پخش زنده بازی پرتغال و مراکش یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ بدون سانسور

0

پخش زنده بازی پرتغال و مراکش یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ بدون سانسور

فرکانس و شبکه های پخش زنده بازی پرتغال و مراکش بدون سانسور ، پخش زنده بازی مراکش و پرتغال از شبکه های خارجی ماهواره ، تماشای آنلاین بازی پرتغال و مراکش مرحله یک چهارم جهانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر امروز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ با نتیجه ی زنده ، لینک خارجی پخش زنده بازی پرتغال و مراکش بدون سانسور

خلاصه مسابقه فوتبال پرتغال و مراکش + ویدیوی گل های بازی

بازی پرتغال و مراکش یک چهارم نهایی جام جهانی 2022

در این بخش از مطالب پایگاه خبری حرف تازه درباره خلاصه بازی مسابقه فوتبال پرتغال و مراکش بدون سانسور امروز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مطلبی را برای شما آورده ایم با ما همراه باشید.

شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ دو تیم پرتغال و مراکش در چهارچوب رقابت های یک چهارم نهایی جام جهانی۲۰۲۲ قطر، با یکدیگر دیدار می کنند. پرتغال و مراکش با پیروزی مقابل حریفان خود به مرحله چهارم نهایی جام جهانی قطر راه پیدا کردند و حالا امشب با جدال تنگاتنگ و سخت در مقابل هم صف آرایی می کنند. هشت تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ امدند که باید منتظر نتایج این مرحله باشیم تا ببینیم کدام ۴ تیم به مرحله نهایی می رود.

تماشای آنلاین فوتبال پرتغال و مراکش یک چهارم نهایی جام جهانی قطر امروز شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱

بازی امروز مرحله یک چهار نهایی جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲ امروز شنبه پرتغال و مراکش ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه الثمامه برگزار می گردد.

داور این بازی فاکوندو تیو از آرژانتین است

با اعلام فیفا، فاکوندو تیو داور ۴۰ ساله آرژانتینی، قضاوت این دیدار حساس را برعهده دارد. او در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دیدار تیم های سوئیس-کامرون و همچنین کره جنوبی-پرتغال را سوت زد.

پخش زنده فوتبال پرتغال مراکش مستقیم شبکه سه زنده از تلوبیون در لینک زیر مشاهده نمایید.

پخش زنده بازی پرتغال و مراکش از تلوبیون

پخش زنده فوتبال از اینترنت بدون سانسور بازی پرتغال مراکش

لینک خارجی پخش زنده فوتبال پرتغال و مراکش ۱۹ آذر

شبکه های پخش

🕰۱۸:۳۰
🖥Rai 1 HD
🖥TVP 2 HD
🖥RTS DEUX HD
🖥beIN Sports Max 1
🖥beIN Sports Max 3

🖥Rai Sport+ HD

🖥RSI LA 2 HD
🖥SRF Info HD
🖥TVP 1 HD
🖥beIN Sports Max 2
🖥beIN Sports Max 4

ترکیب احتمالی

مراکش : بونو ، حکیمی، الیمیق، سایس، مزروعی ، اوناهی، امرابط، ام الله ، زیاش، النصیری، بوفال
پرتغال : کوستا ، دالو، په په، دیاز، گریرو ، سیلوا، کاروالیو، اوتاویو ، فرناندز ، راموس، فلیکس

مراکش و پرتغال در چارچوب بازی های یک چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم های مراکش و پرتغال مقابل هم قرار می گیرند. مراکش در مرحله هشتم نهایی موفق به حذف اسپانیا در ضربات پنالتی شد. پرتغال نیز موفق به حذف سوئیس با نتیجه فوق العاده ۶-۱ و در نهایت صعود به مرحله یک چهارم نهایی شد.
تیم ملی مراکش با پیروزی مقابل پرتغال، به اولین تیم آفریقایی تاریخ تبدیل می شود که به نیمه نهایی جام جهانی صعود می کند.پرتغال در هر دو حضور قبلی خود در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی، موفق به کسب پیروزی و صعود به نیمه نهایی شده است. مراکش در چهار بازی خود تا به اینجای جام جهانی ۲۰۲۲، هیچ شکستی نداشته است.

کریستیانو رونالدو در آستانه دیدار با تیم ملی مراکش که آنها نیز از حمایت ویژه هواداران خود و البته هواداران عرب در جام جهانی قطر سود می‌برند، به تمجید از هواداران پرتغال در کشورش و همچنین آنهایی که در دوحه حضور دارند، پرداخت و اینطور نوشته است: “یک جام جهانی وجود دارد که پرتغال قبلاً آن را برده است: جام جهانی طرفداران! حمایت و محبتی که ما از سوی بسیاری از مردم پرتغال و همچنین اینجا در قطر آنقدر دور از وطن‌مان، احساس کرده ایم، باورنکردنی است. به حمایت از ما در زمان‌های خوب و بد ادامه دهید، ما همه چیز را برای قدردانی از این حمایت شما با پیروزی انجام خواهیم داد! زنده‌باد، پرتغال»

 

نظرات