ۱۷ سال مراکش در جام جهانی زیر ۱۷ سال ۲۰۱۳ بود. اولین بازی وی در بزرگسالان برای تیم ملی مراکش در برد دوستانه ۱–۰ مقابل تونس انجام داد.

عکس های سفیان امرابط

در می ۲۰۱۸، او در فهرست ۲۳ نفره مراکش برای جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه قرار گرفت. در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۲، او در فهرست ۲۶ نفره مراکش برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر قرار گرفت. در ۶ دسامبر ۲۰۲۲، او عملکرد قدرتمندی در برابر اسپانیا داشت، کنترل توپ را در موقعیت‌های خطرناک حفظ کرد و تکل‌های مهمی برای حذف آنها از جام جهانی انجام داد، که منجر به افزایش علاقه به خدمات او در سراسر اروپا شد.

ماجرای استوری شمشیر ذوالفقار امام علی در اینستاگرام سفیان امرابط

ماجرای استوری شمشیر ذوالفقار امام علی در اینستاگرام سفیان امرابط بازیکن مراکشی

سفیان امرابط، بازیکن فوتبال مراکش پس از پیروزی در برابر اسپانیا در یک هشتم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، استوری با عکس شمشیر حضرت علی علیه السلام که روی آن جمله «لا فَتی اِلاّ عَلِی، لا سَیفَ اِلاّ ذُو الفَقار» (جوانمرد شجاعی چون علی(ع) و شمشیری چون ذوالفقار) نقش بسته را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که بازتاب گسترده ای در شبکه ها اجتماعی داشت.

نظرات