بیوگرافی پاکو خمز سرمربی تراکتور و همسر و فرزندانش + زندگی خصوصی و جنجال ها

0

بیوگرافی پاکو خمز سرمربی تراکتور و همسر و فرزندانش + زندگی خصوصی و جنجال ها

پاکو خمز کیست

پاکو خمز سرمربی تیم تراکتور متولد ۱۸ آوریل ۱۹۷۰ در اسپانیا میباشد. دارای قد ۱٫۸۰ متر است و در دوران بازیکنی در پست مدافع میانی برای باشگاه های حرفه ای چون کوردوبا و رئال موسیا و رئال ساراگوسا و تیم ملی اسپانیا و … بازی کرده است. او دارای همسر و یک دختر و دو پسر است و دخترش نادیا مدتی با پیکه رابطه عاشقانه داشته است. ادامه بیوگرافز پاکو خمز و همسر و دخترش با عکس و تصاویر وز ندگی شخصی و ورزشی پاکو خمز (خمس) همراه با سوابق از بازیکنی تا سابقه مربیگری و پیج اینستاگرامش در ادامه مطلب از مجله حرف تازه کامل بخوانید تا پاکو خمز سرمربی تراکتور آشنا شوید

پاکو خمز سرمربی تراکتور کیست

بیوگرافی پاکو خمز و همسرش

پاکو خمز (Paco Jémez) با نام کامل فرانسیسکو خیمز مارتین (زادهٔ ۱۸ آوریل ۱۹۷۰) در لاس پالماس، اسپانیا یک مربی فوتبال اسپانیایی و بازیکن سابق فوتبال اهل اسپانیا است. پاکو خمز سرمربی فعلی تیم تراکتور تبریز است و در حال حاضر سرمربی تیم تراکتور است. او در دسامبر ۲۰۲۲ طی قراردادی به عنوان سرمربی تیم تراکتور انتخاب شد.

بیوگرافی پاکو خمز سرمربی تراکتور کیست

پاکو خمس دارای قد ۱٫۸۰ متر است و در دوران بازیکنی در پست مدافع میانی برای باشگاه های حرفه ای چون کوردوبا و رئال موسیا و رئال ساراگوسا و تیم ملی اسپانیا و … بازی کرده است.

خمز که از سال ۱۹۹۸ به تیم ملی اسپانیا پیوست در مجموع ۲۱ بازی برای تیم ملی کشورش به میدان رفت. وی پس از خداحافظی از فوتبال به مربیگری روی آورد.

زندگی شخصی

خمز در لاس پالماس جزایر قناری بدنیا آمده. پدر خمز، فرانسیسکو کرسپو آگیلار (معروف به لوکاس د اسیجا (۱۹۲۹–۲۰۱۸)، یک خواننده فلامنکو بود که دو آلبوم منتشر کرد. خود خمس نیز نوازنده گیتار ماهری است و علاقه خاصی به موسیقی دارد.

بیوگرافی پاکو خمز سرمربی تراکتور و همسرش + اینستاگرام عکس سوابق پاکو خمس

سوابق حرفه ای

پاکو خمز در لاس پالماس، جزایر قناری بدنیا آمد. او در طول دوران حرفه‌ای خود برای کوردوبا، رئال مورسیا، رایو وایکانو، دپورتیوو د لاکرونیا و رئال ساراگوسا و … بازی کرده است. دوران بازیکنی خمس با افت و خیزهایی همراه بود و می توان گفت یکی از بازیگنان مطرح اسپانیایی است که در تیم های بزرگی به میدان رفته است. او در سن ۳۵ سالگی بازنشسته شد و برای همیشه کفش هایش را آویخت و از فوتبال خداحافظی کرد.

او در طول دوران حرفه‌ای خود برای کوردوبا، رئال مورسیا، رایو وایکانو، دپورتیوو د لاکرونیا و رئال ساراگوسا و … بازی کرده است. دوران بازیکنی خمس با افت و خیزهایی همراه بود و می توان گفت یکی از بازیگنان مطرح اسپانیایی است که در تیم های بزرگی به میدان رفته است

همسر و فرزندان پاکو خمز

وی سال ها پیش ازدواج کرده و دارای یک دختر و دو پسر می باشد. دخترش در زمینه مدلینگ کار می کند و مدتی با پیکه رابطه عاشقانه داشت.

دختر پاکو خمز کیست

دختر «پاکو خمز» سرمربی تیم فوتبال تراکتور اظهارات بی سابقه‌ای را علیه مدافع پیشین بارسلونا مطرح و علیه «جرارد پیکه» افشاگری کرد.

«نادیا خمز» دختر پاکو خمز سرمربی تیم فوتبال تراکتور یکی از اینفلوئنسرهای اسپانیا محسوب می شود و دنبال کنندگان زیادی دارد.

نادیا خمز که هر از گاهی با انتشار تصاویر و پیام هایی خبرساز می شود، این بار با افشاگری از ارتباط کوتاه مدتش با جرارد پیکه مدافع سابق تیم فوتبال بارسلونا و تیم ملی اسپانیا به یکی از سوژه های خبری در رسانه های ورزشی اسپانیا تبدیل شده است.

نادیا خمز این بار ویدئویی از خودش منتشر کرد که در آن تاکید می کند بعد از دیدار با پیکه، از رفتارهای او شرمنده شده است.

دختر سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت:

برای من پیکه فردی نبوده است که بخواهم به او احترام بگذارم زیرا با دیگران رفتار خوبی نداشته است. یک بار با او در اتومبیل بودم و او فکر می‌کرد بسیار خوب است که از تمام چراغ‌های راهنمایی رد شود. چرا؟ نمی دانم اما به نظر او درست بود. علاوه بر این، او با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت وارد یک پارکینگ شد.

نادیا خمز سپس به بی احترامی پیکه به نگهبان پارکینگ اشاره کرد و اینکه با خودش گفته است که اینجا چه کار می کند. او گفت:

باورم نمی‌شد. او مرا شرمنده کرد. او فردی نیست که به او اعتماد کنم. فکر می‌کنم اولین و آخرین باری بود که این شخص را می‌دیدم.

این افشاگری بی سابقه در حالی صورت می گیرد که کمتر از یک ماه پیش جرارد پیکه در یک برنامه اینترنتی اظهاراتی را بر زبان آورد که خیلی ها آنها را بی احترامی به پاکو خمز تلقی کردند.

پیکه که میهمان یکی از یوتیوبرهای اسپانیا بود، در پاسخ به سئوال یکی از میهمانان درباره اینکه آیا می داند خمز در ایران مربی چه تیمی است؟ گفت: «نه. بگو، چه تیمی؟»

نام بردن از تراکتور از سوی مخاطب پیکه، خنده مدافع سابق بارسلونا را به دنبال داشت چرا که او تصور می کرد با او شوخی می کنند.

زندگینامه پاکو خمز

سوابق مربیگری پاکو خمس

از سال ۲۰۰۷ وارد حرفه مربیگری شد و تاکنون در هدایت تیم های دپورتیوا آلکالا، کوردوبا، کارتاخنا، لاس پالماس، رایو وایکانو، گرانادا ، کروز آزولا، یبیزا و … بر عهده داشته است.

تیم ملی اسپانیا

از سال ۱۹۹۸ به تیم ملی اسپانیا دعوت شد و در طول تقریباً سه سال، خمز ۲۱ بار برای تیم ملی اسپانیا بازی کرد. اولین بازی او در ۲۳ سپتامبر ۱۹۹۸ در یک دوستانه مقابل روسیه در گرانادا بود. او در یوفا یورو ۲۰۰۰ حضور داشت.

بیوگرافی پاکو خمس سرمربی تراکتور و همسرش + اینستاگرام عکس سوابق پاکو خمس

پاکو خمز سرمربی تراکتور کیست

پاکو خِمز سرمربی سابق رایو وایکانو و لاس پالماس به عنوان جانشین قربان بردیف با انعقاد قرارداد، به طور رسمی سرمربی تراکتور شد.

پاکو خمس بامداد پنج شنبه، ۱۷ آذر ۱۴۰۱ با حضور در ساختمان اداری باشگاه تراکتور و دیدار با ایوب بهتاج، سرپرست مدیرعاملی باشگاه، قرارداد خود را امضا کرد.

سوابق پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور

سرمربی اسپانیایی در اولین صحبت‌های خود پس از حضور در تبریز در جمع بازیکنان تراکتور اظهار داشت که از حضور در تراکتور ذوق زده است و ماجراجویی تازه‌ای در دوران کاری خود را آغاز می‌کند. او گفت که می‌خواهد با ارتقای سطح فنی تیم و سطح کیفی بازیکنان به موفقیتی دست یابد که تاکنون حاصل نشده است.
«پاکو خمس» سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور پس از حضور در تبریز و عقد قرارداد رسمی با این باشگاه، قصد دارد یک دستیار اسپانیایی نیز به کادرفنی خود در تراکتور اضافه کند.
خمس که با تداوم حضور نصرتی، مارکو کاسر و آلین دینکا در کادر خود موافقت کرده، در جلسه با مدیران باشگاه تراکتور خواستار اضافه شدن یک مربی اسپانیایی به‌عنوان دستیار تمرین دهنده به جمع کادرفنی خود شده بود که این درخواست با موافقت مدیران باشگاه همراه شده است.

پیج اینستاگرام و عکس های جدید پاکو خمز

صفحه رسمی پاکو خمز در اینستاگرام با نشانی (Paco Jémez) دنبال کنید

عکس های اینستاگرام پاکو خمز

همسر پاکو خمز

مصاحبه پاکو خمز

بیوگرافی پاکو خمز سرمربی تراکتور و همسرش + اینستاگرام عکس سوابق پاکو خمس

Paco Jémez

نظرات